Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

15/12/2014 15:01 #1271 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα σας κυριοι . :eusa_clap:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 15:10 #1272 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τα Χριστουγεννα πλησιαζουν.Οι βολτες σε στολισμενα σημεια της πολης,επιτακτικες,περισσοτερο βεβαια για τα μικρα παιδια και για οσους νοιωθουν μικρα παιδια.Παρτε μια γευση απο το χωριο του Αη Βασιλη στο Βολο!!




οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 15:46 - 15/12/2014 15:48 #1273 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους φιλους του καφενε,παντα την υγεια μας νάχουμε ,καλη βδομαδα , σημερα εδωσα και την τελευταια δοση απο το κωλοδανειο και ξοφλησα μούχαν πρηξει τα α....ια οι εισπρακτικες,θα ακουω δανειο και θα τρεχω στα βουνα,τα λεσια 10 φορες την μερα τηλεφωνο ,επιτελους ξαλαφρωσα. :occasion14:
ΥΓ:Πραγματι αν και δεν το περιμενα ο Μπεος μας διεψευσε τον εκανε τον Βολο γιορτινο,μια νοτα ελπιδας στην μιζερια και τα προβληματα του κοσμου.!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 16:07 #1274 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
o Μπεος,ο Ψινακης και καθε Μπεος και Ψινακης φιλε μου ειναι πλεον φτασμενοι και δεν εχουν τιποτα να χασουν αν τα βαλουν με το συστημα,ισα ισα που θακερδισουν,οποτε.......
δειτε κι αλλο ενα βιντεακι με στολισμενη κεντρικη οδο,την οδο Δημητριαδος.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 16:15 #1275 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους!!!!!!!!!!!!!!!! :hello: :hello:
Τη κανεις φιλε μου Μπαμπη?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 16:19 #1276 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
γεια σου θαναση μου.λεμε ολα καλα.τρεχουμε απο το πρωι μεχρι το βραδυ.εσυ?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 16:39 #1277 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τα ιδια Μπαμπη στο τρεξιμω......... να δουμε αν θα φτασουμε τελικα καπου!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 16:41 #1278 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
χαχαχα ποιος ξερει?εγω σχολαω τωρα στις 19.00 και παω για την αλλη για να σχολασω στις 24.00.κι αυριο παλι.δοξα το θεο να μην ειμαστε κι αγνωμονες.τα λεμε φιλε,καλα να περνας.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 16:46 #1279 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Να σαι καλα φιλε μου Μπαμπη!!!!!!!! :hello2:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/12/2014 20:20 #1280 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: Καλησπερα Λουκα.τι κανεις φιλε?Τι εμαθα,εφυγε ο Α.....?

Μπαμπη καλησπερα.
Τωρα ειδα το μηνυμα σου.
Ναι επιτελους το διωξαμε το λαμογιο κι αρχισαμε να μπαινουμε σε μια σειρα,αλλα απ οτι μαθαινω δεν τον θελουν πισω και ψαχνεται να ξαναγυρισει ο βρομιαρης.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.316 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection