Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

18/10/2014 13:04 #371 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα και καλο Σ/Κ σε ολους!! :heart: :hello:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2014 16:13 #372 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα κι απο μενα στα παιδια του καφενειου ,Χρονια Πολλα σ'οσους γιορταζουν,πολυ αερα εχουμε στην περιοχη μας,καλο Σαββατοβραδο σ'όλους :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2014 20:30 - 18/10/2014 20:31 #373 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Καλησπερα σε ολους τους καλους φιλους.
Σημερα το πρωι τα καταφερα και βγηκα μια βολτα στην θαλασσα μετα απο αρκετο καιρο με απογοητευτικο τελικα αποτελεσμα παρολο που οι πληροφοριες ελεγαν για πολλα ψαρια και χταποδια.
Τις προηγουμενες μερες γινοταν χαμος απο ψαρια,σημερα γινοταν χαμος απο βαρκες.Αυτο το πραγμα δεν το εχω ξαναδει.Μολις ξημερωσε μετρησα 60!!! βαρκες να κανουν συρτη σε μια συγκεκριμενη περιοχη.
Στην φωτο φαινονται μερικες.
Δεν πειραζει,την βολτα μου παντως την εκανα.
Καλο σαββατοκυριακο σε ολους.
Συνημμένα:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/10/2014 20:56 #374 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

loukas έγραψε: Δεν πειραζει,την βολτα μου παντως την εκανα.


Και βέβαια δεν πειράζει Λουκά. Δεν μετράει μόνο ο προορισμός, αλλά κυρίως το ταξίδι!
Και πάλι χρόνια σου πολλά!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2014 02:12 #375 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους φίλους και καλή κυριακη!! :hello: :give_rose:

Σε καμια ώρα ριβαρω για β.ευβοια για 2-3 μερουλες.Δουλειες και φυσικα για ψαρεματακι,εαν αφησει ο καιρος.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2014 05:12 #376 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σε ολους τους πρωινους φιλους ψαραδες του καφενε,
χρονια πολλα στους εορταζοντες κ καλα να περασουν οσοι τυχεροι καταφερουν κ φυγουν από τον διαολο αθηνα,
προφανως λουκα για κυνηγιαρικα ειχαν βγει ολοι αυτοι αφου είναι η εποχη τους,
ποσο θα ηθελα να ψαρευα κ εγω τους αγαπημενους κυνηγους κ να ψηνα κανενα στο επιτοπιο ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2014 05:27 #377 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Κωστη.Καλα να περασειs... :bye: :give_rose:



Καλημερα Νασο μου! :bye: :give_rose:



Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2014 06:43 #378 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα και καλη κυριακη σε ολους :hello: :hello:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2014 06:46 #379 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στους καφενοβιους καλη Κυριακη νάχουμε!!! :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/10/2014 07:08 #380 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σας κυριοι... :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.719 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection