Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

10/10/2014 04:31 #261 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σας κυριοι. :coffee2: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Κάλυμνος, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 04:52 #262 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στους πρωινους φιλους!! :heart: :hello:
Ερχεται Σ/Κ με καλους καιρους και ελπιζω και με ψαρεμα !!! :yahoo: :wav:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Παγκρατης Σταθοπουλος, Κάλυμνος, Μιχάλης και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 05:05 #263 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 05:40 #264 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς φίλους!!! :bye: :give_heart:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 05:54 #265 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στους φιλους καφενοβιους ,μπουνατσα και σημερα :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 07:26 #266 από ΜΙΧΑΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΙΧΑΛΗΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα στην παρεα........ :coffee2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 08:12 - 10/10/2014 08:15 #267 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
γεια σας φιλοι μου καλοι,
βλεπω αυτό τον καιρο κ δεν μπορω να συγκεντρωθώ στην δουλεια,,
μπαινοντας στο σαιτ βλεπω στην αρχικη σελιδα μια φωτο του μιχαλη που νεταρει παραγαδι σε παλιες κοφες από καλαμι κ απ ευθειας μου ρχεται στο μυαλο ένα τετοιο αρχαικο παραγαδι που χω 14αρι 450 αγκιστρια ελεος !!!!!! κ σκέφτομαι αυτόματα κ νοερα αρεεεε κ να ημουνα τωρα στον αρχαγγελο κ αν δεν δολωνα κατευθείαν ένα παραγαδι να το καλαρω ημερησιο με μαριδα αν εβρισκα η χταποδι φρεσκο στα σκληρα τα κοματια για φαγκρια η κ αν δουλευαν οι τρατες να πηγαινα μολις επερναν την καλαδα απανω να παρω 300 κοματια ζωντανη μαριδα για συναγρίδες,
κ ας βλαστημαγα μετα για το λογο ότι από τα κοματια αυτά λογω της σκληρότητας του τοπου δεν βγαινουν τα παραγάδια κ δωστου αγκριωμα στο αγκριωμα ( οπου λεξη αγκριωμα εννοουμε βαστηγμα του παραγαδιου κατω στο βυθο ) κ δωστους βλαστημιες κ δωστου βολτα το παραγαδι γυρω από το γονατο κ παρε το τιμονι ολο δεξια κ δωστου στροφες στην μηχανη φτου γαμω την π...... μου δεν βγαινει το γαμημενο, δωστου λασκα αφησε αγκιστρια κ παραγαδι λασκα κ πηγαινε αναποδα από το ρεμα μπας κ λασκαρει το γαμημενο,
μπααα δεν βγαινει κ εχει ψαρι το πουστηκο πανω το ακουω βαλε τσμαδουρι κ πηγαινε από την άλλη μερια μπας κ το παρουμε ρε το ψαρακι
αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ συνεχιζεται.......................................................

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παγκρατης Σταθοπουλος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 08:31 #268 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους φιλους! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 09:16 #269 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: γεια σας φιλοι μου καλοι,
βλεπω αυτό τον καιρο κ δεν μπορω να συγκεντρωθώ στην δουλεια,,
μπαινοντας στο σαιτ βλεπω στην αρχικη σελιδα μια φωτο του μιχαλη που νεταρει παραγαδι σε παλιες κοφες από καλαμι κ απ ευθειας μου ρχεται στο μυαλο ένα τετοιο αρχαικο παραγαδι που χω 14αρι 450 αγκιστρια ελεος !!!!!! κ σκέφτομαι αυτόματα κ νοερα αρεεεε κ να ημουνα τωρα στον αρχαγγελο κ αν δεν δολωνα κατευθείαν ένα παραγαδι να το καλαρω ημερησιο με μαριδα αν εβρισκα η χταποδι φρεσκο στα σκληρα τα κοματια για φαγκρια η κ αν δουλευαν οι τρατες να πηγαινα μολις επερναν την καλαδα απανω να παρω 300 κοματια ζωντανη μαριδα για συναγρίδες,
κ ας βλαστημαγα μετα για το λογο ότι από τα κοματια αυτά λογω της σκληρότητας του τοπου δεν βγαινουν τα παραγάδια κ δωστου αγκριωμα στο αγκριωμα ( οπου λεξη αγκριωμα εννοουμε βαστηγμα του παραγαδιου κατω στο βυθο ) κ δωστους βλαστημιες κ δωστου βολτα το παραγαδι γυρω από το γονατο κ παρε το τιμονι ολο δεξια κ δωστου στροφες στην μηχανη φτου γαμω την π...... μου δεν βγαινει το γαμημενο, δωστου λασκα αφησε αγκιστρια κ παραγαδι λασκα κ πηγαινε αναποδα από το ρεμα μπας κ λασκαρει το γαμημενο,
μπααα δεν βγαινει κ εχει ψαρι το πουστηκο πανω το ακουω βαλε τσμαδουρι κ πηγαινε από την άλλη μερια μπας κ το παρουμε ρε το ψαρακι
αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ συνεχιζεται.......................................................


Ναι φταξε μας κι αλλο ......... να δω τι θα καταλαβεις!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΝΑΣΟΣ, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2014 09:31 #270 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Κι άλλη μια καλημέρα σε όλους (αν και λίγο καθυστερημένη).
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Danton (Δημήτρης), Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.524 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection