Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

18/12/2014 07:37 #1311 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα από το όμορφο Μετόχι.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 13:01 #1312 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα ψαραδες μου. :coffee2:

Πεντε διαφορετικες ενημερωσεις καιρου, ειδα σημερα πρωι πρωι.. Ολες πεσανε εξω. :eusa_whistl
Αραιη συννεφια λεγανε.. Πηρα στον λαιμο μου, φιλικο μου ζευγαρι. Για να ψαρεψουμε λεγαμε. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Ε, βραχηκαμε μεχρι κοκκαλο. Φυσικα και δεν ψαρεψαμε.. :crybaby2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 16:04 #1313 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα.
Λιακαδα σημερα επιτελους, με καλη θερμοκρασια και σχεδον απνοια.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 16:59 #1314 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους φιλους του καφενειου παντα με υγεια ,ετοιμαζομαι γι αλλο καφενειο παω να δω την Παναθα !!! :hi1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 17:09 #1315 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλη επιτυχια φιλε Παγκρατη στην Παναθα.....

χαχαχαχααχαχαχαχαχαχχαχαχα

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 18:52 #1316 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα παιδια :hello: :hello:

Αντε απο το νεο ετος θα τα λεμε πιο πολλη, μαλλων λογο ανεργιας :treaten: :treaten:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 19:28 #1317 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους!
Καλησπερα ρε τσελικα!Μην λες τετοια ρε φιλε!Ευχομαι να κανεις λαθος! :violent1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2014 21:24 #1318 από Ηλιας Αφσαρογλου
Απαντήθηκε από Ηλιας Αφσαρογλου στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Kαλησπερα παιδια :hello: :hello:

Αντε απο το νεο ετος θα τα λεμε πιο πολλη, μαλλων λογο ανεργιας :treaten: :treaten:







ευχομαι να πεσεις εξω στις προβλεψεις σου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2014 04:27 #1319 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα καλοι μου φιλοι ψαραδες
καφεδακι υπαρχει στον καφενε μας σημερα η είναι κ παλι σερφ σερβις το μαγαζι ?
Μπραβο ρε κουζουπη τα κατάφερες μια χαρα μπραβο παντα τετοια ρε 4αρα φαγανε να μου πεις μετα από την φωτο που του ποσταρησες του κακομηρη του παγκρατη τι άλλο αποτέλεσμα να περιμενε κανεις χαχαχαχαχ?

Παγκρατη κυνηγατον τωρα σε ατιασε μια χαρα με τον κακομουτσουνο χαχαχαχ απιστευτο όμως ρε παιδια εχω πεθανει στα γελια .

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2014 04:53 #1320 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα ψαραδες, και μη. :give_rose:
Καφεδακι για τον Νασο, :coffee2: και ολη την παρεα. :coffee2: :coffee2: :coffee2: :coffee2: :coffee2: :coffee2: :coffee2: :coffee2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.009 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection