Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

12/12/2014 15:46 #1231 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στην καλή παρέα μια που ο Κώστας ξεκίνησε τις αφιερώσεις άντε και εγώ μία
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Captain theodoros, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/12/2014 16:56 #1232 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους κυριους του καφενειου,κρυο και βροχη σημερα. :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/12/2014 18:13 #1233 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Θα ήθελα να ενημερώσω τους φίλους ψαράδες ότι λόγω της κακοκαιρίας ανέβαλα το ψάρεμα που είχα προγραμματίσει για την περασμένη Δευτέρα και κάθισα στο σπίτι όπου αυτή τη στιγμή είμαι στο γραφείο μου που βρίσκεται απέναντι στο αναμμένο συνεχώς τζάκι και δίπλα μου έχω ένα σφηνάκι κρητικής τσικουδιάς με τα σχετικά ... μεζεδάκια και γράφω με εντατικούς ρυθμούς το νέο μου κείμενο, που ελπίζω να δημοσιεύσω πριν τις γιορτές και αφορά τις συρτές παντός είδους.
Με λίγα λόγια ... ψαρεύω!
Γιατί όπως έχω εξηγήσει στο πρώτο κείμενό μου για το παραγάδι, κάθε είδους ενασχόληση με το ψάρεμα είναι και αυτή ... ψάρεμα!
Και μάλλον είμαι ο μοναδικός που το κάνω αυτό, γι' αυτό και σας επιτρέπω να ... ζηλεύετε όσο θέλετε.
Δεν θα παρεξηγηθώ καθόλου!
Καλησπέρα σας

Υ.Γ.: Για να μην ... τρέχω σε άλλα νήματα και χάνω χρόνο από το ... ψάρεμά μου, παρακαλώ τους εορτάζοντες Σπύρους / Σπυριδούλες και όσους έχουν επέτειο γέννησης τη σημερινή ημέρα να δεχτούν τις ευχές μου για χρόνια πολλά και υγεία από αυτή τη θέση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2014 06:09 #1234 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2014 06:59 #1235 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλο Σ/Κ σε ολους !! :heart: :hello:

Επιτελους εβγαλε λιγο ηλιο !! :XXsunsmile: :yahoo: :yahoo:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2014 07:05 #1236 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παιδιά!

Ήλιος με δόντια!!! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2014 07:32 #1237 από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76)
Απαντήθηκε από Κώστας Τζανακάκης (Κώστας76) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παλικάρια και καλό σαβ/κο σε όλους!!! :XXsunsmile: :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2014 07:48 #1238 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους από το όμορφο Μετόχι Διρφύων.
Δείτε το video απο το σχεδόν γεμάτο Μετοχιάτη ποταμό ο οποίος πριν μερικά χρόνια είχε σπάσει και παρέσειρεσ τη διάβα του σπίτια, αυτοκίνηταα, τροχόσπιτα κ.α
www.facebook.com/video.php?v=378022135691614
Ο θεός να μας φυλάει.
Ολοι είμαστε σε ετοιμότητα εδώ.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2014 13:54 #1239 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την καλη παρεα και καλο σαββατοκυριακο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/12/2014 16:40 #1240 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στην παρεα του καφενειου!!


:XXcomputer: :XXcomputer:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.483 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection