Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

20/06/2008 14:05 #781 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μπράβο ρε Δημήτρη!!!!

Πες μας λίγο για τις συνθήκες.
Βάθος του τόπου?
Σε τι βάθος τις έπιασες?
Παράμαλλο?Μάνα?

Φιλικά.

Νίκος.

Παράμαλλο 16 duel, μάνα 22, ψάρευα στη 1 με 1,5 οργιά και πιάστηκαν μεσημέρι από 1.00 έως 3.00, μετά έφυγα γιατί ζαλίστηκα από τον ήλιο και τη ζέστη, παρόλο που είχαν όρεξη.....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/06/2008 14:09 #782 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

ψάρευα στη 1 με 1,5 οργιά


Τι βάθος είχε ο τόπος?
Τις ψάρεψες ψηλά,χαμηλά...?

Φιλικά.

Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/06/2008 14:15 #783 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
το βάθος είχε τρεις οργιές, ψάρευα όμως ψηλά, καθότι χαμηλά δεν έπαιρνα τσιμπήματα, εκτός από μία δράκαινα που την ελευθέρωσα. Έπεσα, μάλλον, σε κοπάδι, αφού τις έβλεπα που γυαλίζανε και ανέβαιναν μέχρι τον φελλό!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/06/2008 23:16 #784 από Βασίλης (vassilis13)
Απαντήθηκε από Βασίλης (vassilis13) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τα παρακάτω ψαράκια (μαζί με 3 δράκενες και ένα μουγκράκι που επέστρεψαν) από 5ώρο casting στην Εύβοια με δόλωμα αμερικάνο.
Στα αξιοσημείωτα, ότι δεν πήρα τσιμπιά στις αρματωσιές με φωσφορούχες χάντρες, και ότι είχα τις πρώτες σοβαρές απώλειες ψαρεύοντας με κυκλικά: 3 ψαράκια μεγαλύτερα των εικονιζομένων απαγκιστρώθηκαν τη στιγμή που τα έβγαζα από το νερό.

Βασίλης
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 00:11 #785 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

το βάθος είχε τρεις οργιές, ψάρευα όμως ψηλά, καθότι χαμηλά δεν έπαιρνα τσιμπήματα, εκτός από μία δράκαινα που την ελευθέρωσα. Έπεσα, μάλλον, σε κοπάδι, αφού τις έβλεπα που γυαλίζανε και ανέβαιναν μέχρι τον φελλό!!!


Kαλησπερα Δημητρη.
Μαλαγρωνες με σκετο μπιγκατινι να υποθεσω και οχι με αλευρα;
Φιλικα Γιωργος :bye:

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 10:27 #786 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Kαλησπερα Δημητρη.
Μαλαγρωνες με σκετο μπιγκατινι να υποθεσω και οχι με αλευρα;
Φιλικα Γιωργος :bye:
[/quote]
Σωστά υπέθεσες φίλε Γιώργο.
:bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 10:50 #787 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Μπράβο ρε Δημήτρη!!!!

Πες μας λίγο για τις συνθήκες.
Βάθος του τόπου?
Σε τι βάθος τις έπιασες?
Παράμαλλο?Μάνα?

Φιλικά.

Νίκος.

Παράμαλλο 16 duel, μάνα 22, ψάρευα στη 1 με 1,5 οργιά και πιάστηκαν μεσημέρι από 1.00 έως 3.00, μετά έφυγα γιατί ζαλίστηκα από τον ήλιο και τη ζέστη, παρόλο που είχαν όρεξη.....


Μητσο μπράβο,

από τι ώρα ψάρευες ;
κατάσταση θάλασσας ; είδος βυθού ;
αγκίστρι ;

:clapping:
:good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 12:48 #788 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Δημήτρη (Pinco) ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
οι συνθήκες ήταν: θάλασσα λίγο κυματιστή, σχετική θολούρα, βραχώδης βυθός, ώρα 13.00 - 15.00 το μεσημέρι και αγκιστράκι νορβηγικό Νο 1144 εντεκάρι.
Πιάστηκαν, όπως έχω αναφέρει περίπου στη μία με μιάμισυ οργιά με 16 παράμαλλο αόρατο και 20άρα μάνα (σχετικά χοντρά εργαλεία για εγγλέζικο).
Ήταν απρογραμμάτιστο ψάρεμα (ίσως για αυτό ήταν και καλό) που συνδυάστηκε μετά από δουλειά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 15:24 #789 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Λόγω καιρού ( βοριάδες εδώ και 4-5 μέρες με αποτέλεσμα να μην μπορώ απίκο αφού η καρέκλα σκηνοθέτη δεν στέκεται όρθια), το ρίξαμε λίγο στο.....
spinning  :shok:
Και το πρώτο αξιόλογο ψαράκι είναι γεγονός! (προηγούμενες 4-5 προσπάθειες πέρσι απέδωσαν κάτι λίγες ζαργάνες)
Η παρέα το ονόμασε..... ασπροσάβριδο !  άλλος το είπε .....  κοκκάλι !  :scratch_one-s_head: Ότι και να ήταν ψήθηκε και ήταν νόστιμο (καλύτερο απο τις σάλπες :lol2:)
450 γρ παρακαλώ :yes: και ήρθε πολύ άνετα έξω (οι απικατζήδες δεν δίνουν και πολλά περιθώρια στο ψάρι) :crazy:

Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/06/2008 16:36 #790 από Δανιήλ Πέτρου (LeeHooker)
Απαντήθηκε από Δανιήλ Πέτρου (LeeHooker) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σαμοθράκη την προηγούμενη εβδομάδα:

Δύο ημέρες πριν την πανσέληνο, ώρα 00:30, μονοδόλι, στο λιμάνι της Καμαριώτισσας, 350gr

Μία ημέρα πριν την πανσέληνο, ώρα 22:00, φαραώ, Β πλευρά σε βράχια και ρηχά νερά, 250gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.536 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection