Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

09/04/2008 09:36 #671 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:yahoo:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2008 00:27 #672 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τετάρτη 09/04/2008 από 17.00-23.00 λιμάνι Ποτίδαιας 21 σπαράκια και τίποτα άλλο!!
Πολλές τσιμπιές στα δολώματα (ακροβάτη,μονοδόλια) και κανα δύο στις σαρδέλες.
Αν και βάλαμε και μεγαλύτερα αγγίστρια το αποτέλεσμα ήταν μεγαλύτερα σπαράκια!!
Μάλλον δεν είχε τίποτα άλλο τι να πώ....

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/04/2008 09:44 #673 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Το spinnermatch κανει θραυση!!!!!
Με το  match  καλαμι μου και την τεχνικη του  spinning  :lol2: οι λουτσοι εχουν παθει μεγαλη ζημια. Την Τριτη ενας του εναμιση κιλου μετα απο 3 ωρες (βγηκαν τα χερια μου). Χτες 4 χτυπηματα και 3 επιτυχιες με ενα 2κιλο ενα εναμισαρη, ενα των 800 γρ και ενα 300 - 400 γρ περιπου που πηγε στη μανα του (σιγα σιγα μαθαινω τα χουγια τους, τις ωρες τους, τα χρωματα τους κλπ).
Καιρος ΝΑ 4 -5 μποφορ, συννεφια, και θολουρα με κυμα.
Και παλι ευχαριστω το "Ψαρεμα", το "Ψαρευω" (δεν διαβαζα τα αρθρα για spinning  αλλα τωρα αρχισα παλι απο την αρχη το "ξαναδιαβασμα" ολων των εκδοσεων που εχω), και το psarema.gr για τις πληροφοριες μεσω των μελων που μας παρεχει.
Λουτσο δεν ειχα ξαναφαει.... τελικα ειναι απο τα καλυτερα ψαρια που δοκιμασα μεχρι τωρα. Με πηρε και η τρελλα τωρα και παραγγειλα καλαμι spinning αφου τωρα στα ονειρα μου βλεπω παλαμιδες, λιτσες και λοιπους κυνηγους...

Fishing is a mind and body therapy.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2008 11:53 #674 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Γεια σας
κ αυτά από εχτές το βραδύ από 18:00 μέχρι 2:00 
το μεγαλύτερο είναι 1.540 γρ.  :whistle3:   

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2008 14:51 #675 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
είναι εκτός topıc αλλα το επίθετο μου είναι Γιουσούφ κ το μικρο μου είναι Σινάν το Γιουσούφ είναι πιο εύκολο για αυτό το έβαλα  :yes:
τα ψάρια τσιμπούσαν μετά τις 10 πριν είχε μικρά σαργουδακια  κ σπάρους που επέστρεψαν εκεί που ανήκουν 
για να μεγαλώσουν  :yes3:

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/04/2008 13:57 #676 από Πέτρος (petros78)
Απαντήθηκε από Πέτρος (petros78) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
:yahoo: :yahoo: :yahoo: Την Δευτερα απο τις 18:30 εως τις 20:30 βγηκε το παρακατω ψαρακι με εγλεζικο, 720gr δωλωμα bigatini χωρις μαλαγρωμα της περιοχης, βγηκαν και κατι αλλα μικροτερα απο 100 εως και 200+ γραμαρια αλλα επεστρεψαν πισω απληγωτα..                                                                                                                                                                                                    Υ.Σ Τοπος: ΣΑΡΓΟΦΩΛΙΑ :yahoo: :yahoo: :yahoo: :give_rose: :give_rose: :give_rose:

ΚΥΡΙΟΙ... ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ'ΑΛΛΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ!!! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΖΟΥΜΕΡΑ......!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/04/2008 11:36 #677 από Σταμάτης Λουπάκης
Απαντήθηκε από Σταμάτης Λουπάκης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  Καλημέρα σε όλους :bye:.
  Την περασμένη Τετάρτη 16-4-08, ψάρεμα σε κοντινό προορισμό από 18:00 εώς 24:00.
  Με το που έριξα το πρώτο καλάμι, δολωμένο με κομμάτι μάνας, και ενώ ετοίμαζα το δεύτερο ακούω το καμπανάκι να κοπανάει με δύναμη πάνω στο καλάμι. Παίρνει και φρένα, λέω κάτι καλό είναι. Πράγματι μετά από λίγα λεπτά βγήκε εύκολα μια τσιπούρα γύρω στο 1.100gr. [img][/img]
  Μετά από λίγο πήρα άλλη μια αντίστοιχη τσιμπιά αλλά...δεν κάθησε.
  Στο σούρουπο άλλαξα όλα τα δολώματα και στα τέσσερα καλάμια ( κομμάτια μάνες και σουπάκι) και έβαλα πλέον μεγάλα κομμάτια φαραώ. Περίμενα κάτι καλό....
  Κατά τις 22:00 λοιπόν κάτι μου τράβηξε στο τέρμα αριστερά καλάμι, μάλλον σηκιός, πήρε και αυτό μπόλικα φρένα... Πάω δίπλα περιμένω για δεύτερη κίνηση αλλά δεν.. Τελικά το είχε σκαλώσει.     
  Μέχρι την ώρα που  έφυγα δεν πήρα άλλη σημαντική τσιμπιά. Έφυγα ευχαριστημένος. Το ψαράκι μου το πήρα, είχα και κάποια σχετική κίνηση. Σήμερα ίσως ξαναπάω, όχι στο ίδιο μέρος όμως. :good:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που σέβεται περισσότερο τη θάλασσα
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2008 14:05 #678 από KHKH KHKH
Απαντήθηκε από KHKH KHKH στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες στον Πλαταμώνα με ακροβάτη
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2008 18:27 #679 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Τους αγαπητούς "κυρίους", έτυχε να συναντήσω χθες το βράδυ σε εξόρμησή μου σε παραλία της Ρόδου.
Τα "πιτσιρίκια", συστήθηκαν το απογευματάκι και τα κέρασα αμερικάνο, ενώ οι παππούδες λίγο μετά τις 10 το βράδυ με φρεσκότατο κοτοπουλάκι.Καλά να πάθουν!!!!.....δεν νήστευαν και πλήρωσαν την αμαρτία τους :lol2: :lol2:

Καλό Πάσχα σύντροφοι!!!! :give_rose: :give_rose:

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

22/04/2008 18:33 #680 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
..

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.569 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection