Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

23/01/2008 15:43 #541 από emmylito
Απαντήθηκε από emmylito στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
εχθές πήγε κανένας? που μπατάρισε σε νοτιά στις περισσότερες περιοχές?
μπας και φιλοτιμήθηκαν τα άτιμα...

διότι δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 16:15 #542 από altsam
Απαντήθηκε από altsam στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

και εγώ πήγα την Παρασκευή το απόγευμα για ψάρεμα απο τις 7-12 ,σε μέρος που πάντα μου έδινε ψάρια(λιμανάκι Π.Φώκαιας) και δεν πήρα ούτε τσιμπιά.
Δόλωμα σαρδέλα σε πολυάγκιστρο,αμερικάνος και μονοδόλι σε μονάγκιστρο..
λες και ψάρευα σε μπανιέρα... :sorry:


Παίρνεις ψάρια από εκεί? Παλιά είχε τσιπούρες και λαβράκια σκαστά από τα κλουβιά του Πατρόκλου. Χρόνια τώρα είναι νεκροταφείο. Επειδή έχω εξοχικό στην Ανάβυσσο από το '78 έχω το σκάφος τα καλοκαίρια ελλημενισμένο εκεί.

Αν και με την μάσκα το έχω οργώσει το μέρος είναι "νέκρα". Που και που καμία κλουβίσια ή κανα λαυράκι.

9 στις 10 πάντως είναι ψόφιο το μέρος.....

Έχεις άλλη εμπειρία εσύ?

Φιλικά,

_____________________________________
A.L.T.S.A.M.:
Artificial Lifeform Trained for Sabotage and Accurate Mathematics
_____________________________________

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 08:54 #543 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
φιλε Γιωργο σε πληροφορω πως για να φυγω ηταν χαλια η κατασταση.1ον και κυριο υπηρχε στατικος ηλεκτρισμος και δεν θα το θελα να γινω ψιτος :nea: :nea: :nea:ειχα μαζι μου τα καλαμια του surf αλλα δεν θα τα ανοιγα σε καμια περιπτωση με τετοιο καιρο.


φιλικα  Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 10:45 #544 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Κεφαλοψαρεμα....με δυνατα κεφαλια :yahoo: στις 06/01/07
Τεχνικη match (δεν σ'αλλαζω με τιποτα) :yahoo:
Μανα 16 παραμαλλο 14, 1.5 μετρο αρματωσια και 1.5 παραμαλλο με ενα 0.20 βαριδιο στο μεσο, φελλος στικ 3 γρ.
Το δολωμα....προνυμφες αφου για σαργους πηγα και με κεφαλους γυρισα :ok:

Ο μεγαλυτερος 1700γρ.

Αυριο θα ανεβασω και αλλα μορακια αφου σε επομενη εξορμηση πηρα 3 συνολο 6100γρ (ο μεγαλυτερος 2650) και στην αμεσως επομενη 11 δυκιλους!!!!! Υπομονη μεχρι αυριο αφου δεν τις εχω αυτεσ μαζι μου.



Fishing is a mind and body therapy.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 10:46 #545 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ακομα μια φωτο.

Fishing is a mind and body therapy.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 11:17 #546 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Παίρνεις ψάρια από εκεί? Παλιά είχε τσιπούρες και λαβράκια σκαστά από τα κλουβιά του Πατρόκλου. Χρόνια τώρα είναι νεκροταφείο. Επειδή έχω εξοχικό στην Ανάβυσσο από το '78 έχω το σκάφος τα καλοκαίρια ελλημενισμένο εκεί.
Αν και με την μάσκα το έχω οργώσει το μέρος είναι "νέκρα". Που και που καμία κλουβίσια ή κανα λαυράκι.
9 στις 10 πάντως είναι ψόφιο το μέρος.....
Έχεις άλλη εμπειρία εσύ?


Αλέξη έχω πάει άλλες 3 φορές ..με σχετικά καλά αποτελέσματα..
λαυράκια 700 γρ+ ,τσιπουρίτσες 500 γρ+ ,2 φορές χταπόδια του κιλού!!! και πολλά μουγκριά μεγαλούτσικα..
πάντως και τις 3 φορές είχα τσιμπίματα και έχασα και αρκετά ψάρια στο μάζεμα απο σκαλώματα..
Αυτή τη φορά δεν πήρα ούτε τσιμπιά..5 ώρες ..

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 11:48 #547 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


και στην αμεσως επομενη 11 δυκιλους!!!!! Υπομονη μεχρι αυριο αφου δεν τις εχω αυτεσ μαζι μου.


Αν δεν κάνω λάθος 11Χ2=22κιλά.  :scratch_one-s_head:

Μωρέ….λες γι’ αυτό να μην βλέπουμε ούτε καν βρωμοκέφαλους στα λιμάνια μας πια?

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 12:04 #548 από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)
Απαντήθηκε από Βασίλης Σωτηρίου (SiliS) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πασχαλη απο Κυπρο ειμαι και ψαρευω Λαρνακα γι αυτο μην ανυσηχεις δεν επηρεαζω την Λαρισα.
Αφου ειναι βρωμοκεφαλοι  :lol2: και μαλλον δεν τους ψαρευεις τοτε δεν υπαρχει προβλημα.
Απο τους 11, και θα τους δεις αυριο, 2 μονο πηρα σπιτι και 6 ατομα ισα που μας εφτασε, τους υπολοιπους τους χαρισα.

Πολυ φιλικα, Βασιλης

Fishing is a mind and body therapy.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 12:05 #549 από COSTASANDROS
Απαντήθηκε από COSTASANDROS στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Αν δεν κάνω λάθος 11Χ2=22κιλά.  :scratch_one-s_head:



Πασχαλη,αλλου τα κιλα ερχονται με το καλημερα κι αλλου φτυνεις αιμα για γραμμαρια....

Παιζει ρολο το που εισαι.


:bye:

Το ψαρεμα ειναι ασκηση φυσικης αναπνοης.

Οσο μοιραζεσαι τοσο δυναμωνεις.......

Ταξιδεψα νοερα κατα μηκος της πετονιας στα βαθη των σκοτεινων βυθων για να ανακαλυψω τις πηγες των διεγερσεων....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/01/2008 12:06 #550 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Πασχάλη δεκτό το σχόλιο αλλά δεν θυμάμαι τι είχε ειπωθεί σε παλιότερη συζήτηση για την αλιευτική νομοθεσία στην Κύπρο όπου είναι ο  Βασίλης Σωτηρίου (SiliS)

Μιλάω για την νομοθεσία κι όχι για την δεοντολογία...  :this:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.511 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection