Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

09/10/2008 13:31 #951 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημέρα φίλοι :
Εχθές πετάχτηκα ξανά μέχρι Χαλκίδα, το σκηνικό της προηγούμενης βδομάδας επαναλήφθηκε γαμώτο, ένα πολύ καλό τράβηγμα κατά τις 8.30 σε σαρδέλα με κομμένο το κεφάλι και νήμα, του πήρα 2-3 μανιβελιές-ασήκωτο φενόταν- και τα ξανάκοψε, αν είναι γοφάρια, τότε θέλουν σύρμα ε? αλλά έλα που εκεί έχει και τσιπούρες και το σύρμα είναι πολύ ορατό, τι να κάνω να μην τα χάνω ???  :fool:

Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2008 19:12 #952 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Vasilio    πολυάγγιστρο δεμένο σε ψιλό σύρμα στο τέλος διπλαρομένο 028 παράμολο ....... :crazy:
το πολυάγγιστρο είναι δεμένο με το σύρμα και φένεται μόνο το διπλαρομένο ,,,λιγότερο ορατό από το σύρμα :good:
Πονάει μονο σε μεγάλα γοφάρια άν καταπιούν αλλά και πάλι αν καταλάβεις το γοφάρι το βγάζεις γρήγορα χωρίς να προλάβει να κόψει και τα δυο παράμολα ...... δοκιμασμένο.......... το σύρμα είναι το ίδιο ορατό με το νήμα :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2008 19:17 #953 από Νίκος (italcanna_01)
Απαντήθηκε από Νίκος (italcanna_01) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Αν λες για την γεφυρα στη χαλκιδα 99% τσιπουρα ηταν :yes:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2008 19:44 #954 από Ευθυμης Αχλατης
Απαντήθηκε από Ευθυμης Αχλατης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χθες το πρωί στα μουδανια στο λιμάνι πήραμε την θέση των παιδιών  από την πτολεμαίδα  :bye:
πρώτη φορά εγγλέζικο με το Γιώργο (pestrofas))  το μπιγκαντινι μόνο μελανούρια το τιμούσαν
ο Δημήτρης (MIKH)στο casting  παραλίγο να χάσει 2 καλάμια και ένα τρίποδα στην θάλασσα ακούσαμε πρώτα τα φρένα να σφυρίζουν και μετά τρίποδας και καλάμια πέσανε  στο τσιμέντο  :lol2:το ψάρι δεν το είδαμε έκοψε το παράμαλλο στα μισά της διαδρομής
το απόγευμα συνεχίσαμε γλαροκαβο με ακροβάτη και αμερικανο τριχιά ο ακροβάτης έδωσε ρεσιτάλ πριν φύγουμε ο Μικη θα έκανε την διαφορά αφού είδε το καλάμι να λυγίζει απαλά και λίγο άρχισε να μαζεύει, το καλάμι προσκύνησε την θάλασσα το μηχανάκι άρχισε να τρίζει ετοιμαζόταν να διαλυθεί  είχε μαζέψει πάνω από 50 μέτρα και έφτασε στο τέλος δεν κατάφερε να πέραση τοις πλάκες που υπάρχουν μπροστά  έσπασε η θηλιά όχι από τον κόμπο αλλά στο στο σημείο επαφής με την άλλη θηλιά.εμείς είπαμε χταπόδι που βεντουζιασε μόλις έφτασε στις πλάκες  :unknw:
έγιναν και άλλα τυχερά και άτυχα περιστατικά :bye:
           

Να εντοπίζεις σφάλματα είναι εύκολο.
Το δύσκολο είναι να πράττεις καλύτερα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2008 22:01 #955 από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook)
Απαντήθηκε από Γιωργος Μενεγακης (daemonhook) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Φιλε Ευθυμη.
Ριξε μια ματια για τις θηλιες εδω

www.psarema.eu/component/option,com_smf/...id,161/topic,514.30/

Απαντηση 35..
Επισης,παντα η θηλια της μανας,περναει μεσα απο τη θηλια του παραμαλου.(Για την ενωση θηλια-θηλια)
Ετσι δεν θα σου κοπει ποτε η αρματωσια στις θηλιες....

Φιλικα Γιωργος

Δυο πραγματα ειναι απεραντα.Η βλακεια ορισμενων ανθρωπων και το συμπαν.Για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος..........Αλβερτος Αινσταιν.

Φωτια και τσεκουρι στα σπαρια...ΤΩΡΑ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2008 02:14 #956 από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman)
Απαντήθηκε από Νίκος Καραγιάννης (supercarpman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

χθες το πρωί στα μουδανια στο λιμάνι πήραμε την θέση των παιδιών  από την πτολεμαίδα  :bye:

           


Δεν τα πήγατε άσχημα  :good: και χάρηκα για την γνωριμία!  :bye:

GO FISHING WHAT ELSE!!!!!!!!
www.pfc.org.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2008 10:02 #957 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ευθύμη συγχαρητήρια για τα ψάρια
και εγώ πήγα χτες για ψάρεμα  :yahoo:
λέω αύριο να δοκιμάσω για σαργούς  :scratch_one-s_head:

   

Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2008 11:51 #958 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Καλημέρα φίλοι :
Εχθές πετάχτηκα ξανά μέχρι Χαλκίδα, το σκηνικό της προηγούμενης βδομάδας επαναλήφθηκε γαμώτο, ένα πολύ καλό τράβηγμα κατά τις 8.30 σε σαρδέλα με κομμένο το κεφάλι και νήμα, του πήρα 2-3 μανιβελιές-ασήκωτο φενόταν- και τα ξανάκοψε, αν είναι γοφάρια, τότε θέλουν σύρμα ε? αλλά έλα που εκεί έχει και τσιπούρες και το σύρμα είναι πολύ ορατό, τι να κάνω να μην τα χάνω ???  :fool:

Βασίλης


Πέρυσι τις μεγαλύτερες τσιπούρες που έβγαλα, τις έβγαλα με συρμάτινη αρματωσιά και ζωντανό ή νωπό σαρδελάκι (σετάπ για λούτσους)... Σε ψαροδόλια γενικά μη σε πολυανυσηχεί το πόσο ορατό θα είναι το παραμαλό σου.

Δοκίμασε με 20λίμπρο ψιλό σύρμα και θα φέρεις και τσιπούρες έξω εγγυημένα. 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/10/2008 21:40 #959 από Καρδιανός Σπυρος (125gr)
Απαντήθηκε από Καρδιανός Σπυρος (125gr) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
για δοκιμασε με 0,45 νημα............................!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/10/2008 22:33 #960 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Σημερινό ψάρεμα από 13,00 έως 17,00.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.506 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection