Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

18/01/2008 21:59 #531 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

την προηγούμενη εβδομάδα έβγαλα αυτές τις μουρμουρίτσες!!!


Θες να μας πεις από που είναι οι μουρμούρες?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2008 23:33 #532 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

γεια σας! αυτά είναι από ψάρεμα στην Καβαλά παραμονή Χριστουγέννων. Πολύ κρύο αλλά άξιζε τον κόπο!!!

Από το λιμενοβραχίονα φαντάζομαι αυτό δηλώνουν οι κεφαλάδες. μράβο ωραία ψάρια. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

21/01/2008 18:58 #533 από emmylito
Απαντήθηκε από emmylito στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σήμερα από 1400 εώς 1815
μια χαρά λιακάδα δροσερό αεράκι..καφεδάκι, καλάμια σένια, δολώματα να δολώνει η μάνα και του παιδιού να μην δίνει..
ε τώρα θέλεται να έχει κι άλλα?  :tease: αυτά δεν φτάνουν?  :beach:

διότι δεν συνεμορφώθην με τας υποδείξεις !!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 09:27 #534 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Καλημερα.Αφησα να περασει ολη η εβδομαδα για να σας γραψω τα εβδομαδιαια αποτελεσματα.Στο βολο και εντος του παγασητικου περιοχες:Αγιος στεφανος,κορδονι(λιμενοβραχιονας),πλατανιας και απελπισμενη προσπαθεια βραδυνο στο λιμανι του βολου.Δολωματα:Φαραω,αμερικανο,μανες.Τεχνικη:Casting.Αποτελεσμα:ΜΗΔΕΝ.Δε μπορω να καταλαβω τι συμβαινει.Εχω ελεγξει ισα με 500 φορες αρματωσιες και τις εχω αλλαξει αλλες τοσες,μηπως και δε κανω κατι σωστα.Mηδεν απο μηδεν=μηδεν.κουραση,καυσιμα,εξοδα για δολωμα και η ζωη συνεχιζεται. #sick0021#

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 10:54 #535 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
λοιπον εγω δεν εχω να δειξω καμια φωτο διοτη το μονο που κατεφερα χθες ειναι να κανω μια τρυπα στο νερο.οι συνθηκες light surf απο της 15.00-18.00 και μετα με ενα δυνατο μπουρινι μεσα σε μιση ωρα τα μαζεψα και εξαφανηστικα απο τους κεραυνους που εριχνε.2 ωρες ψαρεμα χωρις μια τσημπια με δολα,φαραω,μανες,αμερικανο.λετε να φταιει που επεσα στην αλλαγη του καιρου?

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 11:08 #536 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χρηστο περιοχη?Και το ρωταω αυτο μονο και μονο για να δω αν ειναι γενικο το κακο. :scratch_one-s_head:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 11:37 #537 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
νοτια του νομου Ηρακλειου Κρητης.περιοχη παραλια Καλαμακιου


φιλικα Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 12:42 #538 από Δημήτρης (Pinco)
Απαντήθηκε από Δημήτρης (Pinco) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Από προσωπικές εξορμήσεις αλλά και από συζητήσεις με άλλους ψαράδες, ακόμα και ψαροντουφεκάδες, τον τελευταίο μήνα τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά και ασυνήθιστα πενιχρα...(τουλαχιστον για Κρήτη).

Εχει κανείς άλλος την ίδια αισθηση ;

Δ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 12:55 #539 από ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ(GIORGIO04)
Απαντήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ(GIORGIO04) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
"και μετα με ενα δυνατο μπουρινι μεσα σε μιση ωρα τα μαζεψα και εξαφανηστικα απο τους κεραυνους που εριχνε."

Χρηστο, αν ημουν στη θεση σου θα καθομουν μεσα στ' αμαξι και θα ψαρευα μετα το μπουρινι (αν ηταν μικρης διαρκειας)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

23/01/2008 15:35 #540 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
και εγώ πήγα την Παρασκευή το απόγευμα για ψάρεμα απο τις 7-12 ,σε μέρος που πάντα μου έδινε ψάρια(λιμανάκι Π.Φώκαιας) και δεν πήρα ούτε τσιμπιά.
Δόλωμα σαρδέλα σε πολυάγκιστρο,αμερικάνος και μονοδόλι σε μονάγκιστρο..
λες και ψάρευα σε μπανιέρα... :sorry:

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.758 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection