Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

13/07/2007 13:56 #291 από Γιάννης (zanzak)
Απαντήθηκε από Γιάννης (zanzak) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
προχτές είπα να πάω με ένα φίλο μου για λιμνίσιο...δεν κάναμε και πολλά...απο ένα ψαράκι πιάσαμε.. :crazy:

οχι ψαροτροφές,τα μικρά πάλι πίσω και όχι υπερβολές..τα παιδιά μας τι θα βρούν να ψαρέψουν?
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2007 14:28 #292 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες βράδυ....

4-5 Μποφόρ Μαΐστρος (ΒΔ) και το κύμα να σκεπάζει την προβλήτα στο Ρίον. Τέλειο για ψάρεμα δηλαδή  :yes3:

Σαρδέλα νωπή σε αρματωσιά Pennel (κάτω αγκίστρι σταθερό το πάνω συρόμενο) όλα πάνω σε παράμαλλο Powerline Fluoro SI 0,32mm - σκόπευα να βάλω την ίδια σε 0,40mm αλλά έπιασα λάθος καρούλι (!). Μάνα Powerline Chameleon Green - 0,35mm (9,2kg) και τα αγκίστρια (τί άλλο?) Mustad 39951 BLN Demon Circle No1 (συρόμενο) και το σταθερό ένα Roz Octopus Livebait (Νο 1/0).

Παραθέτω 2 φωτογραφίες αλλά προσέξτε ιδιαίτερα την 3η φωτογραφία! Το 30άρι παράμαλλο θα το έκοβε το γοφάρι σε κλάσμα δευτερολέπτου αλλά το κυκλικό έκανε το θαύμα του. Με το βελάκι φαίνεται το στέλεχος του κυκλικού που έχει πιάσει το γοφάρι στην γωνία του στόματος. ΜΟΝΟ έτσι θα μπορούσε να βγεί.

Λέξεις κλειδιά: αγκίστρια κυκλικά,  Powerline Fluoro SI (αυτό για τον Στέφανο [Turtle])  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/07/2007 16:07 #293 από Πάνος Δακίδης (Dakidis)
Απαντήθηκε από Πάνος Δακίδης (Dakidis) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
File Giorgo apo Kavala

Ta lavrakia einai Kavaliotes, Thassites i Thrakiotes;

Bravo, poli orea psaria, sincharitiria!

Panos Dakidis

P.S. Ase ke kanena gia mena, gia to kalokairi se ena chrono :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2007 11:48 #294 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Doc ωραιο το τερατάκι!! Πόσα κιλά;
Στις λεξεις κλειδια νομίζω οτι πρωτη έπρεπε να μπει η λέξη Σαρδέλα νωπή :good:


Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2007 12:25 #295 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα



Doc ωραιο το τερατάκι!! Πόσα κιλά;
Στις λεξεις κλειδια νομίζω οτι πρωτη έπρεπε να μπει η λέξη Σαρδέλα νωπή :good:


Φιλικά
guitarman


Κωστή το τερατάκι ζύγισε στα 1960gr. Όχι μεγάλο πολύ αλλά έκανε φοβερό παιχνίδι. Συμφωνώ για την σαρδέλα.... είναι από τα αγαπημένα μου δολώματα αλλά και συμβατό με την ηλικία μου (τόσα χρόνια που δεν είχαμε αμερικάνους, κορεάτες και διάφορα άλλα "εξωτικά" με σαρδελίτσα ψαρεύαμε και ψάρια βγάζαμε. Από συνήθεια ή από απόδοση το γεγονός παραμένει ότι ψαρεύω πολύ με σαρδέλα.

Άλλωστε συμφέρει... σήμερα το πρωί την είχαν από 3,50-4,00€ το κιλό.

5-6 μονοδόλια (6€) ή 1,5 κιλό σαρδέλα?
4 αμερικάνους (1€ το ένα) ή ή 1 κιλό σαρδέλα?

Τελικά προτίμησα 2€ σαρδέλα  :yes:

Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2007 12:53 #296 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα


Σωστός Doc! Tα δικας σας νερά θέλουν νωπα δολώματα.

Φιλικά
guitarman

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2007 13:41 #297 από Στέφανος (Turtle)
Απαντήθηκε από Στέφανος (Turtle) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Στα δικά μας νερά....Κώστα δεν κάνει η σαρδέλα;
(εννοώ πιο βόρεια)

Κι αν είσαι χρόνια σκυφτός και θες να φτάσεις ψηλά, αυτός περήφανος του φτάνουν τα ψιλά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2007 14:39 #298 από labrax
Απαντήθηκε από labrax στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Θέλω να στείλω φωτογραφία από ψηφιακή και δε μπορώ γιατιείναι μερικά ΜΒ . Τίπρέπει να κάνω ;Η προηγούμενη ήταν από κινητό.
Ευχαριστώ.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2007 15:06 #299 από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf)
Απαντήθηκε από Παναγιώτης Καλογερούδης (Surf) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Ησυχα πραγματα. :lazy: :lazy: :lazy: :lazy: :lazy: :lazy:


παναγιωτη στα ποσα μετρα αυτη τη φορα? :unknw:

Εκει κοντα στα εκατο μετρα.

Ησυχα πραγματα. :lazy: :lazy: :lazy: :lazy: :lazy: :lazy:


Πάνο καφέ νερά βλεπω.Η με ξεγελάει η φώτο;Αν ηταν καφε έπρεπε να φύγεις.

Φιλικά
guitarman

Η αληθεια ειναι και εγω παραξενευτικα για το χρωμα.

Τα αγαθά κώπης κτώνται.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/07/2007 15:53 #300 από maistrosanemos
Απαντήθηκε από maistrosanemos στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα

Θέλω να στείλω φωτογραφία από ψηφιακή και δε μπορώ γιατιείναι μερικά ΜΒ . Τίπρέπει να κάνω ;Η προηγούμενη ήταν από κινητό.
Ευχαριστώ.


Φίλε Λάβρακα, για να "χωράει" η φωτογραφία σου στη θεματική ενότητα, πρέπει να την "ανοίξεις" με το Picture Manager των Windows και να πας στην επιλογή πάνω δεξιά στο πρόγραμμα που λέει "Επεξεργασία εικόνων" και να κάνεις κλικ εκει. Στο πλάισιο διαλόγου που θα ανοίξει στο δεξιίο μέρος της οθόνης σου υπάρχει η επιλογή "Αλλαγή μεγέθους εικόνας". Κάνεις κλικ εκεί και δίνεις μέγεθος εικόνας Web μεγάλο ή μικρό δε θυμάμαι ακριβώς... Κάνεις Αποθήκευση και η εικόνα σου έχει αλλάξει μέγεθος και μπορείς να την περάσεις στις συζητήσεις.

Ελπίζω να βοήθησα,

Φιλικά Δημήτρης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.437 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection