Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

24/10/2008 20:43 #31 από MariosK
Απαντήθηκε από MariosK στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αυτό που ήθελα να επισημάνω δεν ήταν η διαφορά εποχής αλλά η σημασία της πρόθεση και η εξέλιξη του ανθρώπου έχοντας πάντα την ίδια πρόθεση.

Και για τους δύο η πρόθεση είναι η ίδια και είναι η ικανοποίηση χωρίς να σκεφτούν τις συνέπειες. Σίγουρα αν ο ψαράς σκοτώσει γόνους δεν συγκρίνεται με τίποτε από τις μαζικές δολοφονίες που κάνουν οι τράτες.

Το ένα όμως δεν αναιρεί το άλλο, δυστυχώς και οι δύο παρανομούν και σίγουρα ο ψαράς δεν δίνει καθόλου το καλό παράδειγμα στους γύρω του...

Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε το πόσο μεγάλο κακό κάνει κάποιος. Δηλαδή αν αύριο μια ηλίθια κυβέρνηση νομιμοποιήσει τον δυναμίτη τότε όλοι μπορούμε να πάρουμε από μια τράτα και να ξύσουμε τις παραλίες γιατί σίγουρα ο δυναμίτης κάνει 100 φορές μεγαλύτερη ζημιά από την τράτα άρα τουλάχιστο εμείς δεν κάνουμε τόση πολλή ζημιά? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!  #sick0021#

Αν μη τι άλλο εδώ παζαρεύουμε τους νόμους? Για μας δεν ισχύουν αλλά για τις τράτες ισχύουν? Αν είναι τόσο σημαντικό ο αριθμός των ψαριών που θα πάρεις σπίτι τότε απλά μην πας για ψάρεμα αλλά πήγαινε σε μια ψαραγορά, πιο φθηνά θα σου ρθει!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 20:54 #32 από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk)
Απαντήθηκε από Νίκος Λαλουκιώτης (Lalouk) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Παιδιά μετά από πολύ καιρό ξαναγράφω ,
αυτό που θέλω να πώ είναι ότι ούτε ο Μιχάλης ανοίγοντας αυτό το τόπικ , ήθελε να κολλήσουμε στους συγκεκριμένους σπάρους του Παναγιώτη,  και ούτε εμείς να κολλήσουμε σε δυό κουβέντες του Μιχάλη.
Το συγκεκριμένο τόπικ έχει βάθος ,  και θα ήταν καλό να μην αναλωθεί σε προσωπικές διαμάχες.....
Από την άλλη αυτό που θα ήθελα να καταθέσω , "γνωρίζοντας" τον Παναγιώτη από το σάιτ , είμαι της άποψης , ότι γιά άλλη μια φορά αυτοσαρκάστηκε  , όπως έχει κάνει άπειρες φορές με τις απίθανες φωτογράφίες του , και τα πραγματικά υπέροχα καλάμια του , να αγναντεύουν την γαλανή.
Αν ήταν κάτι προσωπικό θα έπρεπε να λυθεί με π.μ , και αν ο Παναγιώτης νοιώθει την ανάγκη να απαντήσει , είναι καλύτερα νομίζω να το κάνει μέσω π.μ , (αν δεν το έχει κάνει ήδη....)


A bad day of fishing is much better than a good day of cutting the grass.....
Νίκος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 21:52 #33 από Νίκος (pacman)
Απαντήθηκε από Νίκος (pacman) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πιστευω οτι το ποστ του spinkiller τα λεει ολα και εξω απο τα δοντια!
Επιτελους μερικοι καταλαβετε τι θελει να πει ο ποιητης(Μιχαλης)!!!
οχι μια ετσι και μια γιουβετσι!!!

Αν εχεις τυχη διαβαινε............

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 22:35 #34 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Έχουμε κολλήσει στο δύσμοιρο το σπάρο τελικά.

Ξαναλέω, ο Παναγιώτης ΑΔΙΚΑ δέχτηκε την κριτική μου. ΑΛΛΟΙ έπρεπε να τη δεχτούν, αλλά δυστυχώς αυτές οι φωτογραφίες ήταν που με έκαναν να ξεκινήσω αυτό το διάλογο, τί να κάνουμε;

Ποιοί είναι αυτοί οι "άλλοι";

Ο άσχετος που αντιγράφει τεχνικές απο το ίντερνετ και ποζάρει με αγοραστά ψάρια στο φακό σε έντυπα του χώρου.
Ο υπεράνω  ποιητής των πάντων ο οποίος ποζάρει με στολή διαστημική για ψαρέματα σε φουρτούνες του Ατλαντικού κρατώντας ένα κακόμοιρο ψαράκι που πάνω στην τύφλα του καρφώθηκε σε εξωγήινη, εκτός τόπου και χρόνου, αρματωσιά με φόντο μια θάλασσα-λάδι.
Ο καθένας που βλέπει θάλασσα μια φορά στο τρίμηνο και την είδε θαλασσόλυκος αγοράζοντας εξοπλισμό επαγγελματία αθλητή επειδή έτσι του την κάρφωσε. Και αμέσως, βλέπει τους υπόλοιπους (καρουλάδες, "κινέζους", "κλέφτες", απικατζήδες) με ύφος σαράντα καρδιναλίων την ώρα που εκτοξεύει την (καταδικασμένη να διαλυθεί μόλις χτυπήσει το νερό) δολωσιά του στο υπερπέραν.
Ο οποιοσδήποτε ξέχασε ότι το ψάρεμα πάνω απο όλα σημαίνει ατέλειωτες ώρες δίπλα στη θάλασσα, πάνω απ'όλα, και όχι γυάλισμα/γρασάρισμα μηχανισμών αξίας πολλών εκατοντάδων ευρώ.
Αυτοί που ξέχασαν ότι καλός ψαράς είναι αυτός που χαίρεται όταν είναι στη θάλασσα κι ας μην πιάσει λέπι.
Όλοι αυτοί που γέμισαν κόμπλεξ το χώρο, βαφτίζοντας το ψάρεμα "άθλημα" και σνομπάρουν τους κακομοίρηδες που δε μπαίνουν σε καλούπια.
Ο κακομοίρης που πίστεψε ότι ψάρεμα νοείται όταν φτάσεις τα 300 μέτρα απο την ακτή, και όλα τα υπόλοιπα είναι μπανάλ.
Ο γραφικός άσχετος που απαντά με το αμίμητο "όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια", σαμπώς και ψάρεμα είναι η σύγκριση του...εργαλείου μας με αυτό του άλλου.
Ο βαλτός του έμπορα, που σου απαγορεύει με αυστηρώ ύφος να πάς ψάρεμα αν δεν έχεις τουλάχιστον 5 κουτιά αμερικάνους και δύο φαραώ. Για γαρίδα, ούτε λόγος. Ο ακροβάτης δε, σιγά, το δόλωμα των "πτωχών". Έτσι, να έχεις τα εκλεκτότερα των εδεσματων γιατί αλλιώς κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς άσχετος.

Αρρώστησε ο χώρος. Πιάστε τα περιοδικά, δέστε τις συζητήσεις. Οι μετριοπαθείς απόψεις θάφτηκαν, και έμειναν οι κορδωτοί "καλαμάτοι" απο τη μια και οι κομπλεξικοί "θέλω να γίνω καλαμάτος αλλά δε με παίρνει και τρελαίνομαι" απο την άλλη, να εκτοξεύουν βλακείες εκατέρωθεν. Να σου λέει ο άλλος "ρε παιδιά, ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ για το αν θα ρίξω κοντά η μακρυά" και να τον γράφουν ΟΛΟΙ. Και δώστου οι παρλαπίπες να πηγαινοέρχονται. Και νά τα ψαράκια να κρέμονται απο τα καλάμια-φερράρι και να δέχονται...διθύραμβους και δάφνες. Ήταν αυτοσαρκασμός οι φωτογραφίες αυτές; Πόσο καλά κρυμμένος ήταν; Εγώ δεν πήρα χαμπάρι.

Κύριοι, μένω δίπλα απο τη θάλασσα. Μα δίπλα όμως. Μέχρι να τελειώσει η σειρά που γουστάρει η γυναίκα μου, προλαβαίνω να πεταχτώ στην παραλία και να ρίξω ένα μονάγκιστρο μέσα με γαρίδα για κάνα 20λεπτο. Έτσι, για την επαφή με τη θάλασσα. Πάω σταθερά ψάρεμα 2 φορές τη βδομάδα, αν οι μέρες είναι "καλές" πιό συχνά, και συχνότατα μαζί με τη γυναίκα μου. Γνώρισα κόσμο πολύ στην παραλία με το ίδιο "βίτσιο", και ήμουν πάντα με την εντύπωση ότι οι ψαράδες είναι άτομα υπεράνω των κοινοτοπων κομπλεξισμών και εμμονών που παρατηρούμε στην εποχή μας. Η θάλασσα υποτίθεται σε χαλαρώνει, σε κάνει να βλέπεις την ουσία των πραγμάτων και να ξεφεύγεις απο λογικές τύπου "εγώ έχω εσύ δεν έχεις".

Βλακείες. Βρώμισε ΚΑΙ το ψάρεμα. Είχα την υποψία, και τελικά επιβεβαιώθηκα ότι η μόστρα ενός ζευγαριού επώνυμων εργαλείων κάνει το γόνο να φαίνεται γίγας, ψαριές που δεν έπρεπε να υφίστανται να βαφτίζονται "φυσικές και πλήρως δικαιολογημένες", η ρίψη πλέον συγχίζεται με το ψάρεμα και όλα τα υπόλοιπα βαφτίστηκαν "κακόπιστες κριτικές λόγω....ζήλιας".

Εις υγείαν και εις ανώτερα.


ΥΓ: Διάβαζα σήμερα σε πρόσφατο περιοδικό του χώρου το αμίμητο (όπως το θυμάμαι): "Τα....πρωτόγονα δολώματα ΚΑΜΙΑ φορά έχουν επιτυχίες. Βέβαια, ο φαραώ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΝΤΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ για το σαργό, αλλά θα εκπλαγείτε με την απόδοση του κοτόπουλου". Κάτι τέτοια κρυμμένα μηνυματάκια για όλα τα θέματα (μακρύ και επώνυμο sissy παιδιά, μπάς και κάνετε τη μαμακία και βολευτείτε αλλιώς π.χ) μας πήραν και μας σήκωσαν τα μυαλά για τα καλά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Οθων Μιχαλάς, Βασίλης Θεοδωρίδης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 22:42 #35 από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos)
Απαντήθηκε από Άγγελος Τσακίρης (Syrtos) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
τα ειπες ολα μιχαλη μου.  :give_heart: :heart:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 22:46 #36 από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic)
Απαντήθηκε από Χρήστος Κονταξάκης (chrispic) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Το ένα όμως δεν αναιρεί το άλλο, δυστυχώς και οι δύο παρανομούν και σίγουρα ο ψαράς δεν δίνει καθόλου το καλό παράδειγμα στους γύρω του...


Φίλε Μάριε, επαναλαμβάνω αυτό που είπα στο προηγούμενο ποστ: Δεν δίνω άφεση αμαρτιών στον ερασιτέχνη που παρανομεί. Απλά λέω οτι οι καταστροφές που κάνουν δεν είναι συγκρίσιμες.  :ok: :ok:

Μην προσπαθείτε να συγκρίνετε το πόσο μεγάλο κακό κάνει κάποιος. Δηλαδή αν αύριο μια ηλίθια κυβέρνηση νομιμοποιήσει τον δυναμίτη τότε όλοι μπορούμε να πάρουμε από μια τράτα και να ξύσουμε τις παραλίες γιατί σίγουρα ο δυναμίτης κάνει 100 φορές μεγαλύτερη ζημιά από την τράτα άρα τουλάχιστο εμείς δεν κάνουμε τόση πολλή ζημιά? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!  #sick0021#


Αυτά είναι μόνο δικά σου λόγια!!  Κανείς δεν είπε οτι πρέπει να γίνεται ανταγωνισμός, στο ποιος θα κάνει την μεγαλύτερη ζημιά, αν και στην προκειμένη περίπτωση που αναφέρεσαι, μάλλον η τράτα κάνει περισσότερη ζημια από τον δυναμίτη.  :yes: :yes:

Αν μη τι άλλο εδώ παζαρεύουμε τους νόμους? Για μας δεν ισχύουν αλλά για τις τράτες ισχύουν?


Από που πηγάζουν αυτά τα συμπεράσματα, μπορείς να μου πεις???????  :unknw: :unknw:

Αν είναι τόσο σημαντικό ο αριθμός των ψαριών που θα πάρεις σπίτι τότε απλά μην πας για ψάρεμα αλλά πήγαινε σε μια ψαραγορά, πιο φθηνά θα σου ρθει!!!


Συμπέρασμα και πάλι αγνώστου προελεύσεως....  :crazy: :crazy:

Τα λεφτά είναι χρήσιμα, αλλά δυστυχώς από μόνα τους δεν φέρνουν την ευτυχία

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 23:01 #37 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Χρήστο, έχεις δίκαιο σε αυτά που λές, αλλά τελευταία άρχισα να σκέφτομαι ότι πολλοί απο εμάς (ασυναίσθητα) προτιμούν να ασχολούνται με τα "μεγάλα" (άρα και μακρυνά,δύσκολο να προσεγγίσουν ουσιαστικά) προβλήματα παρά με τα "μικρά" και "όχι και τόσο σοβαρά" (αλλά πανεύκολο να επιλυθούν φτάνει να ξεφύγουμε απο την έγνοια αν θα έχει κανα ψαράκι ο κουβάς όταν μπούμε σπίτι).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/10/2008 23:58 #38 από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ
Απαντήθηκε από ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος


Δεν συμφωνώ στην αρνητική κριτική που δέχεται ο ακριβώς εξοπλισμός, θα έλεγα καλύτερα εξειδικευμένος.
Να σημειώσω ότι κανένα συμφέρον δεν έχω. Ξεκινώντας όμως από το απλό πεταχτάρι σε ηλικία οχτώ χρονών
καθισμένος στην άμμο για 25 ώρες, ούτε καν καρέκλα, με δύο πεταχτάρια στα χέρια έχω αποκτήσει την στοιχειώδη
πείρα για να αντιμετωπίζω τις ψαροκαταστάσεις και να αυτοσχεδιάζω ανάλογα. Οπότε νομίζω ότι μπορώ να εκφέρω άποψη επί του θέματος.

Επειδή είμαι κάτοχος ακριβού εξοπλισμού και επειδή έχουν σπάσει στα χέρια μου καλάμια, επίσης επειδή έχω χάσει  καλά ψάρια (τα οποία δεν σε κάθονται κάθε μέρα) λόγο ανυπακοής του φθηνού εξοπλισμού θεωρώ λίγο άτοπο το να κατακρίνουμε τον εξοπλισμό.

Η σύγκριση που μπορώ να κάνω είναι ότι ο ακριβώς εξοπλισμός σε σχέση με τα πεταχτάρια μ έχει δώσει
πολύ καλύτερα και περισσότερα ψάρια. Πόσες φορές ο εξοπλισμός μου με ξετρύπωσε καμπανάδες, σαργούς
και παντελήδες.

Νομίζω λοιπόν  θα ήταν καλύτερο να πούμε για τον εξειδικευμένο εξοπλισμό τα εξής:

Θα πρέπει να έχεις ξοδέψει εκατοντάδες ώρες στην θάλασσα,
θα πρέπει να έχεις αρκετή πείρα για να τον χειριστής. Και το κυριότερο να γνωρίζεις πότε και που.

Ζούμε σε μια χώρα με παραλίες ρηχές, ζωσμένες από δύχτια, παραγάδια, λάμπες. Τι μας μένει λοιπόν για να ψαρέψουμε;;;;
Κάποια λιμάνια και οι λιγοστές ελεύθερες παραλίες. Σε αυτές τις λιγοστές παραλίες τα ψάρια δυστυχώς είναι αρκετά μέσα.
Και όσο κυνηγιούνται τόσο πιο καχύποπτα θα γίνονται και τόσο πιο δύσκολα θα τα βρίσκουμε.

Surfcasting στην Ελλάδα δεν έχει. Ίσως μια δύο φορές τον χρόνο και περισσότερο στα νησιά μας.
Οπότε θέλοντας και μη βρεθήκαμε ειδικά στο Casting να  αναζητούμε εμείς τα ψάρια. Έτσι λοιπόν δεν είμαστε
καταδικασμένοι να ψαρεύουμε μόνο σε λιμάνια και μόνο με μπουνάτσα. Αλλά ευτυχώς για εμάς είμαστε ALL WEATHER  :pleasantry:
Ωστόσο σε όποιον δεν αρέσει αυτή η τεχνική έχει τόσα άλλα είδη ψαρέματος να επιλέξει.

ΦΙΛΙΚΑ

GM - M45

Απαραίτητη η άγκυρα στις παρακάτω συνθήκες.
 

ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΛΑΣΣΙΟ
fishingimages.blogspot.com/

www.facebook.com/groups/479784188731210/ FISHING CASTING - SURFCASTING IN GREECE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 04:43 #39 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αγαπητε Δημητρη (συνονοματε) αν ηταν να μας παρουν με τα βοτσαλα για το μετρο θα επρεπε να μας ειχαν
παρει με τα βραχια για ολα τα υπολοιπα..
Εννοειται οτι το συγκεκριμενο μετρο του μαραγκου που παραθετεις στη φωτο ειναι αρκετα μπαναλ ομολογουμενως
καλυτερα να αποκτησουμε καποιο πιο μοντερνο,καμια προταση ισως?  :pleasantry:


Φιλικα Δημητρης
(λυκοπουλο)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/10/2008 08:58 #40 από Πεταλουδας
Απαντήθηκε από Πεταλουδας στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ειμαι 33 και ψαρευω απο τα 13.Τοτε κοβαμε κρανιες σε σχημα V ή φουρκα που το λεγαμε εμεις και τα βαζαμε στην αμμο και δεναμε τη πετονια μαζι με ενα κουτι κοκα-κολα.Αυτα ομως πριν 20 χρονια Μιχαλη.Ο ανθρωπος ακολουθει ή προηγειται των εξελιξεων.Αν τωρα εσυ παραμενεις πιστος στον δημαρχο του Κολοκοτρωνιτσιου(Χαρης Ρωμας),τηλεοπτικη σειρα το ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ,που ελεγε ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ,καλα κανεις.Αν θελεις και βοηθεια εχω να σου δωσω  και πολλα κουτια κοκα-κολα αντι για κουδουνακια μιας και ειμαι φανατικος της ανακυκλωσης.
Ασε εμας να ψαρευουμε με Badbass-Italcanna-Shimano.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.726 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection