Ερώτηση Καλάμια Lidl

29/11/2008 23:02 #11 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Lidl
Καλησπερα,εχουμε μηπως καποια φωτογραφια αυτων των καλαμιων η εστω το ονομα του μοντελου τους
ωστε να ξερουμε πως θα τα ζητησουμε?

Ευχαριστω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/12/2008 12:06 #12 από PSARAKIS
Απαντήθηκε από PSARAKIS στο θέμα Απ: Καλάμια Lidl
Η μάρκα είναι B-square όπως γράφει και ο Blackbass και πωλούνται σε τσάντα μεταφοράς (και το δίσπαστο και το τηλεσκοπικό).
Απ'όσο θυμάμαι κατά την άνοιξη τα φέρνει το συγκεκριμένο S/M
Σκέφτομαι να πάρω ένα αφού λέτε ότι είναι γερά για να το δοκιμάσω με πολυάγκιστρα  και αφού δουλεύει με βαρίδι 60 γρμ. οπότε μάλλον θα αντέξει τη βολή. :ok:

Δέν υπάρχουν ανόητες ερωτήσεις αλλά ανόητες απαντήσεις.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2008 11:06 #13 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: Καλάμια Lidl
Φίλοι μου καλημέρα   :bye:

Μια και έχω πάρει κι'εγώ τα καλάμια για casting απο το Lidl και τα 'δουλέυω ' τώρα τρία χρόνια θα μπορούσα να πω με βεβαιότητα πως είναι 'σκυλιά' αν και τα έχω δουλέψει πολύ, εξακολουθούν να παραμένουν μέχρι και  σήμερα σε πολύ καλή κατάσταση, ειδικά στο ψάρεμα για μουρμούρες έχουν δώσει ρεσιτάλ,   εγώ άλλαξα απο μόνος μου τα δαχτυλίδια κορυφής και έβαλα λίγο καλύτερης ποιότητος και μεγαλύερης διαμέτρου, όλλο το υπόλοιπο καλάμι είναι μιά χαρά.


Επίσης έχω πάρει και δυο μηχανισμούς για ελαφρύ casting  (4000) τα οποία χρησιμοποιώ και για συρτή, με διπλά φρένα (και αυτά τα έχω 3 χρόνια ) με την κατάλληλη φροντίδα τα έχω ακόμα σαν καινούργια (δεν έχω φωτό αυτή την στιγμή να ανεβάσω, άλλη φορα ) όπως επίσης και δυό μηχανάκια τα οποία τα έδεινε μαζί με το καλάμι αν θυμάμαι καλά, και αυτά δουλεύουν μια χαρά ακόμα (είχα ανεβάσει και ένα πόστ για το service που παρέχουν οι Γερμανοί σχετικά με τα προϊόντα τους - αφού απο δική μου υπαιτιότητα,  ( μού έπεσε το μηχανάκι απο ύψος 2 μ. σε μπετό ) και το αποτέλεσμα ήταν μετα απο εποικινωνία μαζί τους σε 5 μέρες να μου αποστείλουν καινούργιο απο Γερμανία χωρίς ερωτήσεις  !!!  το μηχανάκι αν και υπέστει δυνατό σοκ απο τόσο ύψος, τό μόνο που έπαθε ήταν να φύγει απο μέσα ένα ελατηριάκι που κρατούσε την 'αντιεπιστροφή' με συνέπεια να γυρνάει σαν τρελό δεξιά αριστερά , επισκευάστηκε και είναι μια χαρά.

Τα καλάμια έχουν τα παρακάτω στοιχεία : B-sqouare Moulti-X  4.20- test 40-100g(me 80ρια μολύβια τα πάνε μια χαρά)
Τα μηχανάκια που έιχαν επάνω τα καλάμια είναι αυτά στην φωτό με στοιχεία: Moulti - X 5000 και 4 ρουλεμάν !

Πολύ καλύτερα λοιπόν απο μερικά 'επώνυμα' και σε σχέση ποιότητας τιμής αρκετά συμφέρουσα αγορά για όποιον δεν έχει 'βίτσιο' με τα επώνυμα και τα 'εξειδικευμένα'

Φιλικά
Βασίλης

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2008 11:11 #14 από vasilios
Απαντήθηκε από vasilios στο θέμα Απ: Καλάμια Lidl
....και το μηχανάκι

Διαφωνώ με όσα λές, όμως θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να τα λες.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/12/2008 15:13 #15 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Καλάμια Lidl
Ακη και Βασιλη ευχαριστω πολυ για την αναλυτικη ενημερωση.
Απλα σκεφτομουν τωρα τα χριστουγεννα να προσθεσω καποια καλαμια και μηχανισμους
ωστε να μπορω να κανω πιο ευελικτα ψαρεματα γιατι τα καλαμια που διαθετω ειναι λιγο
"βαρια" για ολα τα ψαρεματα.. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.146 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection