Φίλοι μου καλημέρα
Μια και έχω πάρει κι'εγώ τα καλάμια για casting απο το Lidl και τα 'δουλέυω ' τώρα τρία χρόνια θα μπορούσα να πω με βεβαιότητα πως είναι 'σκυλιά' αν και τα έχω δουλέψει πολύ, εξακολουθούν να παραμένουν μέχρι και σήμερα σε πολύ καλή κατάσταση, ειδικά στο ψάρεμα για μουρμούρες έχουν δώσει ρεσιτάλ, εγώ άλλαξα απο μόνος μου τα δαχτυλίδια κορυφής και έβαλα λίγο καλύτερης ποιότητος και μεγαλύερης διαμέτρου, όλλο το υπόλοιπο καλάμι είναι μιά χαρά.
Επίσης έχω πάρει και δυο μηχανισμούς για ελαφρύ casting (4000) τα οποία χρησιμοποιώ και για συρτή, με διπλά φρένα (και αυτά τα έχω 3 χρόνια ) με την κατάλληλη φροντίδα τα έχω ακόμα σαν καινούργια (δεν έχω φωτό αυτή την στιγμή να ανεβάσω, άλλη φορα ) όπως επίσης και δυό μηχανάκια τα οποία τα έδεινε μαζί με το καλάμι αν θυμάμαι καλά, και αυτά δουλεύουν μια χαρά ακόμα (είχα ανεβάσει και ένα πόστ για το service που παρέχουν οι Γερμανοί σχετικά με τα προϊόντα τους - αφού απο δική μου υπαιτιότητα, ( μού έπεσε το μηχανάκι απο ύψος 2 μ. σε μπετό ) και το αποτέλεσμα ήταν μετα απο εποικινωνία μαζί τους σε 5 μέρες να μου αποστείλουν καινούργιο απο Γερμανία χωρίς ερωτήσεις !!! το μηχανάκι αν και υπέστει δυνατό σοκ απο τόσο ύψος, τό μόνο που έπαθε ήταν να φύγει απο μέσα ένα ελατηριάκι που κρατούσε την 'αντιεπιστροφή' με συνέπεια να γυρνάει σαν τρελό δεξιά αριστερά , επισκευάστηκε και είναι μια χαρά.
Τα καλάμια έχουν τα παρακάτω στοιχεία : B-sqouare Moulti-X 4.20- test 40-100g(me 80ρια μολύβια τα πάνε μια χαρά)
Τα μηχανάκια που έιχαν επάνω τα καλάμια είναι αυτά στην φωτό με στοιχεία: Moulti - X 5000 και 4 ρουλεμάν !
Πολύ καλύτερα λοιπόν απο μερικά 'επώνυμα' και σε σχέση ποιότητας τιμής αρκετά συμφέρουσα αγορά για όποιον δεν έχει 'βίτσιο' με τα επώνυμα και τα 'εξειδικευμένα'
Φιλικά
Βασίλης