Ερώτηση Γνώμες για καλάμια

06/06/2008 23:18 #51 από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ)
Απαντήθηκε από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Φίλοι μου μήπως έχει κάποιος φίλος άποψη για το τρίσπαστο ESCOUD COASTMASTER της Trabucco?

Φιλικά
Πάνος :thank_you2:

Όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, ζήτα τεκίλα κι αλάτι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2008 02:15 #52 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Φίλε Πάνο τα trabucco σαν καλάμια μου αρέσουν πάρα πολύ στην συμπεριφορά και το μόνο μειονέκτημα που τους βρίσκω είναι ότι οξειδώνονται οι οδηγοί τους (παθόν ο ίδιος με το bologneze Exxon action bls, δύο φίλοι με το offshore ο ένας από τους δύο, και με το admiral το τρίσπαστο και δύο άλλοι με εγγλέζικα που δεν θυμάμαι τώρα μοντέλα). Εγώ θα σου πρώτεινα να ανέβεις μερικές σειρές και να κοιτάξεις αυτά με τους Fuji οδηγούς.

Φιλικά Γιώργος.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2008 11:30 #53 από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ)
Απαντήθηκε από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Καταρχάς Γιώργο σ'ευχαριστώ. :thank_you2:
Είπα να 'ανέβω' λίγο κατηγορία από τηλεσκοπικά σε τρίσπαστο.Το έχω ήδη παραγγείλει
και μου έχουν δώσει 3 χρόνια εγγύηση.Πέρα από τον κατάλογο της Trabucco δεν μπορώ
να βρώ άλλες πληροφορίες.Εύχομαι να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες μου.Έτσι κι αλλιώς θα
αργήσω να το ψαρέψω σωστά για τι δεν υπάρχει 'μαμαλο' για ανάλογο μηχανισμό. :sad:

Φιλικά,
Πάνος

Όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, ζήτα τεκίλα κι αλάτι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/06/2008 14:45 #54 από Βασίλης (vassilis13)
Απαντήθηκε από Βασίλης (vassilis13) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Βασίλη υπάρχουν μερικά καλάμια casting που είναι τηλεσκοπικά και σπάνε λίγο κάτω από τη βάση μηχανισμού, τέτοια καλάμια έχει η veret, trabucco, colmic, badbass.

Φιλικά Γιώργος.

Γιώργο φαντάζομαι και οι τιμές του θα ξεφεύγουν λίγο (?). Πολλά θέλω θα μου πεις...
Έχεις καμμιά ιδέα για το που κυμαίνονται ;

Βασίλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2008 12:23 #55 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Βασίλη trabucco nautil γύρω στα 160€, colmic pocket 140€, veret travel surf γύρω στα 200€.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2008 12:27 #56 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Καταρχάς Γιώργο σ'ευχαριστώ. :thank_you2:
Είπα να 'ανέβω' λίγο κατηγορία από τηλεσκοπικά σε τρίσπαστο.Το έχω ήδη παραγγείλει
και μου έχουν δώσει 3 χρόνια εγγύηση.Πέρα από τον κατάλογο της Trabucco δεν μπορώ
να βρώ άλλες πληροφορίες.Εύχομαι να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες μου.Έτσι κι αλλιώς θα
αργήσω να το ψαρέψω σωστά για τι δεν υπάρχει 'μαμαλο' για ανάλογο μηχανισμό. :sad:

Φιλικά,
Πάνος


Πάνο μετά από κάθε ψάρεμα ξέπλυμα τους οδηγούς με γλυκό νερό για να είσαι σίγουρος. Πόσο σου στοίχισε το ESCOUD COASTMASTER?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2008 13:53 #57 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Εύχομαι να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες μου.
σιγουρα θα το κανει πολυ τιμια καλαμια για τα λεφτα τους


Έτσι κι αλλιώς θα
αργήσω να το ψαρέψω σωστά για τι δεν υπάρχει 'μαμαλο' για ανάλογο μηχανισμό. :sad:
τα εργαλεια δεν κανουν τον μαστορα απλα τον βοηθουν


Φιλικά,
Πάνος


ΦΙΛΙΚΑ ΓΙΩΡΓΟΣ

To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2008 14:32 #58 από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ)
Απαντήθηκε από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Γιώργο (catos)  :good:
το μόνο σίγουρο είναι ότι τα εργαλεία δεν κάνουν το μάστορα απλά τον βοηθούν.
Ελπίζω λοιπόν να κερδίσω μερικά μέτρα ακόμα σε απόσταση.Ψυχολογικοί λόγοι
και να είναι καλά τα καρούλια μου :yes3:

Γιώργο (immortal) μου έχουν δώσει τιμή 265 ευρώ αν δεν κάνω λάθος.Για τους οδηγούς με έχουν ενημερώσει.


Φιλικά,
Πάνος

Όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, ζήτα τεκίλα κι αλάτι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2008 15:23 #59 από Γιωργος Μπονης
Απαντήθηκε από Γιωργος Μπονης στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Ελπίζω λοιπόν να κερδίσω μερικά μέτρα ακόμα σε απόσταση.Ψυχολογικοί λόγοι

Ποια η αποσταση που ψαρευεις τωρα και ποσο θες να φτασεις?
Σε τι νερα ψαρευεις?(βαθος,τυπος βυθου)
Τι ωρες και με ποια δωλοματα?
Και τελος ποια εποχη?



Φιλικά,
Πάνος

Φιλικα Γιωργος


To be better keep on practice!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/06/2008 21:43 #60 από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ)
Απαντήθηκε από Πάνος (ΣΤΑΜΑΤΕΛΗΣ) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Γιώργο (Catos) στα μέρη μου τα νερά δεν έχουν ιδιαίτερο βάθος.Κατα κύριο λόγω είναι αμμουδιά.
Όσο αφορά τις ώρες λόγω φόρτου εργασίας όποτε μπορέσω.Τα δόλώματα που παρουσιάζουν περισσότερη κίνηση
είναι μάνες και και μονοδόλια.
Σε απόσταση δεν περνάω τα 70 με 75 μέτρα αλλά το παλεύω
Βαρίδι μέχρι 80g.Δειλά δειλά βάζω και 100 άλλα.....


Φιλικά Πάνος.

Όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, ζήτα τεκίλα κι αλάτι

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.194 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection