Ερώτηση Γνώμες για καλάμια

07/03/2008 09:31 #31 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Θα συμφωνήσω και εγώ με τον Πασχάλη για τους κάκιστους οδηγούς (τα ίδια έπαθα και εγώ).

Πασχάλη εγώ τους άλλαξα με Fuji και πλέον δεν έχω κανένα πρόβλημα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2008 10:18 #32 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Παιδιά εγώ έχω το Beastmaster Surf 425 Quiver (αυτό με τις 3 μύτες).

Οι ενώσεις των στελεχών δεν έχουν μεταλλικό τμήμα, οπότε στο συγκεκριμένο σημείο δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

Δεν ξέρω τι κατασκευής είναι οι οδηγοί (δεν είναι σίγουρα fuji) αλλά και με αυτούς, τον ένα χρόνο που έχω και χρησιμοποιώ το καλάμι, δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Η συντήρηση που του κάνω είναι πλύσιμο με γλυκό νερό κάθε 3-4 ψαρέματα και καθάρισμα με σφουγκάρι των οδηγών.

Το μόνο που παρατήρησα είναι κάτι κίτρινες κηλίδες πάνω στους οδηγούς, οι οποίες όμως αφαιρούνται πολύ εύκολα με ένα απλό σκούπισμα (ακόμη και με το χέρι).

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2008 10:23 #33 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Χάρη έτσι ακριβώς ξεκίνησε κι εμένα. Πάντως το Quiver είναι ένα αρκετά πιο ακριβό καλάμι και εκεί δεν δικαιολογείται ακόμα περισσότερο η εμφάνιση γάνας/σκουριάς.

Όπως είπα και παραπάνω είμαι κατά της συντήρησης για σπαστά καλάμια και να σας πω και κάτι άλλο? Το 2ο τρίσπαστο το έφερα από Γερμανία με τιμή 49,90 μήνες πριν αγοράσω το beastmaster. Εκεί γιατί δεν έχω πρόβλημα?

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2008 10:39 #34 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Πασχάλη το Quiver το είχα πάρει €160 πριν ένα χρόνο.

Οι κίτρινες κηλίδες που βλέπω δεν μου φαίνονται για σκουριά και δεν είναι πάνω στις μεταλλικές βάσεις στήριξης αλλά στο εσωτερικό των δαχτυλιδιών πάνω από το βερνίκι.

Ένα ξέπλυμα μια στις τόσες για να φύγει η αρμύρα και τα λέπια ή τα κατάλοιπα από δολώματα δεν το θεωρώ "συντήρηση".

Αν δω ότι το πρόβλημα εξελίσσεται όπως το περιγράφεις, θα ενημερώσω άμεσα για να αποφύγουν και οι υπόλοιποι τυχόν "κακοτοπιές".

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2008 10:42 #35 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Πασχάλη το Quiver το είχα πάρει €160 πριν ένα χρόνο.


Γιατί έχω την εντύπωση ότι στην Λάρισα κάνει μια 200αρού???

Αν δω ότι το πρόβλημα εξελίσσεται όπως το περιγράφεις, θα ενημερώσω άμεσα για να αποφύγουν και οι υπόλοιποι τυχόν "κακοτοπιές".


Αυτό να κάνεις  :ok:

Φιλικά Πασχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2008 14:42 #36 από Λευτέρης (lengering)
Απαντήθηκε από Λευτέρης (lengering) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Αν θελετε τη γνωμη μου εγω μετα το πλυσιμο και το σκουπιισμα τα περναω και με λιγο μπρασο για να μην κιτρινιζουν.
                                                            Λευτερης.

Εμεις καθοριζουμε την μοιρα μας.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/03/2008 21:03 #37 από nickpar
Απαντήθηκε από nickpar στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Καλάμι για jigging ξέρει κανενας φίλος να μου προτείνει ???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2008 21:05 #38 από Μάκης (Makattack)
Απαντήθηκε από Μάκης (Makattack) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Μέχρι τι βάθος, μέχρι πόσο βαριά jigs, μέχρι πόσα λεφτά κλπ. :scratch_one-s_head:

Για δες εδώ:
www.dbsfishing.gr/shop/index.html

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/03/2008 22:03 #39 από Νίκος (vespakias@hotmail.com)
Απαντήθηκε από Νίκος (vespakias@hotmail.com) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Φίλε και συνονόματε Νίκο...
Σχετικά με το jigging ένα πολύ καλό καλάμι είναι το Technium της Shimano το οποίο σε συνδυασμό με τον Baitrunner  της ίδιας εταιρείας είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός και αποδίδει καλά στο σύνολό του (Απ' ό,τι ξέρω εγώ ένα μαγιάτικο 47Kg, Ροφός 26Κg Στήρες,Σφυρίδες και Συναγρίδες χωρίς να παρουσιαστεί το παραμικρό πρόβλημα). Τώρα σε σχέση με το βάθος το βέλτιστο είναι από 40 μέτρα και κάτω μεχρι το 60-70. Όχι πως δεν έχουν βγεί ψάρια σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βάθος.... Σε αυτό το βάθος δουλεύει καλά το 200άρι ψαράκι.
Και για τέλος σου άφησα το καλύτερο..... Το κόστος.... :sorry:
Όλα τα παραπάνω μαζί με το νήμα,την αόρατη,τα ψαράκια,τα αγκίστρια,τους κρίκους θα πάνε γύρω στα 600-700. Δυστυχώς.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/03/2008 13:16 #40 από Κυριακος (mask24)
Απαντήθηκε από Κυριακος (mask24) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
εχει ψαρεψει κανεις με το shimano beastmaster 4.20 FA c.w. 5-20g για εγγλεζικο ψαρεμα? Εγω που το εχω διαπιστωσα οτι μετα απο πολλα πεταγματα μπορει να μπλεχτει η πετονια στην μυτη του καλαμιου (στο μπροστινο δαχτυλιδι το οποιο εχει μεταλλικη υποδοχη για να μπει στο πρωτο στελεχος του καλαμιου). Στο μεταλλακι αυτο λοιπον μπλεκεται η πετονια. Αυτο ομως δεν το μαρτυραει ουτε η τιμη του (150 Ευρο), ουτε η ποιοτητα του (carbon 60), ουτε η τριετης εγγυηση που εχει και που σε προδιαθετει θετικα.

Αυτα  :cray: για τα χρηματα που δωσαμε .Ενταξει δεν ειμαι αχαριστος εχω οφελος το πολυ μικρο μηκος μεταφορας. Κλεινοντας αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι ποιο shimano ειναι καλυτερο για εγγλεζικο ψαρεμα και ποιο ειναι αυτο? Εχω ενα καταλογο της shimano 2008 αλλα δεν αναφερει τιμες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.190 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection