Ερώτηση Γνώμες για καλάμια

16/11/2007 15:15 #1 από Γιώργος Ταχτσίδης (georgetax)
Γνώμες για καλάμια δημιουργήθηκε από Γιώργος Ταχτσίδης (georgetax)
καλημέρα  :bye: :bye: :bye:
Εχει κανείς δουλέψει αυτά τα καλαμιά?

Persicus SHARK 120 4.00 μ                          

Persicus ZODIAC 150 4.00μ                        

SHIMANO - ALIVIO BX SURF 4,20m 150gr  


καμιά γνώμη ? κάποιες εντυπώσεις?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 15:28 #2 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Γιώργο έχω ψαρέψει μόνο με το Alivio από τα παραπάνω καλάμια. Σαν συμπεριφορά μου άρεσε πολύ  :yes3:

Αν δεν έψαχνα κάτι βαρύτερο θα το είχα πάρει αλλά τελικά πήρα το Shimano Forcemaster AX TE Surf P 450CX (200gr αλλά υπάρχει και σε 150gr)


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 15:30 #3 από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ)
Απαντήθηκε από Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Γιώργο καλησπέρα. για τα κλάμια Persicus SHARK 120 4.00 μ και Persicus ZODIAC 150 4.00μ δεν ξέρω να σου πώ.

Για το SHIMANO - ALIVIO BX SURF 4,20m 150gr πάντως  :good: :good: :ok:

το έχει ενας γνωστός και μάλιστα εις τριπλουν. Μερικές φορές που το έχω ψαρέψει, σε ήρεμη και ελαφρά ταραγμένη θαλασσα, μου άρεσε πολύ η συμπεριφορά του.
Είναι ενα καλό τηλεσκοπικό καλάμι

Αν δεν βρουμε τον δρομο θα δημιουργησουμε εναν καινουργιο (Αννιβας)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 15:43 #4 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Το shimano alivio το έχω εδώ και 3 χρόνια και μπορώ να το χαρακτηρίσω ως ένα τίμιο καλάμι.
Θα το χαρακτήριζα ως light surf καλάμι το οποίο μπορεί να ανταποκριθεί σχεδόν σε όλες τις αποστολές, εκτός αυτών με ακραίο καιρό και συνθήκες κυματισμού.
Μοναδικό ίσως πρόβλημα είναι ο προτελευταίος οδηγός πριν την κορυφή, ο οποίος δεν είναι σταθερά τοποθετημένος αλλά συρόμενος, με αποτέλεσμα, αν δεν τον σφίξεις καλά να γυρίζει στις δυνατές βολές.
Μπορεί να πετάξει άνετα τα 150γρ, με την προυπόθεση ότι οι βολές θα εκτελούνται σχετικά χαλαρά.Πετάει εξαιρετικά στα 100γρ.
Ο μηχανισμός με τον οποίο έχει "ταιριάξει" είναι ο shimano biomaster 8000.
Μετά από 3 χρόνια συνεχούς χρήσης και κακομεταχείρισης, υπάρχουν ελάχιστες φθορές.

Φιλικά Γιώργος

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 16:10 #5 από Γιώργος Ταχτσίδης (georgetax)
Απαντήθηκε από Γιώργος Ταχτσίδης (georgetax) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας.και εγώ για το shimano έλεγα φυσικά από αυτά που άκουγα αλλά είπα να ρωτήσω και τους πιο έμπειρους

Sargomania (Γιώργος Σάββενας) έλεγα να βάλω μηχανάκι Shimano ALIVIO 6000FΑ ( μου είπαν ότι αξίζει πολύ τα λεφτά του και ότι δεν θα το μετανιώσω γύρω στα 60 ευρώ)τι λέτε γιαυτό?
και λόγο το ότι είναι και πιο οικονομικός.αλλά αν έχετε να προτείνετε κάποιον άλλον δοκιμασμένο στα ίδια λεφτά παρακαλώ

Παπαδάκης Κων/νος (ΨΑΡΟΚΩΣΤΑΣ) η συναγρίδα σου στο άρθρο του περιοδικού casting ήταν τέλεια  :ok: :ok: :ok: :ok: 

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 18:01 #6 από Θοδωρής (morpheas)
Απαντήθηκε από Θοδωρής (morpheas) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Της Maver το Queen.. το έχεις δεί :whistle3:?

Φιλικά,Θοδωρής

-Το ψάρεμα,είναι μια αγάπη η οποία δεν ξεχνιέται ποτέ!
-Κρατήστε την Ελληνική Γλώσσα!
-Όλα τα πράγματα στον κόσμο μπορούν να μετρηθούν.. οι μα***ες.. γιατί όχι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 18:55 #7 από Γιώργος Ταχτσίδης (georgetax)
Απαντήθηκε από Γιώργος Ταχτσίδης (georgetax) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια

Της Maver το Queen.. το έχεις δεί :whistle3:?


όχι δεν το γνωρίζω.αλλά τώρα βλέπω το site αυτό δεν είναι? www.maver.net/canne_surf_casting.htm

τα έχεις δοκιμάσει?και από τιμές στην ελληνική αγορά?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 18:57 #8 από Sargomania (Γιώργος Σάββενας)
Απαντήθηκε από Sargomania (Γιώργος Σάββενας) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια


Sargomania (Γιώργος Σάββενας) έλεγα να βάλω μηχανάκι Shimano ALIVIO 6000FΑ ( μου είπαν ότι αξίζει πολύ τα λεφτά του και ότι δεν θα το μετανιώσω γύρω στα 60 ευρώ)τι λέτε γιαυτό?
και λόγο το ότι είναι και πιο οικονομικός.αλλά αν έχετε να προτείνετε κάποιον άλλον δοκιμασμένο στα ίδια λεφτά παρακαλώ


Πολύ καλός μηχανισμός, αλλά  με ελάχιστα παραπάνω χρήματα, παίρνεις τον NEXAVE 6000 ο οποίος είναι πολύ καλύτερος.

Καλύτερος ψαράς είναι αυτός που απολαμβάνει το ψάρεμα περισσότερο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 19:00 #9 από Θοδωρής (morpheas)
Απαντήθηκε από Θοδωρής (morpheas) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια
Ναι.. το έχω δοκιμάσει..
Είναι.. πολύ καλό..
είναι αρκετά μαλάκό στις ρίψεις του..
Για δες μια www.lamdanet.gr ..
μάλλον κάπου θα λέει τιμές..

Φιλικά,Θοδωρής

-Το ψάρεμα,είναι μια αγάπη η οποία δεν ξεχνιέται ποτέ!
-Κρατήστε την Ελληνική Γλώσσα!
-Όλα τα πράγματα στον κόσμο μπορούν να μετρηθούν.. οι μα***ες.. γιατί όχι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/11/2007 19:09 #10 από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc)
Απαντήθηκε από Κώστας Γιαννάκενας (NucDoc) στο θέμα Απ: Γνώμες για καλάμια


Sargomania (Γιώργος Σάββενας) έλεγα να βάλω μηχανάκι Shimano ALIVIO 6000FΑ .....


Πολύ καλός μηχανισμός, αλλά  με ελάχιστα παραπάνω χρήματα, παίρνεις τον NEXAVE 6000 ο οποίος είναι πολύ καλύτερος.


Συμφωνώ απόλυτα με τον αγαπητό sargomania! Η μικρή διαφορά στην τιμή πραγματικά αξίζει να δοθεί!  :yes3:


Φιλικά,
NucDoc

Σωστό μόνο ψάρεμα για να βρουν και τα παιδιά μας...
Γνώση που δεν μοιράζεται είναι άχρηστη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.228 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection