- Δημοσιεύσεις: 68
- Μου αρέσει που έλαβε 2
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Κώστας έγραψε: Βασίλη επειδη το έχω δεί και εγώ αυτό το καλάμι και επειδή τυνχάνει να μένω και κοντά στο μαγαζί το έχω δει και απο κοντά.
Οι ενδιασμοί μου είναι για το μαγαζί γιατί απο πολλούς δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα όπως, τα καλάμια είναι με αυτοκόλλητα και δεν είναι καν της εκάστωτε εταιρίας. Καλύτερα θα ήταν να πήγαινες απο τον κιφησό λίγο πριν την έξοδο για Ν.Φιλαδέλφεια (παλιά ρενό) που έχει εμπορικό αντιπρόσωπο της okuma! (κάτι που σκεύτομαι να κανω και εγώ!)
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε: πηρα τηλ και το βλεπω λιγο τσιμπημενο σε σχεση με αλλα site.παντως για το fishing planet εισαι σιγουρος για αυτο που λες? γιατι ειδα και επισκεψεις πολλες εχει και σχολια αρνητικα δεν εχει αλλα δε ξερω κιολας..παντως για να μη λετε οτι κανω διαφημιση στο εν λογω καταστημα (ουτε καν τους ξερω απλα ειδα μεγαλη ποικιλια και καλες τιμες) το εχω βρει και εδω σε αντιστοιχη τιμη
www.scoobydoo-fishing.gr/el/kalamia/surf...ratosurf-detail.html
αν ξερει καποιος να πει για το fishing planet καποια δυσαρεστη εμπειρια καλο ειναι να προστατευομαστε απο τετοιου ειδους μαγαζια γιατι τα λεφτα μας δινουμε..
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD