Ερώτηση hiro amphora 4.50 50-200g

05/04/2013 20:10 #1 από Αλέξανδρος Κλώνος
hiro amphora 4.50 50-200g δημιουργήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος
καλησπερα σε ολους!!

ηθελα την βοηθεια σας παιδια σχετικα με το πιο πανω καλαμι. εχω σπασει το πανω στελεχος σε τρια σημεια και ειναι αδυνατο να επιδιορθωθει.

το καταστημα που το αγορασα δεν προμηθευει την συγκεκριμενη εταιρια πλεον και δεν μπορει να με βοηθησει. αντιπροσωπο νομιζω δεν εχουμε στην Κυπρο. θα ηθελα να ηξερα αν εχει καποιο καταστημα την ελλαδα που εχει τα συγκεκριμενα καλαμια να δω αν μπορω να βρω το σπασμενο στελεχος

το καλαμι ειναι hiro amphora 4.50m 50-200g τρισπαστο με low rider οδηγους. ειναι αγορασμενο πριν το 2008 που η εταιρια εκδοσε το νεο μοντελο της.

πραγματικα ειναι κριμα να το πεταξω στα σκουπιδια επιδη ειναι πολυ καλο καλαμι και λογω κριση μου ειναι αδυνατο να αγορασω αλλο

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

05/04/2013 20:47 #2 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
Γεια σου Αλεξανδρε, ριξε μια ματια εδω μηπως δεις κατι, παρε ενα τηλ μηπως σε βοηθησουν. zclub.gr/fishing/

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2013 19:28 #3 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
απογοητευτικα τα πρωτα νεα :crybaby2: :crybaby2:
ευχαριστω το καταστημα mesogios sa για την ανταποκριση του


Κυριε ΚΛΩΝΟ δυστυχως ειναι μοντελο καταργημενο εδω και πολυ καιρο και δεν υπαρχει ουτε ανταλλακτικο ουτε καλαμι.

Original Message
From: "Αλέξανρος Κλώνος" <Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.>
To: <Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.>
Sent: Saturday, April 06, 2013 8:05 PM
Subject: hiro amphora


> From: Αλέξανρος Κλώνος <Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.>
> Subject: hiro amphora
>
> Message Body:
> καλησπερα
>
> ηθελα την βοηθεια σας σχετικα με το πιο πανω καλαμι. εχω σπασει το πανω στελεχος σε τρια σημεια και ειναι αδυνατο να επιδιορθωθει.
>
> το καταστημα που το αγορασα δεν προμηθευει την συγκεκριμενη εταιρια πλεον και δεν μπορει να με βοηθησει. αντιπροσωπο νομιζω δεν εχουμε στην Κυπρο.
>
> μηπως εχετε εξαρτηματα των καλαμιων hiro; αν ναι μηπως θα μπορουσατε να μου ενημερωσετε ποσο κανει το στελεχος και αν ειναι δυνατον να μου το στηλετε στην Κυπρο
>
> το καλαμι ειναι hiro amphora 4.50m 50-200g τρισπαστο με low rider οδηγους. ειναι αγορασμενο πριν το 2008 που η εταιρια εκδοσε το νεο μοντελο της.
>
> πραγματικα ειναι κριμα να το πεταξω στα σκουπιδια επιδη ειναι πολυ καλο καλαμι και λογω κριση μου ειναι αδυνατο να αγορασω αλλο
>
> ευχαριστω
>
> Αλέξανδρος Κλώνος

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2013 19:47 #4 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
Γιατι δεν δοκιμαζεις να παρεις μαζι σου το καλαμι και να πας να δεις μηπως τεριαζει απο κανεναν νεο μοντελο <<hiro>> το πρωτο στελεχος να κανεις την δουλεια σου. Κάτι έψαχνε ενα φίλος πριν λίγο καιρό και ειχα δει αυτο το καταστημα, ηθελε μυτη για το καλαμι του και αυτος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/04/2013 20:27 #5 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
Πρέπει να στείλεις μέηλ στα κεντρικα της εταιρειας hiro, όχι σε αντιπρόσωπο.

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 04:21 #6 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g

Ντακος Χρυσοβαλαντης έγραψε: Γιατι δεν δοκιμαζεις να παρεις μαζι σου το καλαμι και να πας να δεις μηπως τεριαζει απο κανεναν νεο μοντελο <<hiro>> το πρωτο στελεχος να κανεις την δουλεια σου. Κάτι έψαχνε ενα φίλος πριν λίγο καιρό και ειχα δει αυτο το καταστημα, ηθελε μυτη για το καλαμι του και αυτος.


αυτο μου προτεινε και ενας φιλος! και απο οτι βλεπω καπου εικει θα καταληξω.

μην σου πω οτι θα το πεταξω στο τελος :violent1:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 04:23 #7 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g

Μενιδιάτης έγραψε: Πρέπει να στείλεις μέηλ στα κεντρικα της εταιρειας hiro, όχι σε αντιπρόσωπο.


το εχω κανει αλλα ακομα δεν πηρα απαντηση. εστειλα ηλ. ταχ. στον αντιπροσωπο αρχες της εβδομαδας αλλα ακομα τιποτα.
θα περιμενω ακομα λιγο να δω αν απαντησει η αντιπροσωπια.

ευαχαριστω ολους για την βοηθεια και τις συμβουλες :give_rose:

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 12:00 #8 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
Κοίτα, δεν νοείται να μην υπάρχει ανταλλακτικό σε καλό επώνυμο καλάμι, που κυκλοφόρησε πριν πέντε-έξι χρόνια. Υπάρχουν αποθήκες (Ολλανδία, Ιταλία κλπ) των εταιρειών όπου έχουν αποθέματα. Μάλλον ο αντιπρόσωπος που απευθύνθηκες δεν ήταν κατατοπισμένος ή βαριόταν να μπλέξει.
Δηλαδή τι περιμένουν; Να σπάσω το καλάμι μου στο πρώτο εξάμηνο για να βρω ανταλλακτικό;

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 17:09 #9 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g

Μενιδιάτης έγραψε: Κοίτα, δεν νοείται να μην υπάρχει ανταλλακτικό σε καλό επώνυμο καλάμι, που κυκλοφόρησε πριν πέντε-έξι χρόνια. Υπάρχουν αποθήκες (Ολλανδία, Ιταλία κλπ) των εταιρειών όπου έχουν αποθέματα. Μάλλον ο αντιπρόσωπος που απευθύνθηκες δεν ήταν κατατοπισμένος ή βαριόταν να μπλέξει.
Δηλαδή τι περιμένουν; Να σπάσω το καλάμι μου στο πρώτο εξάμηνο για να βρω ανταλλακτικό;


λαθος το εθεσα πιο πανω εγω. στο εργοστασιο εστηλα email αλλα ακομα δεν μου απαντησαν!!!!

ασε και σημερα με κολασαν. πηγα σε καταστημα και ειδα ενα με 50% εκπτωση απο 260 ευρω τωρα 130 ευρω. τρισπαστο crever gran slam 200γρ

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

12/04/2013 17:34 #10 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα hiro amphora 4.50 50-200g
Δηλαδη... όσο περίπου θα κοστίζει (πάνω - κάτω) το ανταλλακτικό...

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.195 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection