Ερώτηση Επιλογη καλαμιου!

26/03/2013 13:06 #1 από Γιάννης
Επιλογη καλαμιου! δημιουργήθηκε από Γιάννης
Καλησπερα σας!
Ειμαι νεος με το αθλημα και ειμαι στην διαδικασια να αγορασω ενα καλητερο καλαμι και μηχανισμο απο αυτα που εχω!(Εχω ενα κινεζικο)
Εχω παει περιποθ 10 φορες για ψαρεμα στις περιοχες τς Κερατεας και στο Σουνιο!
Η τεχνικη απο κανω ειναι Casting & Surfcasting.
Δλδ απ'εξω ριχνω το καλαμι μεσα!
Εχω λοιπον 60 ευρω με τα οποια θελω να αγορασω καλαμι και μηχανισμο!
Για πρωτο καλαμι δεν θα ηθελα να δωσω παραπανω καθως θα πιραματιστο πανω του και μπορει ακομα και να σπασει με καποια λαθος κινηση μου οποτε μην κλαιω και τα λεφτα μου!
Εχετε κατι να μου πρωτεινετε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/03/2013 15:35 #2 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
Γεια σου γιαννη, για casting, ηταν τα πρωτα μου εργαλια, Καλαμι - Olympus Accadueo 3.60m 50/100γρ και Μηχανισμος - Shimano Hyperloop 4000FB για τα λευτα τους εισαι αρχηγος. αν θελεις κιταξε και παλιες δημοσιευσεις θα σε βοηθησουν. :hello:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/03/2013 16:39 #3 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
Γενικα διαβαζω θεματακια εχει αρκετα ωραια και διδακτικα θεματα!
Δυστιχος δεν μπορω να δωαρκετες απο τις φωτογραφιες που εχει μεσα στα θεματα βεβαια!
Σε ευχαριστω για την αμεση απαντηση!
Αν πυστευετε οτι πρεπει κατι να διαβασω βαλτε μου σας παρακαλω κανενα link αν και ουτος η αλλος ψαχνω μεσα στο φορυμ!
Οσο για καλαμι και μιχανισμο οποιος εχει να πρωτινει κατι αλλο ανοιχτα!
Ευχαριστω πολυ!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 14:36 - 27/03/2013 14:45 #4 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
Εκτος απο μηχανακη και καλαμι τ πετονια να παρω για casting & Serf casting?
Εχετε να μου προτεινετε καποια?
Eπισης ειδα μια ευκερια θα ηθελα να μου πειτε εαν αξιζει παραπανω να το σκευτω!
Shimano Catana TE 3.30m + Hyperloop 4000 + Speed master απο 92 ευρω στα 59!
Παιζουν μεγαλο ρολο οι 30 ποντοι που χανει το καλαμι τις shimano?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 15:01 #5 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
Καλησπέρα Γιάννη, ριξε μια ματια εδω για τις πετονιες, www.psarema.gr/index.php?option=com_kune...catid=111&Itemid=290 θελει διαβασμα αλα θα παρεις μια γνωση γενικα. το συνολο που λες για casting μια χαρα ακουγετε, καλή κ η τιμή, για ξεκινημα μια χαρα εισαι, αν και θα σου πρωτηνα να ξεκινισεις με ενα καλαμι 3.60-4.20 κανεις λιγο καλιτερες βολες σε σχεση με το 3,30. και θα το εχεις και για την πορεια. θα σε βοηθησουν και αλοι φιλοι.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 15:06 - 27/03/2013 15:07 #6 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
Σε ευχαριστω για τις αμεσες απαντησης σου!
Να εισαι καλα!
Μου εχουν πει και αλλοι οτι καλητερα απο 3,60 και πανω αλλα εγω νομιζω οτι ισως μου ειναι λιγο βαρη!
Θα διξει στην πορεια θα κοιταξω και αλλα καλαμια και μηχανσμους και βλεπουμε!
Παντος η προσφορα μου αρεσε αλλα με χαλασε λιγο το 3.30!
Ελπιζω να παρω απαντησεις και απο αλλους φιλους!
Σε ευχαριστω και παλι!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 16:09 #7 από Γιωργος
Απαντήθηκε από Γιωργος στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
φιλαρακι αν θελεις την αποψη μου μην παρεις καλαμι κατω απο 4 μετρα.
ειχα κανει κι εγω την ιδια βλακεια και μετα διπλο αγοραζα τα χρηματα που λες ειναι λιγα για καλαμι και μηχανακι αλλα ειναι πολλα για να τα πεταξεις δωσε κατι παρα πανω και παρε κατι που ακομα κι αν παρεις καλυτερα εργαλεια αυριο να μην σου πανε χαμενα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 16:21 #8 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
Καλησπερα φιλε μου και σε ευχαριστω για την απαντηση!
Θα ηθλενα να μου διξεις κατι σαν παραδειγμα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 16:30 #9 από Γιωργος
Απαντήθηκε από Γιωργος στο θέμα Επιλογη καλαμιου!

Γιάννης έγραψε: Καλησπερα φιλε μου και σε ευχαριστω για την απαντηση!
Θα ηθλενα να μου διξεις κατι σαν παραδειγμα!


ευκολα θα μπορουσα να σου πω τι θα επαιρνα εγω με λιγο περισσοτερα χρηματα ειναι καλυτερο ομως να σου προτεινει καποιος που εχει αντιστοιχα εργαλεια. εγω αυτα που θα σου πω να προσεξεις οσον αφορα το καλαμι συμφωνα με την δικη μου εμπειρια ειναι

α) 4 μετρα και πανω
β) δετους οδηγους
γ) να μην εχει συρομενους οδηγους
δ) να χωραει στο αυτοκινητο σου.

νομιζω οτι εχει πολλους εδω μεσα που ειναι πολυ πιο εμπειροι απο εμενα και θα σε βοηθησουν σχετικα.
οποιαδηποτε διορθωση δεκτη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/03/2013 16:57 #10 από Γιάννης
Απαντήθηκε από Γιάννης στο θέμα Επιλογη καλαμιου!
Σε ευχαριστω για την βοηθεια σου!
Θα περιμενω και τους πιο εμπειρους!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.158 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection