παιδια θελω να παρω ενα καλαμι σπιννινγκ.ποσο πρεπει να ειναι σε υψος? ασπουμε ενα 2.40 με ενα μηχυανισμο 2000 ειναι καλα ? το θελω γενικα για κανενα λαβρακι κανενα μελανουρι και το χειμονα καλαμαρια !!!!!!!!!!!!
για μελανουρια βαζεις μπομπαρδα και ραγκλουδακι

αν ναι γιατι εγω μελανουρια και κοκκαλια ετσι τα χω παρει καλυτερα ή ψαρακι μικρο παντως με μπομπαρδα εχω ενα alivio shimano c.w. 10-30 2.10 μετρων
και ενα μεγαλυτερο καλαμι παντα σε action που να σηκωνει την μπομπαρδα δεν θα με χαλουσε αλλα σε αυτο το action για να σηκωνει και την μπομπαρδα.
Για λαβρακια δεν γνωριζω εχω μηδαμινες επιτυχιες με το ειδος αυτο μαλλον γιατι ψαρευω σε βαθια νερα πανω απο 5 μετρα και κατα πολυ λιγο σε παραλιες (μια ή δυο φορες εχω ψαρεψει απο παραλια) εχω μηδαμινες επιτυχιες αλλα αυτο θελω να πιασω ως πλειστον.
για καλαμαρια θελεις ενα μαλακο καλαμι γιατι σκιζονται ή ξεκαρφωνονται ευκολα με το σκληρο καλαμι. Καλυτερα μηκος 2,70 σε αυτα για να εχεις καλη αποσταση βολης αλλα με σχετικα για τα 2,70 μικρο c.w.