Ερώτηση Μου εσπασε το καλαμι...

31/07/2012 13:08 #11 από Γιάννης Γιατράκος (fiesta)
Απαντήθηκε από Γιάννης Γιατράκος (fiesta) στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Καλησπέρα, αν δεν το δω από κοντά, δεν μπορώ να πω αν φτιάχνεται ή όχι... και αν φτιάχνεται, πιθανόν να ξανά σπάσει σε άλλο σημείο...

www.customrods.gr/

Η βλακεία μερικών ανθρώπων, είναι ανεκτίμητη... Για όλα τ' άλλα, υπάρχει η Mastercard!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 13:54 #12 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας!!!Αποφασισα να μην το φτιαξω και να παρω ενα καινουργιο :crazy: Να κρατησω κατι απο αυτο σαν μελοντικο ανταλλακτικο η παει για πεταμα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 14:21 #13 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
Κρατα το φιλε σταυρο καποιο απο τα στελεχει τα καλα,μπωρει να ταιριαζουν σε καποιο αλλο που εχεις
η στο καινουριο που θα παρεις,αν παθεις καποιο ατυχημα ξανα,που ευχωμαι να μην σου ξανατυχει!!!!!!!!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/07/2012 18:17 #14 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Μου εσπασε το καλαμι...
To καλαμι ΔΕΝ φτιαχνεται για κανενα λογο.Επειδη τα oceanic εχουν ΄΄θεματα πολλα΄με σπασιματα (ολα τα blank ειναι κινεζικα, οχι και 1ης διαλιγης) ζητα να στο αλαξουν αν οντως εχει σπασει στην βολη , και δεν εχεις ακνει εσυ τεχνικη βολη , ωστε να φορτισεις τοσο πολυ τοbat για να σπασει.

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Σταύρος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

01/08/2012 13:53 #15 από Σταύρος
Απαντήθηκε από Σταύρος στο θέμα Απ: Μου εσπασε το καλαμι...
Το καλαμι εσπασε κατα την βολη φιλε Ντινο πηρα τηλεφωνο στην oceanic και μου ειπαν οτι το μονο που μπορω να κανω ειναι να τους το παω για ανταλλακτικα και να μου δωσουν ενα αλλο σε καλυτερη τιμη .

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.152 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection