Ερώτηση Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting

23/05/2012 22:43 #1 από Στέφανος (evo)
Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting δημιουργήθηκε από Στέφανος (evo)
Για σας θα ήθελα να με βοηθήσετε για την αγορά ενός καλού καλαμιού μέχρι 130 γραμ action, έχω δει 2 ετερίες. Εως τώρα έχω δει το Maver Elite Titanium ZERO UNO με τα 130 γραμ 2σπαστο
www.lamdanet.gr/index.php?view=article&c...m_content&Itemid=123
www.mottolasport.com/index.php?main_page...022ee47b33d6984fb31a
η να πάω στο 3σπαστο των 120 γραμαρ?

και τις BAD BASS είναι πολλά στα γραμμάρια εσείς πιο προτείνετε?

ευχαριστώ εκ των προτέρων

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

24/05/2012 10:53 #2 από dionysg
Απαντήθηκε από dionysg στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting
Οταν λες surf εννοεις ψαρεμα με 4 - 5 bf η το ελληνικο surf με 2 bf μπουνατσα? Οπως και να εχει ειναι πανακριβα 400+ και με 130 cw δεν πας για surf. Θες καλαμια με 160 -200 -250 cw . Αν εννοεις το ελληνικο surf κανουν αλλα και παλι ειναι πανακριβα. Κοιτα για το trabucco cassiopea 3σπαστο 4,5 μ 120 η 160 γρ η το λιγο πιο ακριβο αλλα και πιο ποιοτικο Italcanna terranova 3 σπαστο 4.9 μ 130 η 170 γρ. Βαζω 2 cw στο καθε καλαμι γιατι το χαμηλο ειναι για το ελληνικο surf δλδ casting και το μεγαλο για πραγματικο surf.
Ειναι και τα 2 δρασης κορυφης για να καταλαβαινεις τσιμπιες (οσο πιο μικρο cw τοσο πιο ευαισθητο σε αυτα τα 2 καλαμια), βοηθαει στο αυτοκαρφωμα και δεν διαλυουν τα δολωματα στην βολη και λογο του μεγαλου μηκους βοηθανε στην above βολη να παρεις μετρα.Με τα ρεστα απο τα 400+ παιρνεις και μηχανισμο.
Παντως το ακριβο καλαμι δεν βγαζει περισσοτερα ψαρια.
Αυτα τα λιγα αλλα δεν ειναι και ευαγγελιο υπαρχουν και αλλοι πιο εμπειροι εδω

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2012 10:23 #3 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting
Φιλε Στεφανε γεια σου,
πανω κατω τα πραγματα ειναι οπως στα περιγραφει κ ο Διονυσης ? παραπανω ,
κ οι δυο Ιταλικες εταιρειες που αναφερεις εχουν σπουδαια καλαμια κ το Τιτανιουμ της Μαβερ που αναφερεις ειναι σπουδααιο καλαμι.
Θα πηγαινεις οπως σου λεει κ ο διονυσης για πραγματικο σερφκαστινγκ η τις περισσοτερες φορες θα ψαρευεις με 2 - 3 μποφωρ ? παιζει σημαντικο ρολο αυτο που σου αναφερω για την τελικη σου επιλογη.
Παντως ενα καλαμι στα 150 - 160 γρ συνηθως καλυπτει τους περισσοτερους.
Κ το Κασιοποια που σου αναφερει ο φιλος μας εχει πολυ καλες περγαμηνες.
Εγω λογω κοληματος θα επερνα καποιο απο την νεα συλλογη της Bad Bass αλλα αυτο ειναι υποκειμενικο του καθενος,
οπως οταν εχει να κανεις με δυο ιδιων δυνατοτητων κινητα τηλ ας πουμε κ διαλεγεις της Νοκια γιατι εχεις κολημα με την εταιρεια αυτη.
Κ το Ιταλκανα ειναι καλο καλαμι, βαλτα κατω επειδη κ τα ποσα που απιτουντε για αυτα τα καλαμια ειναι σημαντικα, κ στο σημειο αυτο θα πρεπει ναχουμε στο μυαλο μας οταν αγοραζοντας τα καλαμια δεν σταματαμε εκει, ισα ισα που τοτε ξεκινανε κ τα περιφερειακα εξοδα, μηχανακια, εξαρτηματα, πετονιες , αξεσουσαρ, κ πολλα αλλα αντικειμενα που ειδικα για το σερφ ειναι απαραιτητα.
Βαλτα λοιπον ολα κατω κανε ενα απολογισμο με τα υπερ κ κατα του καθενος κ το σπουδαιοτερο να σκεφθεις γιατι πραγματικα κ που θα τα χρεισημοποιεις τα εργαλεια σου εστι ωστε να βγαλεις την τελικη σου αποφαση.
Παντως οπως συστηνω κ σε πολλα μελη του σαιτ ριξε κ μια ματια στις αγγελιες υπαρχουν θησαυροι πραγματικα κ σε σπουδαιες τιμες.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2012 13:16 #4 από Στέφανος (evo)
Απαντήθηκε από Στέφανος (evo) στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting
δεν πάω ποτέ με πολύ αέρα μέχρι τα 3 μποφόρ το πολύ γιατί δουλεύω εγγλέζικο και θέλω να πετάω μέσα τα Surf Casting και να συνεχίζω.Το αν πρέπει να είναι παραβολικό η δράση κορυφής σε τι βοηθάει σε αυτά τα γραμμάρια και τι πρέπει να είναι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/05/2012 15:26 #5 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting
Αν ψαρευες καθαρο surf casting δηλαδη 5-6 η ακομη και 7 μποφορ θα ελεγα για τα YUKI τρισπαστα 100-250 gr..τωρα που μας ειπες πως ψαρευεις σε συνδιασμο με εγγλεζικο με σχεδον απνοια καλαμια 130-160 gr οπως ειπαν και πιο πανω θα σε καλυψουν και με το παραπανω..σχετικα εγω δεν θα εδινα τοσο χρηματα για φιρματα καλαμια απ την στιγμη που υπαρχουν πιο προσιτα και επισεις καλα καλαμια για την δουλεια που τα θες..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2012 07:50 #6 από DIMITRIS jk.boxer
Απαντήθηκε από DIMITRIS jk.boxer στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting

dimitris_VRT έγραψε: σχετικα εγω δεν θα εδινα τοσο χρηματα για φιρματα καλαμια απ την στιγμη που υπαρχουν πιο προσιτα και επισεις καλα καλαμια για την δουλεια που τα θες..

δημητρη κανε καμια προταση για τιποτα προσιτα και καλα καλαμια σαυτα τα γραμμαρια αν θες...

Το καλαμι ειναι για να το ψαρευμε και οχι για να το καβαλαμε!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2012 08:53 #7 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting
Δημητρη θα ξεκινησω με το Colmic Hidalgo150 στα 85ευρο..Daiwa PROCASTER S42-150 105ευρο..Shimano Alivio DX 67ευρο..shimano Force master Tele Surf. 150gr 112ευρο..ITALCANNA ATLANTIS II&III 420&400cm Action/130g&160g (Τηλ/κό 4 τεμ) 120ευρο..καποια απ αυτα που θυμαμε, σιγουρα υπαρχουν και αλλα αξιολογα καλαμια τηλεσκοπικα και τρισπαστα με τιμες μεχρι τα 130-150ευρο..απλα θα μπερδευτουμε πολυ..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2012 10:53 #8 από DIMITRIS jk.boxer
Απαντήθηκε από DIMITRIS jk.boxer στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting
οντως ειναι αρκετα προσιτα στην τιμη και θα τα εχω υποψιν σε λιγο καιρο

πες και κανενα μηχανισμο αντιστοιχο για αυτα τα καλαμια

Το καλαμι ειναι για να το ψαρευμε και οχι για να το καβαλαμε!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2012 11:29 #9 από dimitris_VRT
Απαντήθηκε από dimitris_VRT στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting
Ryobi Proskyer Nose Extra 65ευρο..!! Ο πιο τιμιος μηχανισμος..μετα παμε πανω απο 100ευρο και δεν βλεπω τον λογο..

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/05/2012 11:36 #10 από DIMITRIS jk.boxer
Απαντήθηκε από DIMITRIS jk.boxer στο θέμα Απ: Ποιοτικό καλάμη για Surf Casting

dimitris_VRT έγραψε: Ryobi Proskyer Nose Extra 65ευρο..!! Ο πιο τιμιος μηχανισμος..μετα παμε πανω απο 100ευρο και δεν βλεπω τον λογο..

3,9 ελξη ειναι αρκετη?μπορει να ειναι χαζη η ερωτηση αλλα δεν ξερω και πολλα...

Το καλαμι ειναι για να το ψαρευμε και οχι για να το καβαλαμε!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.185 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection