Ερώτηση Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic

07/04/2012 17:42 #1 από Βαγγέλης
Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic δημιουργήθηκε από Βαγγέλης
Ψάχνω φθηνό καλάμι (μέχρι 80€) για ελαφρύ surf KAI με μήκος μεταφοράς μέχρι 125cm (για να χωράει στην ωραία μου θήκη :dance2: )

Έχω βρει το Hiro Basic 4.20μ με action 80-150 στα 70€. Έπιασα και το Colmic Ghana (50€) με το ίδιο action το οποίο μου φάνηκε πιο ντούρο από το Hiro, που μου έδινε την αίσθηση ότι ήταν για χαμηλότερο action

Όμως το Hiro έδινε την αίσθηση πιο ποιοτικού καλαμιού (όσο ποιοτικό μπορεί να είναι το carbon σε αυτή την τιμή), ήταν πιο λεπτό και νομίζω πιο ελαφρύ.

Τα βαρίδια που θα χρησιμοποιώ θα είναι μεταξύ 60-100 gr.

Τι γνώμη έχετε για αυτά τα δύο καλάμια; Άλλες προτάσεις με αυτά τα χαρακτηριστικά;

Ευχαριστώ

Υ.Γ. Δυστυχώς το 80€ είναι το άνω όριο, οπότε αν προτείνετε κάτι, μείνετε μέχρι εκεί.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 00:39 - 08/04/2012 00:45 #2 από Αμαλιαδας
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 03:07 #3 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic
Ωραίες οι προτάσεις του Ηλία όπως πάντα , μια δικιά μου επίσης γιατί είναι δοκιμασμένο και είμαι πάρα μα πάρα πολύ ικανοποιημένος είναι το shimano hyperloop 150 gr c.w. 4,20 μήκος και κλειστό 1,25 .. Εξαιρετικό για μένα στα 75-80 ευρώ ..
Είμαι παρα πολύ ικανοποιημένος απο αυτό σε ολα τα επίπεδα !
Οτι και να πάρεις Βαγγέλη να το ευχαριστηθείς πάνω απ ολα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 08:36 #4 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic
καλημερα φιλε μας Βαγγελη,
με το ιδιο σκεπτικο ειμαστε σχεδον ολοι μας για να μην πω με βεβαιοτητα ολοι πια.
τελως παντων κατανοω τι θελεις αλλα πρπει να κατανοεις κ εσυ οτι ενα σερφοκαλαμο γνησιο σερφοκαλαμο οχι αυτα που φαπτιζοντε ετσι , ειναι αληθεια οτι πρπει να χωσεις χρηματα.
Εδω ομως μπαινει ενας παρανομαστης που εξηγω πολλακις σε φιλοςυ στο σαιτ που λεει το εξης :
Αληθεια μα αληθεια ποσες φορες θα πας η εχεις παει εως τωρα να ψαρεψεις σε πραγματικα καταστασεις σερφ ? ποσες φορες εχεις στησεις τα καλαμια σου με καθαρο 5αρι ας πουμε ?
Εχω την εντυπωση οτι το hyperloop ευτηχη το αντικατεστησε με τον εκδικητη vengeance η shimano οποτε να ειναι ετσι κ επειδη εχω ακουσει καποιες καλες γνωμες για αυτο το καλαμι κανε τον κοπο φιλε βαγγελη κ ζητα μερικες πληροφοριες κ για αυτο.
Βεβαια δεν γνωριζω ποσο ειναιτο μηκος του κλειστο αλλα πιστευω οτι πανω κατω ολα τα καλαμια με μηκος 4,2 στα ιδια θα ειναι.
Ριξε κ μια ματια στα artico τα ιταλικα ισως βρει καποιο καλαμι κ επισης υπαρχιε η λυση που προετινω παντα σε ολους τους φιλους του σαιτ το να ριξουν μια ματια στις αγγελιες που κατα περιοδους βαζουν μελη του σαιτ.
Υπαρχουν θησαυροι κ ειδικα τωρα με την κριση που πολλοι φιλοι λογω αναγκης πουλουν εργαλεια τους.
Εχω κανει αγορα κ εγω απο εδω κ εχω μεινει ευχαρηστημενος αλλωστε βλεπεις τι αγοραζεις κ τωρα μαλιστα υπαρχουν καλαμια καλα προς πωληση.
Αυτα κ καλη τυχη κ καλωριζικα ναναι οτι κ να παρεις.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 14:06 #5 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic

ΝΑΣΟΣ έγραψε: καλημερα φιλε μας Βαγγελη,
με το ιδιο σκεπτικο ειμαστε σχεδον ολοι μας για να μην πω με βεβαιοτητα ολοι πια.
τελως παντων κατανοω τι θελεις αλλα πρπει να κατανοεις κ εσυ οτι ενα σερφοκαλαμο γνησιο σερφοκαλαμο οχι αυτα που φαπτιζοντε ετσι , ειναι αληθεια οτι πρπει να χωσεις χρηματα.
Εδω ομως μπαινει ενας παρανομαστης που εξηγω πολλακις σε φιλοςυ στο σαιτ που λεει το εξης :
Αληθεια μα αληθεια ποσες φορες θα πας η εχεις παει εως τωρα να ψαρεψεις σε πραγματικα καταστασεις σερφ ? ποσες φορες εχεις στησεις τα καλαμια σου με καθαρο 5αρι ας πουμε ?
Εχω την εντυπωση οτι το hyperloop ευτηχη το αντικατεστησε με τον εκδικητη vengeance η shimano οποτε να ειναι ετσι κ επειδη εχω ακουσει καποιες καλες γνωμες για αυτο το καλαμι κανε τον κοπο φιλε βαγγελη κ ζητα μερικες πληροφοριες κ για αυτο.
Βεβαια δεν γνωριζω ποσο ειναιτο μηκος του κλειστο αλλα πιστευω οτι πανω κατω ολα τα καλαμια με μηκος 4,2 στα ιδια θα ειναι.
Ριξε κ μια ματια στα artico τα ιταλικα ισως βρει καποιο καλαμι κ επισης υπαρχιε η λυση που προετινω παντα σε ολους τους φιλους του σαιτ το να ριξουν μια ματια στις αγγελιες που κατα περιοδους βαζουν μελη του σαιτ.
Υπαρχουν θησαυροι κ ειδικα τωρα με την κριση που πολλοι φιλοι λογω αναγκης πουλουν εργαλεια τους.
Εχω κανει αγορα κ εγω απο εδω κ εχω μεινει ευχαρηστημενος αλλωστε βλεπεις τι αγοραζεις κ τωρα μαλιστα υπαρχουν καλαμια καλα προς πωληση.
Αυτα κ καλη τυχη κ καλωριζικα ναναι οτι κ να παρεις.


Σωστός ο Νάσος για τις αγγελίες .. Αν δε κάνω λάθος το vengeance ειναι ενα κουκλι απρο , ναι και εγω εχω ακουσει πολυ καλα λογια για αυτο !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 21:03 #6 από Βαγγέλης
Απαντήθηκε από Βαγγέλης στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αγαπητοί φίλοι.
Θα επιστρέψω μετά την αγορά που θα κάνω για να αφήσω γνώμη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 21:20 #7 από shotcon
Απαντήθηκε από shotcon στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic
Έχω αγοράσει αυτό. www.rizoulis.gr/eshop.html?page=shop.pro...1416&category_id=118

Είμαι ευχαριστημένος παρότι το έβγαλα κάποια στιγμή για πώληση.
Ρίχνω βολές κάπου στα 120-140 μέτρα έχει ευαίσθητη μύτη καρφώνει καλά, αλλά δεν είναι για μεγάλα ψάρια. Μην περιμένεις να σου κάτσει ψάρι πάνω από 3-4 κιλά και να το βγάλεις άνετα έξω με το συγκεκριμένο. Το πιο πιθανό να σου σπάσει ο κορμός. Εκεί εκτιμώ ότι υποφέρει.

Τελικά ψάρια υπάρχουν!!! Τα βρήκα στο ιχθυοπωλείο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/04/2012 23:26 - 08/04/2012 23:43 #8 από Βαγγέλης
Απαντήθηκε από Βαγγέλης στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic
Α! Είδα και τα σερφοκάλαμα της Maver σειρά Falcon. Μου φάνηκαν πολλή καλής ποιότητας κατασκευής (συνήθως με ενδιαφέρει να δείχνει στιβαρή η κατασκευή στη βάση για το μηχανάκι και φυσικά οι οδηγοί).

Είναι στο budget μου και με μήκος μεταφοράς 120cm. www.maver.net/it

Τα γνωρίζει κανείς;

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 08:45 #9 από shotcon
Απαντήθηκε από shotcon στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Colmic
Η καλλίτερη αγορά για σένα στο τέλος είναι αυτή η οποία θα επιλέξεις προσωπικά ως προς τις απαιτήσεις σου. Η αγορά έχει πληθώρα προϊόντων, οι γνώμες πολλές. Μην περιμένεις "πέσε πίτα να σε φάω". Κανε την επιλογή σου κι αν σου "σπάσει" θα έχεις κατανοήσει γιατί. Ο γενικός κανόνας είναι ένας. Ότι πληρώσεις πέρνεις.

Τελικά ψάρια υπάρχουν!!! Τα βρήκα στο ιχθυοπωλείο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/04/2012 08:45 - 09/04/2012 08:48 #10 από shotcon
Απαντήθηκε από shotcon στο θέμα Απ: Φτηνό για ελαφρύ SurfCasting: Hiro εναντίον Co
:yes3:

Τελικά ψάρια υπάρχουν!!! Τα βρήκα στο ιχθυοπωλείο.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.187 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection