BAGGELIS έγραψε: Σε ευχαριστω φιλε κωστα!Για το μηχανακι τη λεσ?το καλαμη ειναι 4,20 και action 80-180 .Μεχρη τι βαριδιο μπωρο να βαλο?
για το μηχανακι δεν το ξερω και ποτε δεν το κανω επειδη κατι ακουσα η το εχει ενας φιλος μου !!
γιατο βαριδιο μην το φορτωνεις δεν χρειαζετε με 80 γρ κανει αξιολογες βολες
εγω του εβαζα βια βια 100γρ και αυτο αν τυχον δεν ειχα 80αρι