Ερώτηση oceanic team maistro

25/09/2009 20:10 #1 από Αλέξανδρος Κλώνος
oceanic team maistro δημιουργήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος
Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε κατά πόσο αυτο καλάμι είναι μια καλή αγορά και κατά πόσο έχουν γίνει σχεδιαστικά λάθη στο καλάμι.

Ο λόγος για τα πιο πάνω είναι το σπάσιμο του καλαμιού μεταξύ το δευτέρου και τρίτου οδηγού κάτω από την μύτη. Στην προσπάθεια μου να βγάλω μερικούς φυκάδες που πιάστηκαν στην πετονιά και μόλις οι φυκάδες βγήκαν στην παραλία το καλάμι έσπασε.

Το καλάμι που ντε και κάλα έχει ‘βγάλει’ μαγιάτικα έσπασε με τα φύκια. Απορώ δηλαδή τι θα συνέβαινε με ένα ψάρι;;;;

Παρακαλώ τα φώτα τον έμπειρων.


Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2009 20:16 #2 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: oceanic team maistro
.

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

25/09/2009 22:16 #3 από Αντώνης Πατενιώτης
Απαντήθηκε από Αντώνης Πατενιώτης στο θέμα Απ: oceanic team maistro

Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε κατά πόσο αυτο καλάμι είναι μια καλή αγορά και κατά πόσο έχουν γίνει σχεδιαστικά λάθη στο καλάμι.

Ο λόγος για τα πιο πάνω είναι το σπάσιμο του καλαμιού μεταξύ το δευτέρου και τρίτου οδηγού κάτω από την μύτη. Στην προσπάθεια μου να βγάλω μερικούς φυκάδες που πιάστηκαν στην πετονιά και μόλις οι φυκάδες βγήκαν στην παραλία το καλάμι έσπασε.

Το καλάμι που ντε και κάλα έχει ‘βγάλει’ μαγιάτικα έσπασε με τα φύκια. Απορώ δηλαδή τι θα συνέβαινε με ένα ψάρι;;;;

Παρακαλώ τα φώτα τον έμπειρων.


Αλέξανδρε καλησπέρα

μην στενοχωριέσε τα έχει αυτά το χόμπι μας
ευτυχώς ακόμη τα καλάμια που έχω σπάσει εγώ μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού και αυτά απο παρόμοιες καταστάσεις φόρτισης του συνόλου μηχανισμού καλαμιού
είναι τεράστιες οι δυνάμεις που ασκούνται απο την συνεχή πίεση των φυκιών
δέν είναι ψάρι που θα τσιμπήση και θα του δώσεις να πάρει μέτρα
βέβαια δέν αποκλείω και κάποιο κατασκευαστικό λάθος
απλά έχει συμβεί σε αρκετούς και με ακριβότερα καλάμια
η συνεχής πίεση σε συνδυασμό  με μία μας λάθος κίνησης
μπορεί να το κάνει κομάτια και συνήθως δεύτερο με τρίτο στέλεχος

την επόμενη φορά να προσέχεις επίσης για τον ίδιο λόγο θα πρέπει να προσέχεις τα μεγάλα χταπόδια  :crazy:

Φιλικά Αντώνης :give_rose: 

Αν θέλουμε να έχουμε αυτά που δεν έχουμε,πρέπει να κάνουμε αυτά που δεν κάνουμε ......

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2009 00:04 #4 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: oceanic team maistro

Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε κατά πόσο αυτο καλάμι είναι μια καλή αγορά και κατά πόσο έχουν γίνει σχεδιαστικά λάθη στο καλάμι.

Ο λόγος για τα πιο πάνω είναι το σπάσιμο του καλαμιού μεταξύ το δευτέρου και τρίτου οδηγού κάτω από την μύτη. Στην προσπάθεια μου να βγάλω μερικούς φυκάδες που πιάστηκαν στην πετονιά και μόλις οι φυκάδες βγήκαν στην παραλία το καλάμι έσπασε.

Το καλάμι που ντε και κάλα έχει 'βγάλει' μαγιάτικα έσπασε με τα φύκια. Απορώ δηλαδή τι θα συνέβαινε με ένα ψάρι;;;;

Παρακαλώ τα φώτα τον έμπειρων.

αλεξανδρε τη καλησπερα μου .το να σπασει ενα καλαμι και ιδιαιτερα τηλ/κο δεν ειναι σπανιο φαινομενοκαι ιδιως σε τετοια κατασταση (φυκια)απο την αλλη δεν αποκλειω την αστοχια υλικου ,συνβαινει πολλες φορες σε διαφορα προιοντα,το οτι εσπασε δεν παει να παει οτι ειναι και κακο προιον ,παρολες της 'διαφορες'που ειχα φραστικα με τον εν λογω κατασκευαστη δε κατηγορω το καλαμι γιατι δεν το εχω πιασει στα χερια μου.παντως οσα χρονια δουλευα στο μαγαζι το 90% των σπασιματων ηταν σε τηλ/κα  καλαμια.τα action που αναφερει η καθε εταιρια ειναι εντελως πλασματικα,(περα των κοτυφαιων εταιριων)και τη θελω να πω με αυτο .π.χ αγοραζεις ενα καλαμι με 'action' 100-150grτηλ /κο ειναι ελαχιστα μοντελα που θα ανταπεξελθουν στο φορτιο των 150 gr και φερβω ενα παραδειγμα ,εχουμε π.χ ενα shimano hyperllloop 150 gr και ενα zziplex mf (h bass)tο ενα κανει 80 ευρω και το αλλο 500 ,και με το ενα θα βγαλεις τη τσιπουρα τη 2 κιλη και με το αλλο ,αλλα το shimano πως θα ανταπεξελθει στα 150 γρ και πως το zziplex.καμια σχεση ,το ενα ανετα ,το αλλο 'αγκομαχωντας'.περα απο αυτο η συμπεριφορα των 2 κομματιων ειναι τελειως διαφορετικη απο τα τηλ/κα.οποτε ο μαιστρος ναι μεν καλο καλαμι απο τη λενε ,αλλα δε παυει να ειναι τηλ/κο και ενα καλαμι light .οποτε καπως του πεσανε' βαρια τα φυκια'.ετσι ξεκαθαριζουμε το ψαρεμα μας μας αν θε ςφουρτουνα και φυκια κ.λ.π παρε ενα καλο 2σπαστο η ενα καλο 3 σπαστο και  ασε τα τηλ/κα  και το μαιστρο για της μουρμουρες και τη ηπιες γενικα συνθηκες.
εγω θα πρoτεινα να ρωτησεις τον αντιπροσωπο να σου βρει ενα κομματι ανταλακτικο και μετα να φτιαξει το καλαμι ειναι ευκολη υποθεση (μη ξεχασεις να μας πεις ποσο κοστησε η επισκευη )

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2009 00:41 #5 από Condor
Απαντήθηκε από Condor στο θέμα Απ: oceanic team maistro
Αλέξανδρε μαγιάτικα έχουν βγει και με πολύ χαμηλότερης ποιότητας καλάμια καστινγκ, με καλάμια spin με action 10-40 ή και καρούλια. Ακόμη και μέ ένα καλάμι κινέζικο με πολλά μέτρα πετονιάς καλό μηχανισμό και καλό χειρισμό μπορεί να βγει ένα μεγάλο θήραμα. 

Ίσως άθελά σου έφτασες το καλάμι στο όριό του. Αυτό μπορεί να γίνει ακαριαία, σε δέκατα του δευτερολέπτου και να μην το καταλάβεις. Συνήθως τέτοια λάθη κάνουμε όταν στην άλλη μεριά της πετονιάς έχουμε κάτι ‘στατικό’ όπως η φυκιάδα ή όπως  όταν έχουμε ένα ψάρι βραχωμένο και προσπαθούμε να το βγάλουμε. Εκεί βάζουμε λίγο περισσότερο δύναμη, αυξάνουμε λίγο περισσότερο την γωνία  του καλαμιού με το έδαφος και κρακ.

Μπορεί βέβαια να συνέβη από αστοχία υλικού όπως αναφέρουν και οι συνάδελφοι παραπάνω.  Σε αυτή την περίπτωση φίλε είσαι απλά άτυχος. Τώρα αν συμβεί στο ίδιο μοντέλο το ίδιο πράγμα συνεχόμενες φορές και ίσως από διαφορετικούς χρήστες τότε ναι,  θα μπορούσαμε να πούμε με βεβαιότητα ότι είναι κακή κατασκευή.

Always Think Like A fish No Matter How Weird It Gets (storm)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2009 12:00 #6 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: oceanic team maistro
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Έχω ήδη επισκευάσει το καλάμι και μου στοίχησε 12 ευρώ. Ψιλοπράγματα!!

Αντικειμενικά όμως είμαι δυσαρεστημένος με το συγκεκριμένο καλάμι. Πάρα πολύ σκληρό.  :nea: :nea:

Όσο για καλάμια, όπως είπε και ο φίλος Ντίνος να περνώ τρίπατα, το έχω κάνει ήδη.

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2009 16:51 #7 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Απ: oceanic team maistro
Mπορεις να ανεβασεις καμια φοτο εχω απορια να δω πως επισκευαστικε?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2009 17:02 #8 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: oceanic team maistro
το καλαμι ειναι τηλεσκοπικο. εχει 2 δαχτυλιδια συρωμενα. εφοσον εσπασε μετα το δευτερο δακτυλιδι, εσπασε δηλ το τελευταιο στελεχος του καλαμιου(μυτη). αφαιρεθικε, λοιπον η σπασμενη μυτη και τοποθετιθικε καινουρια. περαστικαν τα δυο συρωμενα δακτυλιδια και κολληθικε το δακτυλιδι κορυφης στη μυτη! ευτυχως που εσπασε εκει και η επισκευη ητανε απλη υποθεση. εαν εσπαγε στο επομενο στελεχος, τα πραγματα δυσκολευαν αρκετα.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2009 20:20 #9 από Αλέξανδρος Κλώνος
Απαντήθηκε από Αλέξανδρος Κλώνος στο θέμα Απ: oceanic team maistro
Δεν θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα. Τα πράγματα έγιναν όπως τα είπε ο φίλος Κώστας.

Την άλλη εβδομάδα υπολογίζω να πάω ψάρεμα και τότε θα δω αν το έκανα κάλα

Για ένα καλύτερο οικοσύστημα!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/09/2009 20:33 #10 από Δημήτρης Ρέρας (SVA)
Απαντήθηκε από Δημήτρης Ρέρας (SVA) στο θέμα Απ: oceanic team maistro
Έχω και εγώ αγαπητοί συμπολεμιστές ένα μοντελάκι της OCEAN TEAM.........
SUPRIME 400 ο τύπος του.  70-170 action 4μ

Τι μαγκούρα είναι αυτό βρε συμπολεμιστές.........
Ούτε 50 μέτρα δεν μπορώ να ρίξω.....

Πιο μακρυά ρίχνω τα raglou με Jigheads kai σπινοκάλαμο :yes3:
Όχι τίποτα άλλο, του φόρεσα και το EXAGE 4000  :rofl:


Φ ι λ ι κ ά ................... 'spark'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.254 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection