- Δημοσιεύσεις: 973
- Μου αρέσει που έλαβε 1132
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε κατά πόσο αυτο καλάμι είναι μια καλή αγορά και κατά πόσο έχουν γίνει σχεδιαστικά λάθη στο καλάμι.
Ο λόγος για τα πιο πάνω είναι το σπάσιμο του καλαμιού μεταξύ το δευτέρου και τρίτου οδηγού κάτω από την μύτη. Στην προσπάθεια μου να βγάλω μερικούς φυκάδες που πιάστηκαν στην πετονιά και μόλις οι φυκάδες βγήκαν στην παραλία το καλάμι έσπασε.
Το καλάμι που ντε και κάλα έχει ‘βγάλει’ μαγιάτικα έσπασε με τα φύκια. Απορώ δηλαδή τι θα συνέβαινε με ένα ψάρι;;;;
Παρακαλώ τα φώτα τον έμπειρων.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
αλεξανδρε τη καλησπερα μου .το να σπασει ενα καλαμι και ιδιαιτερα τηλ/κο δεν ειναι σπανιο φαινομενοκαι ιδιως σε τετοια κατασταση (φυκια)απο την αλλη δεν αποκλειω την αστοχια υλικου ,συνβαινει πολλες φορες σε διαφορα προιοντα,το οτι εσπασε δεν παει να παει οτι ειναι και κακο προιον ,παρολες της 'διαφορες'που ειχα φραστικα με τον εν λογω κατασκευαστη δε κατηγορω το καλαμι γιατι δεν το εχω πιασει στα χερια μου.παντως οσα χρονια δουλευα στο μαγαζι το 90% των σπασιματων ηταν σε τηλ/κα καλαμια.τα action που αναφερει η καθε εταιρια ειναι εντελως πλασματικα,(περα των κοτυφαιων εταιριων)και τη θελω να πω με αυτο .π.χ αγοραζεις ενα καλαμι με 'action' 100-150grτηλ /κο ειναι ελαχιστα μοντελα που θα ανταπεξελθουν στο φορτιο των 150 gr και φερβω ενα παραδειγμα ,εχουμε π.χ ενα shimano hyperllloop 150 gr και ενα zziplex mf (h bass)tο ενα κανει 80 ευρω και το αλλο 500 ,και με το ενα θα βγαλεις τη τσιπουρα τη 2 κιλη και με το αλλο ,αλλα το shimano πως θα ανταπεξελθει στα 150 γρ και πως το zziplex.καμια σχεση ,το ενα ανετα ,το αλλο 'αγκομαχωντας'.περα απο αυτο η συμπεριφορα των 2 κομματιων ειναι τελειως διαφορετικη απο τα τηλ/κα.οποτε ο μαιστρος ναι μεν καλο καλαμι απο τη λενε ,αλλα δε παυει να ειναι τηλ/κο και ενα καλαμι light .οποτε καπως του πεσανε' βαρια τα φυκια'.ετσι ξεκαθαριζουμε το ψαρεμα μας μας αν θε ςφουρτουνα και φυκια κ.λ.π παρε ενα καλο 2σπαστο η ενα καλο 3 σπαστο και ασε τα τηλ/κα και το μαιστρο για της μουρμουρες και τη ηπιες γενικα συνθηκες.Ανοίγω αυτό το θέμα για να συζητήσουμε κατά πόσο αυτο καλάμι είναι μια καλή αγορά και κατά πόσο έχουν γίνει σχεδιαστικά λάθη στο καλάμι.
Ο λόγος για τα πιο πάνω είναι το σπάσιμο του καλαμιού μεταξύ το δευτέρου και τρίτου οδηγού κάτω από την μύτη. Στην προσπάθεια μου να βγάλω μερικούς φυκάδες που πιάστηκαν στην πετονιά και μόλις οι φυκάδες βγήκαν στην παραλία το καλάμι έσπασε.
Το καλάμι που ντε και κάλα έχει 'βγάλει' μαγιάτικα έσπασε με τα φύκια. Απορώ δηλαδή τι θα συνέβαινε με ένα ψάρι;;;;
Παρακαλώ τα φώτα τον έμπειρων.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD