Ερώτηση Αγορα καλαμιου για surf!

09/08/2009 20:27 #1 από Ανδρέας
Αγορα καλαμιου για surf! δημιουργήθηκε από Ανδρέας
Γεια σας παιδια!
επειδη σκευτομαι να αγορασω ενα καλο σετακι καλαμι μηχανισμο εννοψη της νεας ψαρευτικης χρονια(φθινοπορο χειμωνα) ειπα να σας ρωτησω να μ πειτε και σεις την αποψη σας...
ελεγα για το antares το τηλεσκοπικο της shimano...το εχει κανεις??
αλλη επιλογη ειναι να χτυπισω ενα δευτερο τρισπαστο aerocast...
καμια ιδεα?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/08/2009 22:45 #2 από Bασιλης12
Απαντήθηκε από Bασιλης12 στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Καλησπερα Ανδρεα μια αξιολογη αγορα ειναι το  crever mp3000 80-150 action 4,50 cm  εχω 4 καλαμια  και ειμαι πολυ ευχαριστημενος τιμη απο 180 ως 230 ευρω  προσωπικη μου γνωμη ειναι καλυτερο απο αλλα υπερτιμημενα καλαμια.Φορτιζη με ψαρευτικες βολες στα  100 -120 γρ και δεν εχω προβλημα με βαριδια αγκυρες στο καιρο ξεσκαλωνει ανετα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 01:35 #3 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Για ριξε μια ματια εδω, ισως βρεις κατι που σενδιαφερει
www.psarema.gr/forum/index.php/topic,12985.0.html

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 09:09 #4 από Γιάννης Ελενίτσας (striftaroparamanas)
Απαντήθηκε από Γιάννης Ελενίτσας (striftaroparamanas) στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Γεια σας παιδια!
επειδη σκευτομαι να αγορασω ενα καλο σετακι καλαμι μηχανισμο εννοψη της νεας ψαρευτικης χρονια(φθινοπορο χειμωνα) ειπα να σας ρωτησω να μ πειτε και σεις την αποψη σας...
ελεγα για το antares το τηλεσκοπικο της shimano...το εχει κανεις??
αλλη επιλογη ειναι να χτυπισω ενα δευτερο τρισπαστο aerocast...
καμια ιδεα?


Φίλε Αντρεα,

Και τα δυο μοντάλα που αναφέρεις έιναι πάρα πολύ καλά και αξιόπιστα...!
Εάν είσαι ευχαριστημένος με το aerocast γιατί να μην πάρεις και ένα δεύτερο ;;
Οτι και να επιλέξεις καλα να σαι να τα ψαρεύεις... :pleasantry:

Member of the cot family

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 10:28 #5 από epikurios1
Απαντήθηκε από epikurios1 στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Θα σε συμβουλευα το cw να εχει μεγαλη ψαλιδα σε αυτο που θα διαλεξεις.Π.χ 50-150.το πρωτο νουμερο να αρχιζει απο χαμηλα.Δεν υπαρχει λογος να περιορισεις την φορτιση του καλαμιου απο τη στιγμη που δεν θα κινηθεις σε εξιδικευμενες επιλογες.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 10:54 #6 από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman)
Απαντήθηκε από Στάθης Μυλωνάς (patrinosfisherman) στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Κι εγώ θα σου έλεγα να ρίξεις μια ματιά στα καλάμια του kfrank (Κωστας Φραγκος) που κυμαίνονται πάνω κάτω στα χρήματα που είσαι διατεθιμένος να δώσεις και είναι "στημένα" με σωστές προδιαγραφές.
Αλλιώς σε shimano τρίσπαστο aerocast.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 11:18 #7 από Ανδρέας
Απαντήθηκε από Ανδρέας στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Ευχαριστω πολυ παιδια!
θα κοιταξω αρχικα αυτα τα καλαμια που μ ειπατε και αν δεν μ αρεσει κατι απο αυτα θα κοιταξω μαλλον για το aerocast!
το ultegra απο το ριζουλη το εχει παρει κανεις απο εσας?ειναι σε καλη τιμη...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 12:41 #8 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!

Ευχαριστω πολυ παιδια!
θα κοιταξω αρχικα αυτα τα καλαμια που μ ειπατε και αν δεν μ αρεσει κατι απο αυτα θα κοιταξω μαλλον για το aerocast!
το ultegra απο το ριζουλη το εχει παρει κανεις απο εσας?ειναι σε καλη τιμη...


γεια σου φιλε Αντρεα.
Εγω προσωπικα εχω δυο μηχανακια 10000 ulterga shimano κ ειναι μουλαρια, για να δανειστω την εκφραση που ειχε χρησιμοποιηση καποιο μελος πριν μερικες μερες.
Δεν θα σε πουλησει ποτε κ ειναι μια καλη επιλογη.Τωρα δεν ξερω σε πιο ulterga αναφερεσε γιατι υπαρχουν τα xta κ τα xsa μπορει να κανω λαθος για το τελευταιο να λεγετε ετσι.
Τα εχει προσφορα ενα ιταλικο σαιτ 160 ευρω τα δυο κ μου ειπε νομιζω ο ντινος οτι τα εχει τοσο φτηνα γιατι σταματησε να βγαζει το συγκεκριμενο μοντελο.
Το σαι που αναφερομε ειναι το dimensionepescabrintizi η brintisi η καταληξη για ριξε μια ματια γιατι εχει κ πολλα αλλα ενδιαφεροντα πραματα να δεις.

φιλικα νασος

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 12:57 #9 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
φιλε ανδρεα ,ξαναλεω τη γνωμη μου και ισως να γινομαι κουραστικος σε καποιους,το antares ειναι παρα πολυ καλο τηλεσκοπικο και φοβερο ψαροκαλαμο ,αν θες τηλ/κο θα το προτεινα ανεπιφυλαχτα ,τωρα για το aerocast  ειναι ενα καλο 3σπαστο ,σε σεχετικα καλα χρηματα ,απο κει και περα υπαρχουν παρα πολλα αξιολαγα 3σπαστα ,αλλα αν μπορεις να 'κουβαλας '2σπαστα στα χρηματα που δινεις ειναι πολυ καλυτερα .τα bad bass που δινει ο κωστας ειναι σε πολυ καλες τιμες αλλα σαν καινουρια δε θα τα επερνα με τιποτα γιατι οι τιμες ειναι απο αλλο πλανητη.αν παμε σε 2 σπαστα τη γνωμη μου τη ξερεις century ,zziplex και ξερο ψωμι (με κλιση στα century λογω πολυυυυ κατωτερης τιμης).απο και και περα μηχανισμοι ,τα Ulltegra xsa 10000 επειδη η shimano αποσυρρει το μοντελο τα 'διωχνουν'σαν μηχανακια ειναι αριστα αλλα πολυ βαρια .δεν θα τα προτημουσα ,καλυτερα ενα ultegra 5500 .απο την αλλη μην τρελενομαστε και θελουμε big pit μηχαισμους και παμε με μπουνατσα για ψαρεμα.εγω πηρα απο αμερικη ενα tica abyss tf 80 ευρω με τα σταλτικα μαζι και ειμαι υπερευχαριστημενος.ακομα πολλα Tica dolfin για φιλους σε εξευτελιστικες τιμες απο εξω.εχει daiwa με 70 ευρω συνολο που θα τα εχεις μια ζωη.ακομα αν σκεφτεσαι να παρεις μηχανισμο απο εξω συνφερει 3 αδα.
:give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/08/2009 13:12 #10 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Αγορα καλαμιου για surf!
Ολα τα δισπαστα που πουλαω Ντινο, ειναι καινουρια. Εντελως αψαρευτα. Τα εχτισα μονος μου με σκοπο να τα πουλησω σε καλες τιμες.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection