- Δημοσιεύσεις: 53
- Μου αρέσει που έλαβε 4
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε μου εντελωσ πληροφοριακα υπαρχει και 3σπαστη εκδοση του Alivio και σε οικονομικη τιμη.Παντωσ στην θεση σου θα επαιρνα Trabucco.Τα φθηνα Shimano δεν ειναι και οτι καλυτερο.Η επιλογη ειναι δικια σου και εξαρταται βεβαια για το ειδοσ του ψαρεματοσ που κανεισεχω δει το alivio cx σε ριζουλη νομιζω , ποια η γνωμη σας σε σχεση με το alivio bx που ειναι σκληρο , εχει γινει καποια βελτιωση ? και φυσικα ποια η σχεση με τα αλλα καλαμια τησ κατηγοριας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
H ' σαβουρα 'το τρισπαστο alivio ,πιο χοντροκομενο καλαμι δεν εχω ξαναδει!μηδεν υλικα!
Φιλε μου εντελωσ πληροφοριακα υπαρχει και 3σπαστη εκδοση του Alivio και σε οικονομικη τιμη.Παντωσ στην θεση σου θα επαιρνα Trabucco.Τα φθηνα Shimano δεν ειναι και οτι καλυτερο.Η επιλογη ειναι δικια σου και εξαρταται βεβαια για το ειδοσ του ψαρεματοσ που κανεισεχω δει το alivio cx σε ριζουλη νομιζω , ποια η γνωμη σας σε σχεση με το alivio bx που ειναι σκληρο , εχει γινει καποια βελτιωση ? και φυσικα ποια η σχεση με τα αλλα καλαμια τησ κατηγοριας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Δεν ειπε κανεισ το αντιθετο Ντινο,απλωσ το ανεφερα στον krivag λογω τησ συγκρισεισ.Προσωπικα το Alivio το ειχα και το χαρισα.............
H ' σαβουρα 'το τρισπαστο alivio ,πιο χοντροκομενο καλαμι δεν εχω ξαναδει!μηδεν υλικα!
Φιλε μου εντελωσ πληροφοριακα υπαρχει και 3σπαστη εκδοση του Alivio και σε οικονομικη τιμη.Παντωσ στην θεση σου θα επαιρνα Trabucco.Τα φθηνα Shimano δεν ειναι και οτι καλυτερο.Η επιλογη ειναι δικια σου και εξαρταται βεβαια για το ειδοσ του ψαρεματοσ που κανεισεχω δει το alivio cx σε ριζουλη νομιζω , ποια η γνωμη σας σε σχεση με το alivio bx που ειναι σκληρο , εχει γινει καποια βελτιωση ? και φυσικα ποια η σχεση με τα αλλα καλαμια τησ κατηγοριας.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Συντάκτης θέματος
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
αν θες το mormora παρε το 4 m oxi το 3,6μΑγαπητε τε krivag (το ονομα σου ?) μην νομιζεις οτι σε ξεχασα .Το Hyperloop βγαινει εως 150 gr c.w. αλλα ο μηχανισμος σου παραειναι μικρος για το καλαμι αυτο.Μπορεις να παρεις τοCatana Mormora της Shimano που ειναι αρκετα καλο μουρμουροκαλαμο και " βγαινει " σε 4m και 3,6 m .Και τα 2 με c.w. 100 gr.Παρε το 3,6 m και θα εχεις και το Nexave 4000 RB και θα εχεις ενα καλο σετ για Beach Legering .
Φιλικα v4vangelis
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD