Ερώτηση Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

18/05/2009 20:58 #11 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
φιλε γιώργο, για να καταλάβεις τι γινετε θα σου πω το εξεις: δν ξερω για τα αλλα παιδια που γραφουν αλλα θα σου πω για μενα. πρην δώσω μια σουμβουλη η γράψω κατι σε καποιο θέμα να εισαι σιγουρος οτι το εχω σκευτει καλα. ποτε δεν γραφω για πραγματα που δεν γνωριζω. να εισαι σίγουρος οτι εχω ξοδεψει μια μικρη περιουσια για καλαμια και μηχανακια, εχω δοκιμασει αρκετα προιοντα της αγορας και εχω μια πλήρη αποψη απο το αντικειμενο. οσον λοιπον αφορα ειδικα το θέμα "καλαμια casting" θα πω το εξης: αξιοπηστα καλαμια που αξιζει κανεις να δωσει τα χρηματα του ειναι 2 κατηγοριες συμφωνα με την χώρα παραγωγης. α. ιταλικα(italcanna, bad bass, crever, triana, ultra marine, maver, veret) και β. απο αγγλια (zziplex, centuri, conoflex). οτι αλλο κυκλοφωρει στην ελληνικη αγορα δεν το θεωρω αξιοπηστο και δεν αξιζει να ασχοληθω μαζι τους αλλο πια, ποσο μαλλον να διαθέσω καποια χρηματα. φυσικα δεν μπορουν ολοι να διαθετουν 250-300 εως 500 ευρω για ενα καλαμι, πρέπει ομως να μαθουν εστω και απο αυτο εδω το forum οτι εαν θες ενα καλαμι που θα το κληρονομησουν και τα παιδια σου, που δεν θα σε προδωσει ποτε, που θα σε βοηθησει πραγματικα στο αγαπημενο σου χομπι, πρέπει να διαθέσουν κατι παραπανω. να εισαι σίγουρος οτι μελλοντικα εισαι πολυ ωφελιμενος αν αγορασεις 4 "σοβαρα" καλαμια, παρα να αγοραζεις καθε χρονο 2-3 φτηνα και αναξιωπιστα. ειμαι παθων, οπως και πολλοι αλλοι φιλοι ψαραδες. οταν μιλαμε για ιταλικα ενοουμε full made in italy και για αγγλικα full made in uk.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 21:41 #12 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
Κώστα, το πήρες αλλού το θέμα: σαφώς και όσο πιο ακριβό, τόσο μεγαλώνουν οι πιθανότητες να πάρεις κάτι καλύτερο. (Να μου επιτρέψεις να έχω μια κάπως διαφορετική άποψη στο "πόσο" καλύτερο σε σχέση με το πόσα περισσότερα δίνεις απο ένα ποσό και μετά. Ας πούμε, 250 ευρώ και πάνω, μιας και ανέφερες το συγκεκριμένο "μέγεθος").

Όμως, η αρχική ερώτηση ήταν άλλη:
Το συγκεκριμένο καλάμι, είχε τιμή 140 ευρώ. Ένα "καλούτσικο" τηλεσκοπικό, των 140 ευρώ, ΣΑΦΩΣ και υστερεί σε αντοχή στο χρόνο κυρίως (ας αφήσουμε τη συμπεριφορά στις ρίψεις κατα μέρος εδώ. Μιλάμε για "χαλαρά" ψαρέματα). Σωστά;

Τώρα "χαρίζεται" στα 60 ευρώ γιατί ο καταστηματάρχης θέλει να ξεφορτωθεί το στοκ και να φέρει άλλα μοντέλα. Το κάνει συχνά αυτό και μπράβο του, αν με ρωτάς.

Γιατί να μην τρέξει να αγοράσει κάποιος που:
1. Δε θέλει να ξοδευτεί για το χόμπυ του, ας πούμε ότι έχει άλλες προτεραιότητες.
2. Δε τον νοιάζει η κορυφαία ποιότητα, αλλά μια βελτιωμένη κατάσταση σε σχέση με τα τηλεσκοπικά.
3. Θέλει να έχει  εργαλεία τα οποία αν κτυπήσει στα βραχια/ταβάνια/πόρτες αυτοκινήτων να πεί "χε...κα" αντί να τρέχει να βρίσκει ανταλλακτικά;

Τα υπόλοιπα περι "σοβαρών' εργαλείων είναι απόψεις που έχουν τη λογική τους, αλλά νομίζω ότι ανήκουν σε άλλου είδους, πιό "γενικού ενδιαφέροντος" συζητήσεις.



Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 23:39 #13 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

φιλε γιώργο, για να καταλάβεις τι γινετε θα σου πω το εξεις: δν ξερω για τα αλλα παιδια που γραφουν αλλα θα σου πω για μενα. πρην δώσω μια σουμβουλη η γράψω κατι σε καποιο θέμα να εισαι σιγουρος οτι το εχω σκευτει καλα. ποτε δεν γραφω για πραγματα που δεν γνωριζω. να εισαι σίγουρος οτι εχω ξοδεψει μια μικρη περιουσια για καλαμια και μηχανακια, εχω δοκιμασει αρκετα προιοντα της αγορας και εχω μια πλήρη αποψη απο το αντικειμενο. οσον λοιπον αφορα ειδικα το θέμα "καλαμια casting" θα πω το εξης: αξιοπηστα καλαμια που αξιζει κανεις να δωσει τα χρηματα του ειναι 2 κατηγοριες συμφωνα με την χώρα παραγωγης. α. ιταλικα(italcanna, bad bass, crever, triana, ultra marine, maver, veret) και β. απο αγγλια (zziplex, centuri, conoflex). οτι αλλο κυκλοφωρει στην ελληνικη αγορα δεν το θεωρω αξιοπηστο και δεν αξιζει να ασχοληθω μαζι τους αλλο πια, ποσο μαλλον να διαθέσω καποια χρηματα. φυσικα δεν μπορουν ολοι να διαθετουν 250-300 εως 500 ευρω για ενα καλαμι, πρέπει ομως να μαθουν εστω και απο αυτο εδω το forum οτι εαν θες ενα καλαμι που θα το κληρονομησουν και τα παιδια σου, που δεν θα σε προδωσει ποτε, που θα σε βοηθησει πραγματικα στο αγαπημενο σου χομπι, πρέπει να διαθέσουν κατι παραπανω. να εισαι σίγουρος οτι μελλοντικα εισαι πολυ ωφελιμενος αν αγορασεις 4 "σοβαρα" καλαμια, παρα να αγοραζεις καθε χρονο 2-3 φτηνα και αναξιωπιστα. ειμαι παθων, οπως και πολλοι αλλοι φιλοι ψαραδες. οταν μιλαμε για ιταλικα ενοουμε full made in italy και για αγγλικα full made in uk.


Δεν διαφωνώ σε αυτά που λες....Το θέμα πιο είναι...Οτι για να φτιάξεις τον εξοπλισμο σου με τέτοια έργαλεια θες κανα τριάρι (μην λέω και λίγα) χιλιάρικα....Προσωπικά (είμαι και μικρος ακόμα) δεν τα έχω οπότε συμβιβάζομαι με πιο φθηνά....
Τώρα για όποιον τα έχει εντάξει....
Φιλικά Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 23:48 #14 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
φιλε γιωργο, για να προχωρησει κανεισ σε μια τετοια επενδυση, πρέπει να του αρέσει το ψαρεμα και να εχει χρονο γιαυτο, συναιχεια. δεν ειναι λιγοι αυτοι που ξεκινανε το ψαρεμα και απογητευωνται συντομα κυριως λογο αψαριας. θα ηταν κριμα να ξεκινησαν με ακριβο εξοπλημο και μετα να καθετε στην αποθηκη η να πουλιετε. ο φθηνος εξοπλησμος εξυπηρετει αυτη την μεριδα ατομων. απο την στιγμη ομως που σαρεσει το ψαρεμα και εχεις χρονο γιαυτο πρέπει σιγα σιγα να χτισεις εναν εξοπλησμο στα μετρα σου, αξιοπιστο που θα δεν θα σε προδωσει ποτε. αλλα επειδη εχουμε φυγει απο το θεμα εντελως, εγω σταματαω να γραφω γιαυτο το ποστ, ειπαμε ειδη πολλα.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/05/2009 23:51 #15 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
Σωστός...Εξάλλου δεν διαφωνούμε κάπου :blush:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2009 13:47 #16 από Giwrgos
Απαντήθηκε από Giwrgos στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

φιλε κωστα το συγκεκριμενο καλαμι μολισ γυρισα απο ψαρεμα και πραγματικα αξιζει μεχρι και το τελευταιο ευρω τησ τιμησ του!!!!συμπεριφερεται σαν πολυ ακριβοτερο.και πιστεψε με στο λεει κατοχοσ 2 trabucco pro surf escoud και ενοσ trabucco competition αγορασμενα με πολυ ιδρωτα!!!στισ αποψεισ σου περι καλαμιων δεν θα διαφωνησω αν και δεν αναφερεισ τα trabucco αλλα οσο αφορα τα bad bass τα οποια πουλιουνται σε 2πλασια τιμη στην ελλαδα θα διαφωνησω γιατι απλωσ εχουν διαφημιστει τρελα απο τα εντυπα του χωρου

το καλάμι το αγόρασες από μαγαζί ή μέσω ιντερνετ (απτο σάιτ που αναφέρετε παραπάνω)???

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2009 14:03 #17 από Κωστας Φραγκος
Απαντήθηκε από Κωστας Φραγκος στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)
μου διαφυγανε τα trabucco φιλε μου αν και δεν τους εχου και μεγαλη εκτιμηση να σου πω την αληθεια. οσον αφορα τα bad bass που λες οντως πουλιουνται φθηνωτερα σην ιταλια και ειναι φυσιολογικο. μην ξεχνας ομως οτι ολα τα ειδη αλιειας πουλιουνται μιση τιμη στο εξωτερικο. για παραδειγμα το kκαλαμι αυτο(olympus mx-7) πουλιετε στο εξωτερικο 60 ευρω και στην ελλαδα εχει 140 ( www.rizoulis.gr ). τοσο πολυδιαφιμησμενο καλαμι ειναι και αυτο στα περιοδικα? δεν νομιζω...κατι αλλο συμβαινει που δεν μπορω να το γνωριζω.

Οχι στις τρατες. Ναι στην επιστροφη των ψαριων μικρου μεγεθους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2009 14:08 #18 από θειος
Απαντήθηκε από θειος στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

φιλε κωστα το συγκεκριμενο καλαμι μολισ γυρισα απο ψαρεμα και πραγματικα αξιζει μεχρι και το τελευταιο ευρω τησ τιμησ του!!!!συμπεριφερεται σαν πολυ ακριβοτερο.και πιστεψε με στο λεει κατοχοσ 2 trabucco pro surf escoud και ενοσ trabucco competition αγορασμενα με πολυ ιδρωτα!!!στισ αποψεισ σου περι καλαμιων δεν θα διαφωνησω αν και δεν αναφερεισ τα trabucco αλλα οσο αφορα τα bad bass τα οποια πουλιουνται σε 2πλασια τιμη στην ελλαδα θα διαφωνησω γιατι απλωσ εχουν διαφημιστει τρελα απο τα εντυπα του χωρου

ενταξει μην τα ισοπεδωνουμε ολα . Εχω αγορασει και δοκιμασει πολλα καλαμια ομως απο κατι σιμανο τα μπαντ πας ειναι πολυ καλυτερα .Ομως προσεξε δεν ειναι ολα τα καλαμια της ακριβα πχ καρδιναλ η τα ροκ η τα λαιτ παντα μιλαω για δισπαστα αξιολογα  και πολυ φθηνοτερα απο κατι αλλα να μην πω μαρκες

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2009 14:47 #19 από Μιχάλης Ηρακλέους
Απαντήθηκε από Μιχάλης Ηρακλέους στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

για παραδειγμα το kκαλαμι αυτο(olympus mx-7) πουλιετε στο εξωτερικο 60 ευρω και στην ελλαδα εχει 140 ( www.rizoulis.gr ). τοσο πολυδιαφιμησμενο καλαμι ειναι και αυτο στα περιοδικα? δεν νομιζω...κατι αλλο συμβαινει που δεν μπορω να το γνωριζω.


www.pescastore.it/catalog/product_info.php?products_id=291   (135 ευρώ) - Ιταλία

www.anglermania.com/product.php?xProd=84&xSec=100 (60 παρα κάτι ευρώ) - Κύπρος

www.rizoulis.gr/el/eshop.html?page=shop....d=77&category_id=116 (140 κάτι ευρώ) - Ελλάδα


Αυτό που συμβαίνει Κώστα, είναι ότι απλά στο "εξωτερικό" (Κύπρος) που είδες να πουλιέται, είναι σε προσφορά όπως έχει αναφερθεί πιό πάνω. Η τιμή του ήταν 140 ευρώ και εδώ.
Αυτά για τις υποψίες σου ότι συμβαίνει κάτι άλλο.

Και η Penn πριν 10 κάτι μήνες, έβγαλε μισοτιμής όλα της τα μοντέλα. Τί έγινε εκεί διαφορετικό εκτός απο "σκότωμα" του στοκ;





Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/05/2009 15:18 #20 από Nτίνος (surf boy crete)
Απαντήθηκε από Nτίνος (surf boy crete) στο θέμα Απ: Καλάμι Olympus MX-7 (90-140gr)

σε τρεισ μερουλεσ μου ηρθε απο κυπρο

ποσα σταλτικα σου πηραν απο κυπρο για ελλαδα για το 2σπαστο? :give_rose: :give_rose: :give_rose:

Casting - Surf casting  ........... Turnament ....... Power of X cast

Shore Jigging

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.216 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection