Ερώτηση Εργαλεία surf casting!

07/10/2004 10:03 #31 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Εργαλεία surf casting!
Bλεπω πως και αυτο το topic απο αλλου ξεκινησε και αλλου κατεληξε οπως συμβαινει με ολα τα topics του site....
Διαφωνω με την αποψη των φιλων μου εδω μεσα πως το topic εχει θεμα casting και surfcasting...Το θεμα ειναι εργαλεια surfcasting.
Τωρα επειδη υπαρχει μια συγχηση... θελω να πιστευω πως ολοι με τον ορο surfcasting εννοουμε το long casting (δηλαδη μακρινες βολες και ψαρεμα σε μεγαλυτερες αποστασεις με εξιδικευμενο εξοπλισμο που μας επιτρεπει να φτασουμε μακρυτερα). Ετσι ας μην κατηγορουμε τους φιλους οι οποιοι το ονομαζουν surfcasting γιατι απλα υιοθετουν τον ευρυτερο ορο αυτης της τεχνικης. Ας εστιασουμε στο να αναλυσουμε τον εξοπλισμο και ας μην κολλαμε στον ορο surfcasting...ειναι γνωστο οτι δεν επικρατουν τετοιες συνθηκες στην Ελλαδα η τουλαχιστον στο μεγαλυτερο μερος της. Ισως καποιες φορες οι συνθηκες καπου στην χωρα μας να το επιτρεπουν.
Ελπιζω να ξεκαθαρισα λιγο τα πραγματα και να επανελθουμε στο θεμα αναλυοντας τα εργαλεια για την τεχνικη του longcasting (surfcasting) :wink: . Oποιος εχει τετοιο εξοπλισμο ας αναλυσει τα εργαλεια του να συγκρινουμε και να βοηθηθουμε ολοι.

Φιλικα σε ολους τους φιλους εδω μεσα
Χρηστος.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2004 14:52 #32 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Εργαλεία surf casting!
Μετά την άποψη του φίλου Extrme πιστεύω να έχει ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο ...
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου σε μερικά ψαρευτικά εργαλεία που έχω,
Απώτερος σκοπός είναι να βοηθήσω κάποιους ανθρώπους που ίσως να σκέφτονται την αγορά κάποιων..
Το αν κάνουν οι όχι για αρχάριους είναι άλλη κουβέντα.. αλλά σίγουρα όχι στο συγκεκριμένο post.. θα προσπαθήσω να δώσω και το επίπεδο δυσκολίας στο χειρισμό αυτών ...

Aero Technium 10000

Ενδεικτική Τιμή καταλόγου ( περίπου 550 euro)
Χρήση: Surf casting



Αυτό που μου έκανε εντύπωση από το Aero Technium είναι η στιβαρότητα του μηχανισμού, πρόκειται για τον ποιο στιβαρό surf casting fixed spool μηχανισμό που έχω πιάσει στα χέρια μου.

Χερούλι

Μεγάλη εντύπωση έκανε το χερούλι του μηχανισμού που είναι μόνο για δεξιόχειρες (δηλαδή τοποθετημένο αριστερά του μηχανισμού) και δεν μπορούμε να του αλλάξουμε θέση, δεν ξέρω αν υπάρχει ξεχωριστή παραγγελία για αριστερόχειρες...
Το χερούλι έχει τοποθετημένα δύο ανοξείδωτα στεγανά ρουλεμάν προσφέροντας έτσι μεγάλες μηχανικές και αντοχές και στεγανότητα στο μοτέρ από το χερούλι, χαρακτηριστικό είναι πως ο μηχανισμός έχει ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΤΖΟΓΟ! στο χερούλι. Στο πιάσιμο του χερουλιού δεν έχει κάποιο ρουλεμάν προφανώς για να αποφευχθεί κάποια μελλοντική διάβρωση του ρουλεμάν από τις πραγματικά σκληρές συνθήκες για τις οποίες έχει φτιαχτεί.

Γρανάζια.

Το Aero Technium στο εσωτερικό του φιλοξενεί μεγάλα ανοξείδωτα γρανάζια που είναι ικανά να ανταποκριθούν σε μεγάλες ροπές στρέψεις. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σταθούμε λίγο διότι υπάρχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που θα πρέπει να προσέξουμε.
Το κεντρικό γρανάζι έχει μικρότερη γωνία στα δόντια του από τα συνηθισμένα fixed spools της αγοράς λόγω της πολύ αργής μετάδοσης ( μόλις 3.56 ανά περιστροφή χερουλιού..). Τι σημαίνει αυτό ?
1) Το μοτέρ μπορεί να υστερεί σε ρυθμό μετάδοσης αλλά λόγω της υπερμεγέθης μπομπίνας του (η μεγαλύτερη στην αγορά ..) δεν υστερεί καθόλου σε ρυθμό ανάκτησης της πετονιάς, μάλιστα ο ρυθμός ανάκτησης της πετονιάς είναι από τους γρηγορότερους. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι η τρομερή δύναμη του μηχανισμού στο λεβάρισμα, είναι απίστευτη !! ο ποιο ξεκούραστος fixed spool μηχανισμός που υπάρχει.
2) Η κλίση των γραναζιών κάνει κάπως θορυβώδη τα γρανάζια σε ήσυχο μέρος .. χωρίς όμως να αποτελεί κάποιο πρόβλημα .. στην θάλασσα δεν ακούγεται τίποτα ...

Το Aero έχει έναν σπειροειδή ατέρμονα για την παλινδρόμηση της μπομπίνας σε αντίθεση με τον παλαιό παραδοσιακό τρόπο με την μπιέλα που έχουν κάποια άλλα μοτερ. Ο ατέρμονος αυτός φροντίζει την ομαλή στρώση της πετονιάς στην μπομπίνα με αργό ρυθμό, περίπου 7 φορές πιο αργά από τα συνηθισμένα μοτέρ, έτσι η μία σπείρα πετονιάς στην μπομπίνα απέχει πολύ λιγότερο από την άλλη. Το αποτέλεσμα είναι η τέλεια στρώση της πετονιάς στην μπομπίνα και η δυνατότητα να χωρέσει περισσότερη πετονιά στην ίδια μπομπίνα από κάθε άλλο μοτέρ της αγοράς.

Μπομπίνα

Η μπομπίνα του Aero είναι η φαρδύτερη και ρηχότερη σε fixed spool στην αγορά. Αυτό σημαίνει πιο ελεύθερη απελευθέρωση της μπομπίνας κατά το πέταγμα.
Στο πλάι της μπομπίνας υπάρχει ένας ιδικός μηχανισμός για την συγκράτηση της πετονιάς όταν την βγάλουμε από το μοτέρ. Κάτω από την μπομπίνα εσωτερικά υπάρχει ένα κουμπί με νούμερα που το ρυθμίζουμε για να θυμόμαστε την διάμετρο της πετονιάς που έχουμε αρματώσει στην μπομπίνα.
To Aero συνοδεύεται και με δεύτερη ανταλλακτική μπομπίνα 6000 (28αρα 300m) ενώ η 10000 μπομπίνα μπορεί να χωρέσει 500+ μέτρα 30άρας.

Φρένα

Οι δίσκοι των φρένων του Aero έχουν τεράστια διάμετρο και καλύπτονται από μία ελαστική τσιμούχα στο σημείο που μπαίνει ο ρυθμιστής των φρένων, έτσι οι δίσκοι των φρένων είναι στεγανοί.
Τα φρένα είναι πάρα πολύ γραμμικά και πάρα πολύ δυνατά!! Σε σημείο που η καινούργια 30αρα πετονιά μας, μπορεί να σπάσει με σφικτά φρένα!

Σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα απίστευτα αξιόπιστο μοτέρ χωρίς να έχει πολλά φουτουριστικά στοιχεία....
Είναι ίσως το πιο ακριβό μοντέλο fixed spool big pit της αγοράς (νομίζω πως υπάρχει ένα άλλο μοντέλο με την ίδια τιμή περίπου ..)

Θετικά.

Πάρα πολύ στιβαρή κατασκευή.
Απίστευτή δύναμη μηχανισμού.
¶ριστα φρένα.
Πάρα πολύ καλή ποιότητα βαφής.
Πάρα πολύ καλή στεγανοποίηση μηχανισμού.

Αρνητικά.

Το χείλος της μπομπίνας θα έπρεπε να είναι επίχρυσο και με επικάλυψη από ζιλγκόν για τα λεφτά του μηχανισμού.
Λίγο πιο αθόρυβα γρανάζια.


Αν κάποιος διαθέτει τα χρήματα για έναν τέτοιας κατηγορίας μηχανισμό τότε πιστεύω πως το Aero Technium 10000 αποτελεί την άριστη αγορά και μόνο.........

Με κάθε εκτίμηση,
Νίκος

ΥΣ: θα γράψω και για κάποια άλλα surf μοντέλα που έχω δοκιμάσει όπως το daiwa 7100, daiwa TDS 13 feet, Shimano Beast master 4.3, Daiwa TXNS tournament, Daiwa 7HT tournament multiplier , Penn 525 MAG multiplier.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2004 20:42 #33 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Εργαλεία surf casting!
Εξαιρετικό μηχανάκι φίλε Νίκο και πολύ καλή αγορά που θα συντροφέψει αυτόν που θα το αγοράσει για πολλά χρόνια....

Μπορείτε να το δείτε εδώ fish.shimano-eu.com/media/images/fishing...otechniumxt_b57d.jpg

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/10/2004 21:23 #34 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Δεν καταλαβαινω το ΧΡΙΣΤΟ μου...
Ρε παιδια υποτιθεται οτι το topic βοηθαει και τους νεοτερους!!το διαβασα και αναθεμα με αν καταλαβα γρι!!!!!Δεν φταιτε εσεις βεβαια,αλλα καλο θα ηταν να μας μυησεται για να καταλαβαινουμε και εμεις τι λετε!Λοιπον εχω να κανω καποιες ερωτησεις.


1ον.Εχω ενα καλαμι SILSTAR ΕΤ 3202-270,sec:.6,length 2,70,ACTION:A30-60.(Η ερωτηση μου ειναι τι διαολο σημαινουν ολα αυτα???εκτος απο το μηκος που καταλαβα!!!)με μηχανισμο CX50 SILSTAR ειναι καλο ή μουφα?


2ον ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΨΑΡΕΨΩ ΜΕ ΑΥΤΟ.Δηλαδη εχω βαλει 3 αγγιστρακια σε αποσταση μεταξυ τους 30cm.εχουν μηκος τα παραμαλα 20cm.Τα αγγιστρακια ειναι Ν.5.Εχω μανα 35αρα και παραμαλλα 30αρια.Τα εχω ενωσει με τη μανα με στριφναρακι στο τελος της μανας εχω ενα βαριδακι σχετικα μικρο 20-40gr το πολυ!Το πεταω μεσα και περιμενω να τσιμπισει.Κανω τπτ η απλα χανω το χρονο μου?

3ον Τι ειναι το surf casting,casting,rock fishing,(spell casting :) :) :) )κτλ?εγω αυτο που κανω τι ειναι απο ολα αυτα(παρακαλω μην το πειτε μα***ια,πειτε το καπως αλλιως :cry: :cry: :cry: )????


Σας παρακαλω απαντηστε μου καποιος καιγομαι να μαθω.ευχαριστω!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2004 09:05 #35 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Εργαλεία surf casting!
Αν ψάξεις θα δεις ότι υπάρχει ένα ποστ που αφορά την συναντηση των φίλων από την Αθήνα....
Επειδή όλα αυτά που ζητάς είναι κάπως δύσκολα να μεταφερθούν γραπτά καλό θα ήταν να συμμετέχεις σε αυτή τη συνάντηση και τα παιδιά που έχουν όπως κατάλαβα πολύ καλή γνώση του αντικειμένου θα σου λύσουν πολλές απορίες και θα σου δώσουν συμβουλές....

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2004 13:48 #36 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Εργαλεία surf casting!

ngou έγραψε: Μετά την άποψη του φίλου Extrme πιστεύω να έχει ξεκαθαρίσει κάπως το τοπίο ...
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου σε μερικά ψαρευτικά εργαλεία που έχω,
Απώτερος σκοπός είναι να βοηθήσω κάποιους ανθρώπους που ίσως να σκέφτονται την αγορά κάποιων..
Το αν κάνουν οι όχι για αρχάριους είναι άλλη κουβέντα.. αλλά σίγουρα όχι στο συγκεκριμένο post.. θα προσπαθήσω να δώσω και το επίπεδο δυσκολίας στο χειρισμό αυτών ...

Aero Technium 10000

Ενδεικτική Τιμή καταλόγου ( περίπου 550 euro)
Χρήση: Surf casting



Αυτό που μου έκανε εντύπωση από το Aero Technium είναι η στιβαρότητα του μηχανισμού, πρόκειται για τον ποιο στιβαρό surf casting fixed spool μηχανισμό που έχω πιάσει στα χέρια μου.

Χερούλι

Μεγάλη εντύπωση έκανε το χερούλι του μηχανισμού που είναι μόνο για δεξιόχειρες (δηλαδή τοποθετημένο αριστερά του μηχανισμού) και δεν μπορούμε να του αλλάξουμε θέση, δεν ξέρω αν υπάρχει ξεχωριστή παραγγελία για αριστερόχειρες...
Το χερούλι έχει τοποθετημένα δύο ανοξείδωτα στεγανά ρουλεμάν προσφέροντας έτσι μεγάλες μηχανικές και αντοχές και στεγανότητα στο μοτέρ από το χερούλι, χαρακτηριστικό είναι πως ο μηχανισμός έχει ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΤΖΟΓΟ! στο χερούλι. Στο πιάσιμο του χερουλιού δεν έχει κάποιο ρουλεμάν προφανώς για να αποφευχθεί κάποια μελλοντική διάβρωση του ρουλεμάν από τις πραγματικά σκληρές συνθήκες για τις οποίες έχει φτιαχτεί.

Γρανάζια.

Το Aero Technium στο εσωτερικό του φιλοξενεί μεγάλα ανοξείδωτα γρανάζια που είναι ικανά να ανταποκριθούν σε μεγάλες ροπές στρέψεις. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σταθούμε λίγο διότι υπάρχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που θα πρέπει να προσέξουμε.
Το κεντρικό γρανάζι έχει μικρότερη γωνία στα δόντια του από τα συνηθισμένα fixed spools της αγοράς λόγω της πολύ αργής μετάδοσης ( μόλις 3.56 ανά περιστροφή χερουλιού..). Τι σημαίνει αυτό ?
1) Το μοτέρ μπορεί να υστερεί σε ρυθμό μετάδοσης αλλά λόγω της υπερμεγέθης μπομπίνας του (η μεγαλύτερη στην αγορά ..) δεν υστερεί καθόλου σε ρυθμό ανάκτησης της πετονιάς, μάλιστα ο ρυθμός ανάκτησης της πετονιάς είναι από τους γρηγορότερους. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι η τρομερή δύναμη του μηχανισμού στο λεβάρισμα, είναι απίστευτη !! ο ποιο ξεκούραστος fixed spool μηχανισμός που υπάρχει.
2) Η κλίση των γραναζιών κάνει κάπως θορυβώδη τα γρανάζια σε ήσυχο μέρος .. χωρίς όμως να αποτελεί κάποιο πρόβλημα .. στην θάλασσα δεν ακούγεται τίποτα ...

Το Aero έχει έναν σπειροειδή ατέρμονα για την παλινδρόμηση της μπομπίνας σε αντίθεση με τον παλαιό παραδοσιακό τρόπο με την μπιέλα που έχουν κάποια άλλα μοτερ. Ο ατέρμονος αυτός φροντίζει την ομαλή στρώση της πετονιάς στην μπομπίνα με αργό ρυθμό, περίπου 7 φορές πιο αργά από τα συνηθισμένα μοτέρ, έτσι η μία σπείρα πετονιάς στην μπομπίνα απέχει πολύ λιγότερο από την άλλη. Το αποτέλεσμα είναι η τέλεια στρώση της πετονιάς στην μπομπίνα και η δυνατότητα να χωρέσει περισσότερη πετονιά στην ίδια μπομπίνα από κάθε άλλο μοτέρ της αγοράς.

Μπομπίνα

Η μπομπίνα του Aero είναι η φαρδύτερη και ρηχότερη σε fixed spool στην αγορά. Αυτό σημαίνει πιο ελεύθερη απελευθέρωση της μπομπίνας κατά το πέταγμα.
Στο πλάι της μπομπίνας υπάρχει ένας ιδικός μηχανισμός για την συγκράτηση της πετονιάς όταν την βγάλουμε από το μοτέρ. Κάτω από την μπομπίνα εσωτερικά υπάρχει ένα κουμπί με νούμερα που το ρυθμίζουμε για να θυμόμαστε την διάμετρο της πετονιάς που έχουμε αρματώσει στην μπομπίνα.
To Aero συνοδεύεται και με δεύτερη ανταλλακτική μπομπίνα 6000 (28αρα 300m) ενώ η 10000 μπομπίνα μπορεί να χωρέσει 500+ μέτρα 30άρας.

Φρένα

Οι δίσκοι των φρένων του Aero έχουν τεράστια διάμετρο και καλύπτονται από μία ελαστική τσιμούχα στο σημείο που μπαίνει ο ρυθμιστής των φρένων, έτσι οι δίσκοι των φρένων είναι στεγανοί.
Τα φρένα είναι πάρα πολύ γραμμικά και πάρα πολύ δυνατά!! Σε σημείο που η καινούργια 30αρα πετονιά μας, μπορεί να σπάσει με σφικτά φρένα!

Σε γενικές γραμμές πρόκειται για ένα απίστευτα αξιόπιστο μοτέρ χωρίς να έχει πολλά φουτουριστικά στοιχεία....
Είναι ίσως το πιο ακριβό μοντέλο fixed spool big pit της αγοράς (νομίζω πως υπάρχει ένα άλλο μοντέλο με την ίδια τιμή περίπου ..)

Θετικά.

Πάρα πολύ στιβαρή κατασκευή.
Απίστευτή δύναμη μηχανισμού.
¶ριστα φρένα.
Πάρα πολύ καλή ποιότητα βαφής.
Πάρα πολύ καλή στεγανοποίηση μηχανισμού.

Αρνητικά.

Το χείλος της μπομπίνας θα έπρεπε να είναι επίχρυσο και με επικάλυψη από ζιλγκόν για τα λεφτά του μηχανισμού.
Λίγο πιο αθόρυβα γρανάζια.


Αν κάποιος διαθέτει τα χρήματα για έναν τέτοιας κατηγορίας μηχανισμό τότε πιστεύω πως το Aero Technium 10000 αποτελεί την άριστη αγορά και μόνο.........

Με κάθε εκτίμηση,
Νίκος

ΥΣ: θα γράψω και για κάποια άλλα surf μοντέλα που έχω δοκιμάσει όπως το daiwa 7100, daiwa TDS 13 feet, Shimano Beast master 4.3, Daiwa TXNS tournament, Daiwa 7HT tournament multiplier , Penn 525 MAG multiplier.


Αγαπητέ φίλε nqou,χαίρομε απίστευτα για αυτά που διαβάζω, αντιλαμβάνομε ότι προσεγγίζεις το θέμα και από τεχνικής άποψης, αλλά κυρίως από την πλευρά της χρησιμότητας όλων αυτών των τεχνολογικών παραμέτρων σε σχέση με αυτό καθ΄εαυτό το θέμα μας,που είναι το ψάρεμα.Αντιλαμβάνομε όμως,με βάση κάποια κομμάτια του εξοπλισμού σου,ότι το ενδιαφέρον σου προσανατολίζεται κυρίως στην tournament εκδοχή του χόμπι μας.Τα TXNS της daiwa είναι καθαρόαιμα καλάμια ρίψεων και αν δεν είσαι τρομερά έμπειρος να τα χειριστείς-σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα multiplier-δεν θα σε ικανοποιήσουν.Τελευταία εμφανίστηκε στην Ελληνική αγορά η kilwell με τη σειρά texalium ένα υλικό κράμα αλουμινίου και carbon που συνδυάζει κάποια χαρακτηριστικά με ιδανικό τρόπο.Δυστυχώς οι τεχνικές γνώσεις μου όσον αφορά τα καλάμια είναι ακόμα βρεφικές και δεν μπορώ να σου μιλήσω για παραβολικές δράσεις κλπ, αλλά η αίσθηση που πήρα δοκιμάζοντάςτο (σε site ground βολές) ήταν απίστευτη.Τρομερές ρίψεις,πολύ ελαφρύ,απίστευτο baight detection και εξαιρετική ποιότητα κατασκευής.Ευχαριστώ βέβαια τον φίλο-αδελφό και συμπάσχοντα ψαρά που μου έδωσε την ευκαιρία να το δοκιμάσω.Αν σου δοθεί η ευκαιρία κάνε του ένα"test drive".
Φιλικά
sargomaniac-Γιώργος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2004 14:17 #37 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Εργαλεία surf casting!
Sargomania, για ποιο TICA dolphin μιλάς. Έχω το 5000 και είμαι έκπληκτος από την ποιότητα κατασκευής του. Έχω ζαλιστεί με τη συμπεριφορά των 13+1 ρουλεμαν, και γενικώς με συγκινεί η συμπεριφορά του στις ελληνικές θάλασσες καθώς και η σχεδίαση του για όσο το δυνατόν λιγότερες αντιστάσεις στη βολή. Και νομίζω ότι για τα 160 ευρώ του είναι αξιοπρεπέστατο. Αντιθέτως δεν είμαι ικανοποιημένος από το 6000 το shimano (αν και δεν ανήκει στη κατηγορία του dolphin). Mου είναι πολύ δύσχρηστος ο χειρισμός των φρένων και δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτότανε ο ποιητής-σχεδιαστής του. Το 40κιλο μαγιάτικο ίσως...(αυτή είναι προσωπική άποψη, άλλο το βρίσκουν υπέροχο). Θέλω να πω ότι είναι σημαντικό δεδομένο οι ελληνικοί βυθοί. Και θέλει ιδιαίτερη προσοχή η επιλογή εξοπλισμού για το ελληνικό ψάρεμα. Όσο για τις βολές, για μένα έχει σημασία να μπορώ να πιάσω την δεύτερη αποχή. Τώρα δεύτερη αποχή στα 200 μέτρα δεν έχω συναντήσει. (Μάλλον θα πρέπει να ψαρέψω σε ιαματικά λουτρά...)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2004 15:58 #38 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα zziplex hst
opios endiaferete gia ena kenourgio ziplex hst apo uk olokenourgia as mou stili minima. exi daktilidia gia fixed spool mixanaki ke ine olo xiropiito

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/10/2004 17:31 #39 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Re: zziplex hst

zziplex-hst έγραψε: opios endiaferete gia ena kenourgio ziplex hst apo uk olokenourgia as mou stili minima. exi daktilidia gia fixed spool mixanaki ke ine olo xiropiito



Λιγα περισσότερα στοιχεια?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

09/10/2004 18:06 #40 από a Guest
Απαντήθηκε από a Guest στο θέμα Εργαλεία surf casting!

elper έγραψε: Sargomania, για ποιο TICA dolphin μιλάς. Έχω το 5000 και είμαι έκπληκτος από την ποιότητα κατασκευής του. Έχω ζαλιστεί με τη συμπεριφορά των 13+1 ρουλεμαν, και γενικώς με συγκινεί η συμπεριφορά του στις ελληνικές θάλασσες καθώς και η σχεδίαση του για όσο το δυνατόν λιγότερες αντιστάσεις στη βολή. Και νομίζω ότι για τα 160 ευρώ του είναι αξιοπρεπέστατο. Αντιθέτως δεν είμαι ικανοποιημένος από το 6000 το shimano (αν και δεν ανήκει στη κατηγορία του dolphin). Mου είναι πολύ δύσχρηστος ο χειρισμός των φρένων και δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτότανε ο ποιητής-σχεδιαστής του. Το 40κιλο μαγιάτικο ίσως...(αυτή είναι προσωπική άποψη, άλλο το βρίσκουν υπέροχο). Θέλω να πω ότι είναι σημαντικό δεδομένο οι ελληνικοί βυθοί. Και θέλει ιδιαίτερη προσοχή η επιλογή εξοπλισμού για το ελληνικό ψάρεμα. Όσο για τις βολές, για μένα έχει σημασία να μπορώ να πιάσω την δεύτερη αποχή. Τώρα δεύτερη αποχή στα 200 μέτρα δεν έχω συναντήσει. (Μάλλον θα πρέπει να ψαρέψω σε ιαματικά λουτρά...)


Φίλε elper,για το ίδιο ακριβώς TIGA μιλάμε και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου όσον αφορά την κορυφαία συμπεριφορά.Το αρνητικό μου σχόλιο αφορά το φινίρισμά του και μερικες μικροβλάβες που μου παρουσίασε στα 2 χρόνια που το χρησιμοποιώ και είναι οι εξής:
1. Ξέφτισε η μπογιά στο πάνω μέρος της πομπίνας.
2. Εσπασε το μικρό πλαστικό κομμάτι που βρίσκεται στο πλάι της πομπίνας και συγκρατεί τη μισίνα να μην ξετυλίγεται όταν ο μηχανισμός δεν βρίσκεται πάνω στο καλάμι.
3. Προφανώς έσπασε το ελατήριο που δημιουργεί τον χαρακτηριστικό ήχο όταν λύνουν τα φρένα.
Παραπλήσια προβλήματα είχα και με όλα τα daiwa eblen που έχω.Απολύτως κανένα πρόβλημα δεν έχω με κανένα από τα shimano που χρησιμοποιώ τα τελευταία 10!! χρόνια.Από το καθένα από αυτά παίρνω αυτά και ίσως περισσότερα σε αντιστοιχία των χρημάτων που έχω πληρώσει.Χ Ω Ρ Ι Σ Κ Α Μ Ι Α Β Λ Α Β Η!!!Οσον αφορά τις βολές των 200 μέτρων,μου είναι πολύ χρήσιμο να μπορώ να πετάω κοντά στις διατροφικές ζώνες που δημιουργεί το αντιμάμαλο και που μπορεί-ανάλογα με την ένταση του καιρού και το βάθος της θάλασσας να πλησιάζουν η και να υπερβαίνουν τα 200μ.Αυτό όσον αφορά το πραγματικό surfcasting με μεγάλα κύματα.Σε άλλες περιπτώσεις οι μεγάλες βολές είναι χρήσιμες για να πλησιάζω τόπους μέσα στη θάλασσα όπου για λόγους μορφολογίας βυθού,βάθους,εποχής, η άλλων παραγόντων παρατηρείται συγκέντρωση ψαριών.Είναι σημαντικό εξάλλου να ψαρεύεις σε μέρη όπου δεν έχουν ξαναπέσει αγκίστρια.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.187 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection