Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

26/11/2014 19:07 #991 από Σταυρος
Απαντήθηκε από Σταυρος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα σε ολους εφτασε η μερα να ριξω αυριο το σκαφος απο το καρναγιο εγιναν σοβαρες εργασιες η ποιες μουπηραν σχεδον 2 μηνες οποτε απο αυριο και μεχρι την κυριακη εχει ψαρεμα ασταματητα :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 04:26 #992 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα ψαραδες μου ,
θλιμενοι ειμαστε ολοι οι ολυμπιακοι από την βαρεια ηττα για αυτό σημερα εχει πικρο καφε της παρηγοριας,
τουλάχιστον άλλη μια βδομαδα φτανει στο τελος της κ με φερνει πιο κοντα στην ευλογημενη μερα που θα κατεβω στο χωριο για ένα τριημερο
αμην παναγια μου κ όλα να πανε καλα χωρις κανενα ανεπαντεχο.

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αντωνης Νικολαου , ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 05:18 #993 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Νασο μου! :bye: :give_rose:




Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Αντωνης Νικολαου , loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 06:03 #994 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 06:47 #995 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα σε όλους τους αγαπητούς φίλους να είστε καλά :hello: :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 07:48 #996 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην πρωινη παρεα του καφενιου.
Το κρυο τσουχτερο και σημερα, με συννεφια, αλλα ευτυχως δεν φυσαει.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 09:18 #997 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
μια κρυα καλημερα απο βολο.ελπιζω να ειστε καλα,γιατι εγω δεν ειμαι καθολου.Λουκα,καλοριζικα τα νεα αφεντικα φιλε

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 09:27 #998 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και απο εμενα σε ολους τους φιλους! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 11:54 #999 από John
Απαντήθηκε από John στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα φίλοι.Ωρίστε ένα πολύ ωραίο και χρήσιμο βίντεο για τεχνικές ρίψεις στο spinning.

Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

27/11/2014 13:57 #1000 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: μια κρυα καλημερα απο βολο.ελπιζω να ειστε καλα,γιατι εγω δεν ειμαι καθολου.Λουκα,καλοριζικα τα νεα αφεντικα φιλε




που εισαι εσυ ρε φιλαρακο ?
σε εχω μελετησει πολλες φορες κ καποια στυιγμη ειπα ότι παει αυτος τετελεσται εισαι κ μεγαλος ανθρωπος βεβαια κ ειπα μπας κ σου συνεβηκε κανενα κακο !!!!!!!!!!!!!! αυτό λεγεται κοινως μπλακ χιουμορ .
γιατι χαθηκες ρε μπαγασα ετσι ειπαμε ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.451 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection