Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

03/11/2014 16:18 #631 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Χαχαχαχα... Αν σου πω οτι μπαίνω εδώ για να πάρω ανάσα από τη δουλειά.
Πέρασες καλά? Αυτό έχει σημασία.

Και βέβαια πέρασα καλά!
Είναι δυνατόν να πάω για ψάρεμα και να μην περάσω καλά;
Βέβαια θα μπορούσα να περάσω και καλύτερα αν οι συναγρίδες και τα φαγκριά τρώγανε τα ... καλαμαράκια, αλλά όπως ήδη είπα και παραπάνω, χέστηκα που δεν τα τίμησαν.
Άλλωστε απ' ότι βλέπω, εδώ μέσα υπάρχουν αρκετοί ... μουστερήδες για τα 9 κιλά που μου περίσσεψαν.
Αρχίζω τώρα να ψάχνω κατάλληλες συνταγές ...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2014 16:24 #632 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παπακωστας Δημητρης (tselikas) έγραψε: Kαλησπερα στα παιδια του καφενειου :hello: :hello:


Μιχαλη περιμενω τηλ για τα καλαμαρακια κατι μου εταξες :rofl: :rofl:


Έχεις τύχη βουνό αγαπητέ, διότι όπως ήδη έχω αναφέρει 9 κιλά εξαιρετικά καλαμαράκια Παταγωνίας, που τυγχάνουν και της αμέριστης έγκρισης του Νάσου, αλλά ... ευτυχώς για σένα, απορρίφθηκαν στις εξετάσεις από τις συναγρίδες και τα φαγκριά, είναι πλέον στη διάθεσή μας.
Αναμείνατε στο ακουστικό σας ...

Υ.Γ.: Γιατί αυτή η υπόθεση μου μοιάζει όλο και περισσότερο σαν ... προβοκάτσια του Νάσου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/11/2014 16:42 - 03/11/2014 16:42 #633 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους καφενοβιους,ελειπα Σ/Κ για βελουδοματες Ν.Πηλιο (αλλο αλκοολικι) λιγα πραματα την πεσαμε στα τσιχλοκοτσυφα ,ειχαμε παει σε ενα φιλο (Μηλινα)αλλα μας χαλασε ο καιρος ,βλεπεις γερασε κι αυτος και δεν μπορει να μαζεψει τα βρακια του,αλλα ειχαμε κρασια και τσιπουρα μπολικα και πουρναροψαρα μεζε.
Νασο το ειδα το σκαφος σου κυκλοφορουν κι εδω στα τοπια μας,καλο σκαρι,τις επομενες μερες θ'ανεβασω κι εγω απο το δικο μου ,οχι εγω δλδ ,ο γυιος μου εγω δεν σκαμπαζω απο τετοιες τεχνολογιες,μια και τόχω βγαλει στο parking . :occasion14:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2014 04:36 #634 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα αγαπητοι φιλοι,
υπαρχει κανεις στον καφενε να κερασει καφεδακι ?
Οριστε θα πληρωσουμε τωρα τις παγαπωντιες του Τσελιγκα κ του Τσεντελιερου,
είναι μαλλον αυτό που λενε καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα !!!!!
αλλα δεν καταλαβαινω πως βρε Μιχαλη εκανες αυτή την κεντα σε εβαλε στο τρυπακι αυτος ο αλητης ο τσέλιγκας ?
είναι δυνατον ? αυτος τρωει κ τις φτερνες του ρε οπου φαγητο κ ποτο κ ο τσέλιγκας μεσα, τυχαιο νομιζεις το παρατσουκλι του ?
Καλημέρα κ παλι,

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2014 04:37 #635 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Αντι να κατσεις κατω κ να σκεφθείς κ να καταλάβεις ότι αυτοι οι αλητες παρακαλαγαν κ εκαναν εως κ βουντου να μην πιασεις τπτ ετσι ώστε να τα βαλεις κατω να τα κερασεις το ριξες σε μενα ελεος δλδ :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2014 06:09 #636 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σ ΄όλη την παρέα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2014 06:24 #637 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: καλημέρα αγαπητοι φιλοι,
υπαρχει κανεις στον καφενε να κερασει καφεδακι ?
Οριστε θα πληρωσουμε τωρα τις παγαπωντιες του Τσελιγκα κ του Τσεντελιερου,
είναι μαλλον αυτό που λενε καλυτερα να σου βγει το ματι παρα το ονομα !!!!!
αλλα δεν καταλαβαινω πως βρε Μιχαλη εκανες αυτή την κεντα σε εβαλε στο τρυπακι αυτος ο αλητης ο τσέλιγκας ?
είναι δυνατον ? αυτος τρωει κ τις φτερνες του ρε οπου φαγητο κ ποτο κ ο τσέλιγκας μεσα, τυχαιο νομιζεις το παρατσουκλι του ?
Καλημέρα κ παλι,


Να σου πω. Για να είμαι ειλικρινής πήγε και μένα το μυαλό μου σε μια τέτοια μηχανή, αλλά όταν το ξανασκέφτηκα είδα ότι δεν κολλάει το πράγμα και θα σου εξηγήσω αμέσως γιατί:
- Ο μεν ένας, δεν λέγεται Τσέλιγκας όπως λες, αλλά Τσέλικας. Στην αρχή την έκανα και εγώ αυτή την παρεξήγηση και νόμισα ότι είναι κάποιος ... βλάχος από τα Βαρδούσια, οπότε αμέσως αναρωτήθηκα τι δουλειά έχει με τα ψαρέματα. Μετά όμως που πρόσεξα την ορθογραφική διαφορά, κατάλαβα ότι ο άνθρωπος μάλλον πρέπει να έχει κάποιο ... απωθημένο με την ΤΣΕΛΙΚΑ της ΤΟΥΟΤΑ και άλλαξα γνώμη για το άτομό του.
- Ο δε άλλος όπως τον είδα με την όμορφη κοιλίτσα του, μου φάνηκε ότι μάλλον τον έχει σε ... δίαιτα η κα Γεωργία, γιατί κάθε μπουκιά που κατέβαζε τον ... αγριοκοίταγε.

Καλημέρα κι από μένα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2014 06:30 - 04/11/2014 06:31 #638 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Αντι να κατσεις κατω κ να σκεφθείς κ να καταλάβεις ότι αυτοι οι αλητες παρακαλαγαν κ εκαναν εως κ βουντου να μην πιασεις τπτ ετσι ώστε να τα βαλεις κατω να τα κερασεις το ριξες σε μενα ελεος δλδ :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:


Ούτε κι αυτός ο συλλογισμός σου είναι πετυχημένος, γιατί δεν είναι λογικό να προτιμάνε για μεζέ τα καλαμαράκια από καμιά στήρα, σφυρίδα ή ροφό ή συναγρίδα ή φαγκρί που σίγουρα(!) θα έπιανα (λέμε τώρα) αν ήταν καλό το δόλωμα.
Κάτι άλλο πρέπει να σκεφτείς...
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2014 12:07 #639 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στη παρέα.
Μιχάλη μην τον πιστεύεις, παραμύθια λέει για να δείξει πόσο καλό δόλωμα σου έδωσε.
Νάσο σα δε ντρέπεσαι.
Βουντού? Ποιοί εμείς? Στον Μιχάλη? ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!
:mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba:

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/11/2014 12:57 #640 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλησπέρα στη παρέα.
Μιχάλη μην τον πιστεύεις, παραμύθια λέει για να δείξει πόσο καλό δόλωμα σου έδωσε.
Νάσο σα δε ντρέπεσαι.
Βουντού? Ποιοί εμείς? Στον Μιχάλη? ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ!!!
:mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba: :mamba:


Θα τα έλεγα εγώ αυτά, αλλά λόγω του ότι είμαι καινούργιος στην παρέα και εκ φύσεως πολύ ευγενικός, προσπάθησα, όπως καταλαβαίνεις, να το αποφύγω επιμελώς.
Από την άλλη όμως σας έχω νέα που θεωρώ ότι αποτελούν πρώτου μεγέθους έκπληξη:
Συγκεκριμένα, τώρα που η ώρα είναι περίπου 14,30 ολοκλήρωσα το μεσημεριανό μου γεύμα που αποτελείτο από τα εξής:
- Πατάτες τηγανητές (η λατρεία μου!).
- Λυθρινάκια μεγέθους 10-15 εκ. (παραγωγής μου) τηγανητά και νοστιμότατα.
- Τηγανητά καλαμάρια ΝΑΣΟΥ! (για δοκιμή!).
- Και φυσικά, όλα τα απατραίτητα συνοδευτικά, δηλ. κρασάκι Μεσογείων, σαλάτα με διάφορα λαχανικά παραγωγής μου και κατασκευής κας Γεωργίας (άψογη μαγείρισσα!) κ.λ.π.
Η έκπληξη συνίσταται στο ότι όλα τα θετικά σχόλια επικεντρώθηκαν (ω, του θαύματος!) στα καλαμαράκια του ΝΑΣΟΥ!!! Άκου φίλε μου!!! Κανένα σχόλιο για τα λυθρινάκια, τσιμουδιά για τα ζαρζαβατικά που μου βγαίνει η Παναγία να τα παράγω και όλα τα φώτα στα καλαμάρια του (παλιο)Μανιάτη!!!
Η σύζυγος μάλιστα μου το έθεσε ορθά - κοφτά: Αυτόν τον άνθρωπο θέλω να τον γνωρίσω οπωσδήποτε!!!
Κατόπιν αυτού και κάνοντας την ανάγκη φιλότιμο, είμαι υποχρεωμένος να διοργανώσω το δυνατόν συντομότερο τσιπουροσυνεύρεση με μεζέ τα αναθεματισμένα καλαμαράκια, γιατί αλλιώς είναι πολύ πιθανό να έχω άλλου είδους ... συνέπειες.
Αναμένετε νέες ανακοινώσεις μου το συντομότερο ...

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.983 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection