Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

30/10/2014 05:53 #561 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Πολλες καλημερες κι απο μενα στην πρωινη παρεα !! :hello: :hello: :heart: :heart:


Τι ειν' αυτο το παιδι ρε παιδια;;?? :yahoo: :yahoo:

Οπου γαμος και χαρα η ............" Τσελικω " πρωτη !!! :wav:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 05:57 - 30/10/2014 05:59 #562 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: ωιμε τι εχω να ακουσω πρπει να πιω ένα κονιακακι για τον βορβαδισμο από τον Μιχαλη , οπλα μπαλασκε ςετοιμος.


Κι άλλο ένα κερασμένο από εμένα!

Υ.Γ. 1: Από πότε οι Λάκωνες γίνανε ψαράδες; Αυτοί μόνο ελιές και ... φραγκόσυκα ξέρουν να φτιάχνουν!

Υ.Γ. 2: Μην απαντήσεις, γιατί θα 'έχω φύγει και ότι γράψεις θα το δω 3 μέρες μετά.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 05:59 #563 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλημερα στην πρωινη παρεα!Μετα απο αρκετες μερες βροχης επιτελους εχει ηλιο σημερα! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 06:00 #564 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
χαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχχχχχχχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχχαχχαχχαχαχχχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχχα

κ επεσα κατω από την καρεκλα από τα γελια .


καλο καλο καλοοοοοο πολύ πετηχυσια ητο αυτό το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξερεις ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 06:05 #565 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΝΑΣΟΣ έγραψε: χαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχχχχχχχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχχαχχαχχαχαχχχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχχα

κ επεσα κατω από την καρεκλα από τα γελια .


καλο καλο καλοοοοοο πολύ πετηχυσια ητο αυτό το άλλο με τον ΤΟΤΟ το ξερεις ?


Ναι! Κι αυτός Μανιάτης είναι;
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 06:29 #566 από Danton (Δημήτρης)
Απαντήθηκε από Danton (Δημήτρης) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς φίλους!!! :bye: :give_heart:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), loukas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 07:52 #567 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στους πρωινους φιλους.
Ψιλοβροχο και σημερα αλλα χωρις αερα και κρυο,εχουμε να δουμε ηλιο 4-5 μερες.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Danton (Δημήτρης), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 12:08 #568 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ναι! Κι αυτός Μανιάτης είναι;[/quote]


Σ εφερα από εδώ σ εφερα από εκει σε πετυχα στο ψαχνο κ σε επιασα αδιαβαστο καλε μου φιλε Μιχαληηηηηηηηηηη.
παμε στην ουσια του θεματος να μην ζαλιζουμε τους ακροατας μας.
πρωτον λοιπον συμφωνω ότι πλεον δεν υπαρχουν μανιατες ψαραδες διοτι οι νενες γενιες, κ καλα κανουν καταλαβαν τον θησαυρο που διαθετει κ είναι κ η ιδια η περιοχη τους κ ασχολουντε αξιοποιώντας τα καστα κ αλλα χτησματα με τον τουρισμο.
Παει αυτό τελειωσε .
στο προκειμενο της ουσιας του ρπαγματος ποιος σου ειπε οτι εμεις στην περιοχη μας ειμαστε Μανιατες αγαπητε αδιαβαστε φιλε μου Μιχαληηηηηη ?
Εμεις ειμαστε στο ποδι του καβο μαλια ΒΑΤΙΚΙΩΤΕΣ φιλεεεεεεεεεε μου Μιχαληηηηηηηη καπις ?
Βατικιωτες ειμαστε κ λεγομαστε στην περιοχη μας κ αν εισαι κ καλο παιδι κ ησυχο κ υπακουω θα σου πω κ το γιατι κ από που βγαινει ο ορισμος Βατικα.

Εισαι καλ παιδι ? λεγε εισαι ? εεε αφου εισαι θα σου πω ότι βγαινει από τα ονομαστα κρεμυδια της περιοχης μας που είναι κ τα ξακουστοτερα της ελλαδας τα βατικιωτικα κρεμυδια .
Οποτε λοιπον για να επανέρθουμε κ να κολησουμε τα δυο θεματα συμφωνω λοιπον ότι οι μανιατες δεν είναι ΠΛΕΟΝ ψαραδες εκτος μονο από το κοματι του Γυθειου που κ είναι κ εχουν στην κατοχη τους σοβαρα ψαρευτικα εργαλεία - σκαφοι εννοω περισσοτερο δυχτιαρηδες με ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ χλμ δυχτια ο καθενας στην δουλεψη του κ οι λιγοι παραγαδιαρηδες ασχολουντε με τους μπακαλιάρους.

Τελειώσαμε λοιπον με τα τοπογραφικα κ περνεις ένα τεραστιο ΚΟΥΛΟΥΡΙ κ μενεις ΜΕΤΑΞΕΤΑΣΤΕΟΣ φιλε μου Μιχαλη.
περνα τον σεμπτεβρη με τον κηδεμονας σου να δωσεις πρωτα γραφτα κ μετα βλέπουμε την περιπτωση σου ξεχωριστα διοτι εισαι κ ιδιαζουσα περιπτωση δεν μπορούμε να σε βαλουμε στον σωρο. Αντε σε εφταξα παλι χαχαχαχαχαχαχαχ

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 14:27 #569 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Έχω λίγο καιρό να μπω μέσα στο καφενείο μας , έχει κυνήγι τώρα και αυτό είναι η δεύτερη γλυκιά αμαρτία που έχω , καθημερινά στο βουνό καφεδάκι παρέα και κυνήγι είτε έχει είτε δεν έχει καλά περνώ , με καλαμπούρι με τα παιδιά από το κυνήγι , μετά σε κάποιο ταβερνάκι με τσιπουρακι και μεζεδάκι . :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/10/2014 15:17 #570 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στους φίλους ψαράδες
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παπακωστας Δημητρης (tselikas), vasilis moystakas, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.405 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection