Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

18/12/2015 07:17 #4251 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2015 08:20 #4252 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα ωραίος καιρός σήμερα βρέχει και κάνει κρύο !rain#

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2015 08:43 #4253 από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman )
Απαντήθηκε από Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στη παρέα.

"Είναι πιο εύκολο να αγωνίζεσαι για τις αρχές σου παρά να ζεις σύμφωνα με αυτές."
"Aν ο Θεός ήταν φιλελεύθερος δεν θα έδινε δέκα εντολές. Θα έδινε δέκα προτάσεις προς συζήτηση."
"Δεν φοβάμαι αυτό που βλέπω αλλά εκείνο που μου κρύβουν"
www.psarema.gr - www.hostplus.gr
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΥΡΟΣ, Γιαννης Βερριοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/12/2015 09:46 #4254 από Γιαννης Βερριοπουλος
Απαντήθηκε από Γιαννης Βερριοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλους τους καλούς μου φίλους.

Επειδή θα λείπω την επομένη εβδομάδα εύχομαι σε ΟΛΟΥΣ Καλά Χριστούγεννα με υγεία, ευτυχία και
καλά ταξίδια στην θάλασσα των ονείρων μας.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΜΑΝΟΣ, vasilis moystakas, ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2015 07:36 #4255 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα κ καλο Σκ ευχομε σε ολους τους φιλους λιγο πρωτου παμε για την άλλη δουλεια του Σαββατου τι να κανουμε κριση βλέπεις δεν υπαρχουν μερες για χαρα κ ψαρεμα δουλεια κ παλι δουλεια παλι καλα που εχουμε από την άλλη αμα το σκεφθείς κ ετσι διοτι μερες γιορτινες που ερχοντε υπαρχουν συναθρωποι μας χωρις δουλεια -χρηματα να μπορεσουν να ζησουν κ να θρεψουν την οικογνεια τους για αυτό είναι αυτές οι μερες μια ευκαιρεια να δειξουμε με οποια τροπο μπορει ο καθενας μας ότι στην Ελλαδα οσο κ να προσπαθουνε να μας βγαλουν εξω από τα πατροπαραδατο εθιμα μας κ τον ανθρωπισμο μας εμει ειμαστε λαος διαοφορετικος από ολους τους αλλους κ όταν ειμεις διδιασκαμε πολιτισμο αυτοι ολοι ζουσαν σε σπηλιες.
Καλες γιορτες αν κ νωρις ευχομε σε ολους σας

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2015 08:29 #4256 από ΜΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΜΑΝΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και καλό Σ/Κ εύχομαι σε όλους!! :bye: :bye:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2015 14:15 #4257 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλό Σαββατοκύριακο αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης, ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2015 17:26 #4258 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλό Σαββατοκύριακο σε ολους τους αγαπητους φίλους :give_rose: :bye:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2015 20:09 - 19/12/2015 20:10 #4259 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Δημήτρηs Κουζούπηs έγραψε: Τι γίνεται Λουκά μου με τη είσοδο στο site?Δοκίμασεs από firefox?
Καλό ξημέρωμα! :bye: :give_rose:

Kαλησπερα στην παρεα.
Δημητρη πριν μερικες ημερες που ειχα δοκιμασει, ειχα το ιδιο προβλημα.Απ οτι καταλαβα με μπλοκαρει την συγκεκριμενη σελιδα μολις ανεβασω φωτογραφια.
Θα ξαναδοκιμασω και θα σου πω.
Καλο σαββατοκυριακο σε ολους.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΣΤΑΥΡΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2015 21:36 #4260 από ΓΙΩΡΓΟΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΩΡΓΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την παρεα.
Τελικα αλλου πηγα εγω αλλου οι χειμωνιατικες, δεν πειραζει την επομενη φορα θα συναντηθουμε . !smileys-fis :fish1:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.418 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection