Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

15/04/2015 07:26 #2571 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα αγαπητοι φιλοι τερμα κ το πασχα κ τωρα ξανα τα κεφαλια μεσα
κ να προσδοκούμε το καλοκαιρι

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 07:32 #2572 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους αγαπητους φιλους :bye: :give_rose:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 07:52 #2573 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 08:22 #2574 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους παιδια!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 09:56 #2575 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερες πολλες και γλυκιες για ολα τα φιλαρακια !! :bye: :give_rose:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 12:54 #2576 από ΣΤΑΥΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλη μερα σ ολους.Χριστος ανεστη. Μιχαλη πηρα τα βιβλια σου και σ ευχαριστω πολυ.θα ηθελα την αδεια σου εαν μπορω να τα βιβλιοδετισω. :good:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 15:21 #2577 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε: Καλη μερα σ ολους.Χριστος ανεστη. Μιχαλη πηρα τα βιβλια σου και σ ευχαριστω πολυ.θα ηθελα την αδεια σου εαν μπορω να τα βιβλιοδετισω. :good:


Σταύρο,
Κατ’ αρχήν Χρόνια Πολλά με υγεία για σένα και για όσους αγαπάς.
Η απάντηση στην ερώτησή σου είναι πολύ απλή:
Τα βιβλία που έλαβες είναι δώρο από εμένα σε σένα, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς να τα κάνεις ότι θέλεις, εκτός φυσικά να τα … εμπορευθείς.
Μια και μου κάνεις πάντως τη σχετική ερώτηση, μου δίνεις την ευκαιρία να επαναλάβω για μια ακόμη φορά τα εξής:
- Τα βιβλία μου «Η Τέχνη της Συρτής» και «Η Τέχνη του Παραγαδιού» είναι η προσωπική μου προσφορά στην κοινότητα των Ερασιτεχνών Ψαράδων, της οποίας θέλω να πιστεύω ότι τυγχάνω εξέχων μέλος (Χαχαχα!).
- Όποιος θέλει να τα προμηθευτεί δεν έχει παρά να μου στείλει το προσωπικό του email για να μπορώ να του τα στείλω, χωρίς καμιά άλλη υποχρέωση απέναντί μου.
- Το γιατί το κάνω αυτό το διευκρινίζω με επάρκεια στον πρόλογο των βιβλίων μου και αν σε κάποιον δεν αρκεί αυτή η εξήγηση, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου για να του το αναλύσω ακόμη περισσότερο.
Επομένως αγαπητέ Σταύρο, τα βιβλία μου μπορείς:
- Να τα τυπώσεις
- Να τα βιβλιοδετήσεις
- Να τα διαβάσεις (υποχρεωτικά διότι σε πρώτη ευκαιρία θα σε εξετάσω!) (Χαχαχα!)
- Να τα εφαρμόσεις (διότι αλλιώς δεν πρόκειται να πιάσεις ψάρια) (Χαχαχα!)
- Να τα χαρίσεις (είναι δηλαδή δώρο που ... δωρίζεται)
Δεν μπορείς:
- Να τα εμπορευθείς (γιατί θα σε πάρω χαμπάρι και θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα) (Χαχαχα!)
Αν έχεις κι άλλες απορίες εδώ ... είμαστε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 19:27 #2578 από ΣΤΑΥΡΟΣ
Απαντήθηκε από ΣΤΑΥΡΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχαλη καλησπερα.Σ ευχαριστω για το ελευθερο.Το δωρο δεν δωριζεται.Το email που αχεις ειναι της κορης μου που ειναι φοροτεχνικος,εαν εχεις να την ρωτησεις κατι λογιστικο ελευθερα.[χωρις ποσοστα οπως θελεις εσυ απο τα ψαρεματα μου.χαχαχααα.]Η εξεταση θα γινει μετα τον Σεπτεμβριο γιατι τωρα θα βγαλω τη βαρκα για καθαρισμα και συντηριση και να περασω το ματι.Ευελπιστω στη βοηθεια σας για την τοποθετιση του ματιου.Μετα εχω να διαβασω για το βυθομετρο.Βασιλη πηρα τετραδιο,σβηστρα στιλο και ειμαι ετοιμος για μαθημα.Τα βιβλια θα διαβαστουν το καλοκαιρι στην ξαπλωστρα με φραπε.Μεχρι τοτε που δεν θα πιανω ψαρια θα τρωω μονο χορτα.χαχαχααα. Καλο βραδυ.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 19:43 #2579 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

ΣΤΑΥΡΟΣ έγραψε: Μιχαλη καλησπερα.Σ ευχαριστω για το ελευθερο.Το δωρο δεν δωριζεται.Το email που αχεις ειναι της κορης μου που ειναι φοροτεχνικος,εαν εχεις να την ρωτησεις κατι λογιστικο ελευθερα.[χωρις ποσοστα οπως θελεις εσυ απο τα ψαρεματα μου.χαχαχααα.]Η εξεταση θα γινει μετα τον Σεπτεμβριο γιατι τωρα θα βγαλω τη βαρκα για καθαρισμα και συντηριση και να περασω το ματι.Ευελπιστω στη βοηθεια σας για την τοποθετιση του ματιου.Μετα εχω να διαβασω για το βυθομετρο.Βασιλη πηρα τετραδιο,σβηστρα στιλο και ειμαι ετοιμος για μαθημα.Τα βιβλια θα διαβαστουν το καλοκαιρι στην ξαπλωστρα με φραπε.Μεχρι τοτε που δεν θα πιανω ψαρια θα τρωω μονο χορτα.χαχαχααα. Καλο βραδυ.


Από τότε που βγήκα στη σύνταξη οι λογιστές μου είναι persona non grata (ανεπιθύμητα πρόσωπα) (Χαχαχα)! Ούτε απέξω από τα γραφεία τους δεν περνάω!
Μάλλον βλέπω να είμαστε κάπως σαν «βίοι παράλληλοι» Σταύρο, γιατί κι εγώ εντός των ημερών (πιθανόν την άλλη βδομάδα) θα βγάλω την «κυρία» στη στεριά ακριβώς για τους ίδιους λόγους (αν θυμάσαι πήρα κι εγώ καινούργιο «ρουφιάνο»). Το παλιό το χάρισα σε έναν παλιό ψαρά μεγαλύτερο από του λόγου μου και φίλο μου.
Επιμένω πάντως ότι ειδικά αυτό το δώρο «χαρίζεται»! Δώσε τα αρχεία σε όποιον φίλο θέλεις. Κανένα πρόβλημα.
Καλό διάβασμα!
Σε χαιρετώ!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/04/2015 21:49 #2580 από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
Απαντήθηκε από ΚΑΤΟΥΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα σε όλους.
Εδώ και δύο βδομάδες έχω ξεσκιστεί στο διάβασμα με τα βιβλία που μου έστειλε ο Μιχάλης
και θα ακολουθήσω κατά γράμμα τα όσα γράφει ο φίλος μου.
Σήμερα με ενημέρωσε τηλεφωνικά ότι μου ετοίμασε και μία συρτή βυθού και τον ευχαριστώ πολύ γιαυτό, την οποία θα παραλάβω μάλλον την άλλη εβδομάδα.
Μετά την εξαντλητική μελέτη που έκανα και μετά τα επίμονα ψαρέματα που θα κάνω, ακολουθώντας τις συμβουλές του φίλου μου έχω να δηλώσω τα εξής:
Το πρώτο μεγάλο ψάρι που θα βγάλω (άνω των 5 κιλών) θα το φάω με τον φίλο μου τον Μιχάλη παρέα.
Σε περίπτωση όμως που τα αποτελέσματα δεν θα είναι τα αναμενόμενα τότε θα έχουμε θέμα.
Το θέμα θα είναι ότι για όλο αυτό δεν θα είμαι υπεύθυνος εγώ αλλά ο φίλος μου ο Μιχάλης με τις λάθος συμβουλές που μου έδωσε. Εννοείτε ότι δεν θα φταίω εγώ γιατί είμαι πάρα πολύ καλός μαθητής και ακολουθώ τις οδηγίες κατά γράμμα που έχει σαν αποτέλεσμα να μην κάνω ποτέ λάθος.
Εγώ όμως μετά από τόσο αγώνα που θα έχω κάνει δεν πρέπει να αποζημιωθώ;
Νομίζω πως πρέπει αλλά μου είναι δύσκολο να βρω το είδος της αποζημίωσης και εδώ θέλω την βοήθειά σας. Θέλω να ακούσω προτάσεις για την αποζημίωση - τιμωρία του Μιχάλη μετά τα αποτυχημένα ψαρέματα του καλοκαιριού που ίσως θα κάνω, κάτι που απεύχομαι για το καλό όλων μας.
Προτάσεις από φίλους του Μιχάλη δεν γίνονται δεκτές για ευνόητους λόγους.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.456 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection