Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

18/01/2015 11:36 - 18/01/2015 11:37 #1661 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλή σας μέρα.Χρόνια πολλά στους θανάσηδες και στις Αθανασίες..Θανάση μου χρόνια πολλά φίλε και πολλά σπινόψαρα σου εύχομαι.
Είχα κάποτε κι έναν άλλο φίλο,να δεις πως τον έλεγαν....ΑΑΑ Νάσο,αδερφέ μου χρόνια σου πολλά,ότι καλύτερο.Να χαίρομαι και τη κορούλα μου,ευχαριστώ.
Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά.Κουζουπάκο μάντεψε ποιος θα είναι εδώ τη τρίτη το απόγευμα?
Ο θρύλλος έρχεται αεροπορικώς για αγώνα κυπέλλου.Έχουν να πέσουν φώτοοοοο.

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2015 14:18 #1662 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου.

Χρονια πολλα στους εορταζοντες.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2015 15:03 #1663 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την παρεα!Χρονια πολλα στους εορταζοντες!Δυστυχως ουτε αυτο το ΣΚ καταφερα να παω για ψαρεμα!Ελπιζω το αλλο να τα καταφερω (αν μας κανει την χαρη και ο καιρος)!Και οπως γυρναω το μεσημερι με τα ψαρια να παω να ψηφισω κιολας!Το πρωι παντως θα ψηφισω λιθρινια και οχι σπαρους!χαχαχα! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

18/01/2015 20:43 #1664 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα παιδια :bye: :bye:

Δημητρη οτι βγαλεις μισα μισα χαχαχαχαχαχαχα ειδικα αν εχεις μπαλαδακια ΕΡΧΩΜΑΙΙΙΙΙΙ !boat_smiley !boat_smiley

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2015 06:44 #1665 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα στα παιδια του καφενείου μας καφεδακι γλυκη βραστο διπλο γιατι χθες τα τσουξαμε κ το κεφαλι είναι καζανι παναγια μου,
ευχαρηστω ολους για τις ευχες σας κ
Μπαμπινο να χαιρεσαι το κοριτσακι σου κ ευχομε οτ καλυτερο στην ζωη της κ μακαρι ναχει καλυτερο μελον απ ότι συμβαινει αυτή την στιγμη.
κωστα κ εσυ να χαιρεσαι φιλε το γιο σου κ ότι το καλυτερο κ σε αυτόν.
Επισης τα χρονια πολλα στους φιλους συνονόματους του σαιτ

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2015 07:15 #1666 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, βαιος, Παγκρατης Σταθοπουλος, Δημητρης Τσιμερης, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2015 07:20 - 19/01/2015 07:22 #1667 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολους τους αγαπητους φιλους ,χρονια πολλα σε ολους τους εορταζοντες ,και να εχουμε μια καλη εβδομαδα και καλη φωτηση :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2015 07:26 #1668 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλη εβδομαδα σ' ολο τον ωαροκοσμο !!! :bye: :give_heart:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2015 07:40 #1669 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα καλη εβδομαδα με υγεια φιλοι μου . :beach:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, βαιος, Παγκρατης Σταθοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/01/2015 08:37 #1670 από βαιος
Απαντήθηκε από βαιος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.454 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection