Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

03/10/2014 12:18 #151 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Γιώργος Τσεντελιέρος ( Fisherman ) έγραψε: Καλημέρα Μιχάλη.
Καλημέρα παλιοβολιώτη. Τι νέα?
Τι λέει ο Βόλος?

Φιλε μου αν απευθυνεσαι σε μενα ,ο Βολος υγιαινει ,ψαρευει οπως παντα,τα τσιπουραδικα ειναι χωρις κοσμο,γενικα ειναι δυσκολα,προσωπικα βλεπω την αρχοντισα και τρελαινομαι καθε μερα,απο βδομαδα μιας και ειμαστε σκετοι απο δουλεια λεμε να την κανουμε καιρου επιτρεποντος!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2014 12:57 #152 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Παγκρατης Σταθοπουλος έγραψε: Καλημερα στους συντροφους στην τρελλα με την αρχοντισα,μας κανει πισω ο καιρος ,λεω για κανα πρωινο σκαθαρωτο και ψιλο ,σαρδελα ,μαμμουνι απο βδομαδα!!Ακουω αποδοσεις!! :ΥΓ:Μιχαλη συγχαριτηρια για το βιβλιο σου!!

Παγκράτη,
Κατ' αρχήν σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Θέλω όμως να σου διευκρινίσω ότι όσα κατέθεσα εγώ με το μικρό γραπτό μου ήταν «μόνο όσα εγώ ξέρω και τίποτα περισσότερο».
Το θέμα θα μείνει ημιτελές αν δεν συμπληρωθεί με σχόλια και παρατηρήσεις εποικοδομητικές από όλους τους ανά την Ελλάδα παραγαδιάρηδες, ώστε να μπορούμε να έχουμε μια πλήρη εγκυκλοπαίδεια που θα τη βρουν διαθέσιμη οι ... επερχόμενοι νεότεροι.

Υ.Γ.: Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω την αίσθηση ότι εμείς οι δυο κάποτε θα συναντηθούμε. Ίσως γιατί, όπως μου φαίνεται, μιλάμε την ίδια γλώσσα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Captain theodoros

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2014 13:14 #153 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σας :eusa_clap:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, loukas, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2014 14:57 #154 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Kαλησπερα σε ολη την απογευματινη παρεα του καφενειου.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Τζαβαρας Δημητρης, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2014 16:54 #155 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπεριζω, την παρεα του καφενειου. :coffee2:

Καπεταν Θωδωρη, εβγαλες καμια ακρη, με την κλοπη που εγινε στο σκαφος σου? :eusa_think:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas, vasilis moystakas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

03/10/2014 17:59 #156 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλησπερα στην παρεα του καφενειου.

Και στο fb ειδα στον βολο ενα παληκαρη του κλεψαν το σκαφος απο το ρεμετζο.
Τη να πεις!!!!!?????? :sorry: :sorry: :sorry: :sorry: :sorry:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2014 05:24 #157 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα αγαπητοι φιλοι και καλο Σαββατοκυριακο! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2014 05:47 #158 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Αντιχαιρετώ και αντεύχομαι!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2014 05:50 - 04/10/2014 05:51 #159 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Ευχαριστω.
Καλο Σαββατοκυριακο Μιχαλη.
Καλημερα,να εισαι παντα καλα! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/10/2014 05:58 #160 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Δημητρη! :hello: :give_rose:
Καλημερα Μιχαλη! :give_rose: :hello:
Καλημερα σε ολα τα φιλαρακια. Καλο Σ/Κ!!! :heart: :hello:

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.397 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection