Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

31/12/2014 04:50 #1451 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα σε όλα τα καλα φιλαράκια του σαιτ,
τελέυταια μερα του χρονου, παει κ αυτος ο δυσκολος χρονος εφυγε να δουμε το 2015 τι μας επιφυλασει,
καφεδακι υπαρχει κανεις αυτή την κρυα μερα στον καφενε να μας φτιαξει ?

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, loukas, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 07:30 #1452 από loukas
Απαντήθηκε από loukas στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα σε ολα τα φιλαρακια του καφενειου.
Βοριας ισχυρος και χιονοπτωση εδω και μερικες ωρες.
Το εχει ψιλοστρωσει κι εγω ακριβως πισω απο την οθονη του υπολογιστη εχω παραθυρο και χαζευω εξω.
Σημερα η μερα ειναι για ζεστο καφε στην αρχη και για τσιπουρο μετα.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 07:37 #1453 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Πεθαινωωωωωωωωωωωωωωω.............Ψοφοs................




Καλημερα αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 07:52 #1454 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα απο την χιονισμενη για τα καλα Θηβα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hello: :hello:
Δημητρη ελα για χιονοπολεμο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :wav: !!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 08:19 #1455 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα και απο τον "παγωμένο " Βυρωνα , κρύο ρε παιδια .....
Με το καλο να μας έρθει η νεα χρονιά .....
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 08:39 #1456 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Τη καλημερα μου σε ολους απο τον χιονισμενο Ωρωπο! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 08:59 #1457 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα παιδιά!

Παγώσαμε σήμερα! Είναι όμως ωραία τουλάχιστον τέτοιες μέρες να βλέπουμε λίγο χιόνι!

Καλή πρωτοχρονιά σε όλους! :)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 09:07 #1458 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα να τα πούμε



και του χρόνου χρόνια πολλά!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Μιχάλης, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 11:16 #1459 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που σας έχει πιάσει και τάχετε παίξει με λίγο κρύο νέα παιδιά, που θάπρεπε τώρα νάχετε πάρει τις οικογένειές σας και να παίζετε χιονοπόλεμο κάπου στα υψώματα! Τι είσαστε βουτυρόπαιδα;
Αντί εσείς να εμψυχώνετε εμάς τους μαθουσάλες των ... 65 φεύγα που μόνο μετά από 20 τίλια και 30 χαμομήλια παίρνουμε μπροστά, θα προσπαθούμε εμείς να σας ζωντανέψουμε;
Ε, για σοβαρευτείτε και συμπεριφερθείτε σαν σωστοί άνθρωποι της θάλασσας και της αλμύρας!
Ελάχιστους διακρίνω να κρατάνε ψηλά τη σημαία!
Τέλος πάντων! Ας δώσω τόπο στην οργή μέρες που είναι!
Χρόνια πολλά σε όλους!
Ιδιαίτερα στους νέους που είναι στο μάτι του κυκλώνα, γιατί εμείς οι κάπως σιτεμένοι ... ήδη καθαρίσαμε και έστω και με λίγα τηγανητά σπαράκια τη βγάζουμε!
Ζήτω το ψάρεμα!
Ζήτω οι φίλοι της θάλασσας!
Να είμαστε καλά, να ψαρεύουμε, να βρισκόμαστε, να ψήνουμε, να πίνουμε και να μην κωλώνουμε ... πουθενά!

Υ.Γ.: Καλύμνιε πολύ ωραία τα παραδοσιακά κάλαντα! Αντί «χρυσίου» που λόγω απόστασης δεν μπορώ να σου προσφέρω, έχεις την αγάπη μου. Σε χαιρετώ!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/12/2014 11:42 #1460 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Μιχάλη να είσαι καλά, έτσι ζωντανός και ορεξάτος να σαι πάντα!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μιχάλης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.404 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection