Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

19/12/2014 16:34 #1331 από Captain theodoros
Απαντήθηκε από Captain theodoros στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σας κυριοι , ολοι ειστε καλα πιστευω σαββατοκυριακο απο αυριο καλα ψαρεματα φιλοι μου :give_rose:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": tsotkirk

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2014 19:10 - 19/12/2014 19:17 #1332 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα στους φιλους του καφενειου,παντα με υγεια,τελικα ειστε πολυ κακοι,τον κυριο αυτον που ποσταρατε μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ ευχομαι να συμπεθεριασετε ,να σας καθοδηγει στα καλαρισματα,και νάναι ο καπετανιος στα σκαφη σας,οσο για την Παναθα μεγαλη πικρα πη
ραμε,αλλα η πικρα ειναι τουμπλεξ γιατι φευγει και η Νικαρα απο το πρωταθλημα! :hi1:

Νασο :σαν γαυρος κανεις κανενας δεν κρυφτηκε φιλε μου απλα εχουμε και δουλειες ελευθεροι επαγγελματιες ειμαστε,αλλα ειπαμε πικρα και παλι πικρα!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/12/2014 19:15 #1333 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
αχαχαχχααχαχαχαχχα...γεια σου Παγκράτη γίγαντα!!! :good: :give_rose:


Δεν πειράζει φίλε,καλά να είμαστε.....

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 04:48 #1334 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημέρα αγαπητοι φιλοι
πρωι πρωι σημερα για αυτό υπαρχει κανεις στον καφενε μας για ένα καφεδακι ?
παγκρατη ελπιζω να εγινε κατανοητο ότι απλα σε πειραζω κ μονο αυτό ελπιζω να μην με κακοκαρδισες , αν ναι ζητω ταπεινα συγνωμη για το θαρρος που πηρα κ φυσικα δεν εννοουσα ότι χαθηκες γιατι εχασε ο παναθηναικος αν είναι δυνατον, αλλωστε όπως θα εχουν δει κ οι παλιότεροι φιλοι εχω παψει προ πολλου να ασχολουμε σοβαρα πλεον με το ελληνικο ποδοσφαιρο ασε που δεν εχω κ το χρονο κ παλι ταπεινα συγνωμη αν σε κακοκαρδησα.
Καλο ΣΚ να εχουμε παιδια ολοι μας κ οσοι καταφερουν κ φυγουν από αυτή την αθλια πολη καλα να περασουν κ να γυρισουν γεματοι εικονες να τις μοιραστουν μαζι μας,
με πολύ αγαπη Νασος

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 06:03 #1335 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα Νασο μου.Αυτο που μαs εχει μεινει ειναι το χιουμορ,αν δεν μαs το εχουν κοψει και αυτο....
Kαλο Σαββατοκυριακο! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 06:04 #1336 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα και καλο Σαββατοκυριακο αγαπητοι φιλοι! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 06:07 #1337 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στην παρεα, και καλο ΣΚ. :give_rose:
Καφεδακια για ολους, κερναει ο Τσελ.. :coffee2: :coffee2: :coffee2: :coffee2: :coffee2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 09:37 #1338 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα, λιακάδα σήμερα καλό σαββατοκύριακο σε όλους
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 13:54 #1339 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολη την ερασιτεχνικη επικρατεια!! :heart: :heart:

Καλο και :XXsunsmile: Σ/Κ σε ολους!!

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

20/12/2014 15:13 #1340 από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήθηκε από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα σε ολους!Σημερα ο καιρος ηταν ανοιξιατικος!Μακαρι να μην εχουμε βαρυ χειμωνα! :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.345 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection