Ερώτηση Το καφενείο του Ψαρά 4

11/12/2014 07:17 #1201 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημερα στο καφενειο.. :coffee2:

Μιχαλη μου, οντως πνιγηκαμε. Τις ζημιες στον Πορο, τις εδειξε και η τηλεοραση..
Απεραντος λασποτοπος ο διαυλος. Και εδω στον Γαλατα, καμποσες ζημιες, λιγοτερες ομως.
Σχολεια πλυμμυρα, κτηματα το ιδιο, βραχια στους δρομους, τα γνωστα απο τις νεροποντες.
Επεσε πολυ νερο γενικα στην περιοχη. :crazy:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 10:00 #1202 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλημέρα στην παρέα!

Βροχή και σήμερα στην Αλεξανδρούπολη, ευτυχώς το Σ/Κ δείχνει καλοκαιρία επιτέλους...ίσως βγούμε Κυριακή μια βόλτα για casting! :yess:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 10:23 #1203 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
καλημερα απο το κρυο αλλα οχι πνιγμενο,προς το παρον,βολο.κουζουπηηηηηηηη το υπογειο πως ειναι ρε φιλε?

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 11:28 #1204 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

nickzick έγραψε: Καλημέρα στην παρέα!

Βροχή και σήμερα στην Αλεξανδρούπολη, ευτυχώς το Σ/Κ δείχνει καλοκαιρία επιτέλους...ίσως βγούμε Κυριακή μια βόλτα για casting! :yess:


Φιλαρακι, η 21η ΕΜΑ, υπαρχει ακομα????
28 μηνες διακοπες, περασα εκει... :rofl: :rofl: :rofl:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 12:15 #1205 από nickzick
Απαντήθηκε από nickzick στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:

nickzick έγραψε: Καλημέρα στην παρέα!

Βροχή και σήμερα στην Αλεξανδρούπολη, ευτυχώς το Σ/Κ δείχνει καλοκαιρία επιτέλους...ίσως βγούμε Κυριακή μια βόλτα για casting! :yess:


Φιλαρακι, η 21η ΕΜΑ, υπαρχει ακομα????
28 μηνες διακοπες, περασα εκει... :rofl: :rofl: :rofl:


χαχα ναι από όσο ξέρω ζει και βασιλεύει!

28 μήνες πωωωωωωωωωωωω :swoon:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 14:25 #1206 από Μιχάλης
Απαντήθηκε από Μιχάλης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Τζαβαρας Δημητρης έγραψε: Καλημερα στο καφενειο.. :coffee2:

Μιχαλη μου, οντως πνιγηκαμε. Τις ζημιες στον Πορο, τις εδειξε και η τηλεοραση..
Απεραντος λασποτοπος ο διαυλος. Και εδω στον Γαλατα, καμποσες ζημιες, λιγοτερες ομως.
Σχολεια πλυμμυρα, κτηματα το ιδιο, βραχια στους δρομους, τα γνωστα απο τις νεροποντες.
Επεσε πολυ νερο γενικα στην περιοχη. :crazy:

Αυτός ήτανε και ο λόγος που δεν ήρθα για ψάρεμα όπως είχα προγραμματίσει τη Δευτέρα.
Πολύ άστατος ο καιρός και οι προβλέψεις της Μετεωρολογικής άστα να πάνε. 10 τηλέφωνα έκανα στο Πόρτο Χέλι για να καταλάβω τι γίνεται.
Περιμένω να δω την εξέλιξη την επόμενη εβδομάδα γιατί μου τελειώσανε και τα ψάρια στον καταψύκτη.
Μόνο μια στήρα 2,5 κιλών μου έχει μείνει. Ντροπή να πάω να αγοράσω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 16:14 #1207 από Τζαβαρας Δημητρης
Απαντήθηκε από Τζαβαρας Δημητρης στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπερα, στο καφενειο.. :coffee2: :coffee2:

Μιχαλη μου, καλα εκανες και εκατσες σπιτι.
Και τωρα δα βρεχει, με αστραποβροντα, και γενικα, μαυρο βραδυ προβλεπω και αποψε..
Ελεγα για λιμανισιο ψαρεμα εγγλεζικου, αλλα στο τζακι ειναι καλυτερα.. :lazy: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 16:32 #1208 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4

Μπάμπης (chief7) έγραψε: καλημερα απο το κρυο αλλα οχι πνιγμενο,προς το παρον,βολο.κουζουπηηηηηηηη το υπογειο πως ειναι ρε φιλε?

αχχαχααχαχαχχαχαχαχαχα...κραταει γερα ακομα Μπαμπινοοοο...........................Δεν βλεπω να κολυμπαμε φετοs..............μεχρι στιγμηs.....χαχαχαχαχαχαχαχ

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 17:08 #1209 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Καλησπέρα στους φίλους ψαράδες.
Βρέχει με τουλούμι
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Παγκρατης Σταθοπουλος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

11/12/2014 17:11 - 11/12/2014 17:14 #1210 από Παγκρατης Σταθοπουλος
Απαντήθηκε από Παγκρατης Σταθοπουλος στο θέμα Το καφενείο του Ψαρά 4
Κααλησπερα στους καφενοβιους ,παντα την γεια μας νάχουμε,μιας και ειδα αναφορες για ΕΜΑ να ρωτησω αν ξερει καποιος κατι απο 26η ΕΜΑ ,11η ΕΜΑ,απο Γ' ΕΑΝ? Υπαρχουν ακομη? :hi1:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 1.459 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection