Ερώτηση Καθημερινές και αποτελέσματα

11/03/2008 16:25 #621 από MIKHS(Δημήτρης)
Απαντήθηκε από MIKHS(Δημήτρης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
εχθές ολοήμερο ψάρεμα Ολυμπιάδα Στρατονη Κακουδια ουτε τσιμπιά δολώματα αμερικανος ακροβατης μονοδολια σαρδελα.
απογοητευτική κατάσταση  :scratch_one-s_head:

Ν.Ο 'Βορειο Αιγαιο'

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2008 11:33 #622 από immortal (Γιώργος Βαρέλης)
Απαντήθηκε από immortal (Γιώργος Βαρέλης) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Χθες spinning από της 16:00 – 19:30 αποτέλεσμα τίποτα.
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2008 12:44 #623 από Σινάν (Surfcaster)
Απαντήθηκε από Σινάν (Surfcaster) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
χτες ψάρεμα από 16:00 μέχρι 1:30 κ δεν είχε τίποτα
δόλωμα φαραω αλλα ψάρια ΓΙΟΚ
η σαργοί ήταν απον  :lazy:





Κάνω κριτική δημιουργώντας κι όχι βρίσκοντας λάθη.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2008 07:02 #624 από Ευαγγελος Μανωλακης
Απαντήθηκε από Ευαγγελος Μανωλακης στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Εχτες καπου στη Αττικη απο 15:00 -- 18:00.Δολωμα αμερικανος σε συρωμενο μοναγκιστρο sissy.Αγκιστρι chinu 1/0
στραβο με κρικο.


Βαγγέλης Μανωλακης

Δώσε ένα 4ρι Β.Δυτικό!!!!
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

15/03/2008 22:39 #625 από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler)
Απαντήθηκε από Σμυρνάκης Χρήστος (xrhstos_angler) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
ολονυχτιο casting.......οι σαργοι που βλεπετε συν 4 ακομα,συνολικη ψαριά 3κιλα,τα αλλα ψαρια τα ειχε ο Ασγουδακης ο Βαγγελης και δεν τα βγαλαμε φωτο ολα μαζι.ο μεγαλος ειναι 870γρ.το μικρο σαλαχακι εγινε βεβαια release...... :yahoo: :yahoo: :yahoo:

I BELEAVE IN CATCH & RELEASE
Συνημμένα:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2008 13:04 #626 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Ε ναι λοιπόν φίλες και φίλοι το εγγλέζικό μου άρχισε να αποδίδει!!!Πέμπτη απόγευμα στο λιμάνι των χανίων με απαγορευτικό καιρό για εγγλέζικο το χρισημοποίησε σχεδόν σαν απίκο και το αποτέλεσμα ήταν θαυμάσιο και πολύ μαχητικό!!!
Ένα μελανούρι 800άρι(δέν έχω ξεναδεί μεγαλήτερο να βγαίνει με καλάμι)και πολλά ακόμα λίγο μεγαλήτερα απο παλάμη μπήκαν στον κουβάμου σε άνα ψάρεμα ανάμεσα σε βάρκες(για να κόβουν τον καιρό)απο τις 15:00 μέχρι τις 19:00 που έφευγε το παλικάρι που ήμασταν μαζί!!!

Υ.Γ  μετά το μελανούγι τα γόνατα μου ήταν κομένα για κανένα τέταρτο!Τρομερή δύναμη!

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2008 13:32 #627 από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΝΕΛΗΣ στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
σε τι μηκος ειχες το στοπερ και ποσο μακρια απο την ακτη πετουσες την αρματωσια σου;

mainalon.net/ 

'Η Ζωή είναι σαν ένα νόμισμα. Μπορείς να το ξοδέψεις όπως θες, αλλά μόνο μια φορά!'      Lillian Dickson

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2008 13:36 #628 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Περίπου 10 εκατοστά απο τον πάτο αλλά με πολύ ρεύμα και η απόσταση ηταν όσο είναι το καλάμι σύν πλήν 1 μέτρο δεν μπορούσα να βγώ παραέξω!πολύ κύμμα!αλλά όλλα σχεδόν τα ψάρια χτύπησαν κοντά ή κάτω απο ένα αραγμένο καΐκι!

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2008 13:52 #629 από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady}
Απαντήθηκε από Κώστας Κωνσταντόπουλος {dady} στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
  ΜΠΡΑΒΟ, Θοδωρή !!!!!!!!!!

  Δώλομα  ?    Μαλαγρα ??.

ΑΝ ΤΑ ΛΑΘΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ,
ΤΟΤΕ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ.

(Γραμμενο σε τοιχο στη Μπενακη-Αθηνα)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

16/03/2008 14:01 #630 από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli)
Απαντήθηκε από Θοδωρής Δασκαλάκης (kastelli) στο θέμα Καθημερινές και αποτελέσματα
Μπικατίνο που ήταν 2 ώρες σε μαλάγρα με αίμα σαρδέλας και για μαλάγρα ένα κομμάτι καλσόν(να που μας φανήκανε χρήσιμες και οι γυναίκες :give_heart: :give_heart: :give_heart:)σε ένα καρούλι και μαλάγρα εμπορίου σε σκόνη.(για βάση μια της owner με τυρί και σκόρδο σε συνδιασμό με μια τις tubertini που δεν ξέρω τι έχει μέσα απλά μου άρεσε ο σαργός που είνε απ'έξω και την πήρα να τιν δοκιμάσω!και φυσικά τακτικό μαλάγρομα με μπίκα αλλά σε μικρές δόσεις)

ΑΝΙΔΕΟΙ ΚΙ ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ
ΓΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.509 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection