Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

04/03/2014 20:23 #1461 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπαμπη ΑΕΚΑΡΑ να των δεις οτι επυθιμεις :give_rose: :give_rose: ΑΝΤΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙ ΜΕΛΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΕΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Φωτη και Λουκα σας ευχωμαι τα καλυτερα για τους γιου σας :give_rose: :give_rose:
αλλα πρεπει να τους μαθετε οτι η ΑΕΚΑΡΑ ειναι η καλυτερη ομαδα :rofl: :rofl:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Φώτης Σαρρηγεωργίου, loukas, makis kiriakidis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/03/2014 12:59 #1462 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να σας ζήσουν παιδιά !! να ειναι γερά !! και τυχερά !!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Φώτης Σαρρηγεωργίου, loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/03/2014 10:03 #1463 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπαμπικοοοοοο κανε μας ενα βιντεακι,ΠΩΣ ΤΟ ΔΟΛΩΝΕΙΣ ΤΟ ΤΣΟΥΤΣΟΥΝΙΙΙΙΙΙΙ :tease: :tease: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :non_banana2 :non_banana1 :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

13/03/2014 00:08 #1464 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Η καθετες γραμες διχνουν σφυριδα,
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": makis kiriakidis

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2014 18:11 #1465 από Γιαννης (STAY_ALIVE)
Απαντήθηκε από Γιαννης (STAY_ALIVE) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραία σφυρίδα Μάκη , με τι τεχνική την έπιασες ?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

14/03/2014 22:12 #1466 από makis kiriakidis
Απαντήθηκε από makis kiriakidis στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιαννης (STAY_ALIVE) έγραψε: Ωραία σφυρίδα Μάκη , με τι τεχνική την έπιασες ?

γιαννη μου βασικα συγνώμη που εργησα να απαντισο αλλα ειχα πεση στο ψαρεμα χαχχα
λοιπον φιλε μου με ζοκα 160 γρ αροδο και με καλαμαρι δολωμένο

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2014 18:10 #1467 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

makis kiriakidis έγραψε: καλησπέρα σε όλοι την παρεα μετα απο 15 μερες ξαναμπήκα για ψάρεμα σήμερα λιγο ο καιρος λιγο το κρύωμα που είχα
τελικα τα καταφερα και εβγαλα αυτο
2kg
σφυριδα η στυρα ειναι ρε παιδια



Δεν ξερω αν σου απαντησε κανεις αλλα ειναι σφυριδακι κ μπραβο σου πως το επιςσες αυτο το ομορφο ψαρι ?

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2014 18:23 #1468 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

vasilis moystakas έγραψε: Τα σημερινα καλα ψαρια απτο παραγαδη.






Μπραβο σου φιλε μου δωσε μας μερικες πληροφοριες τοπος, δολος
δολωμα ,παραγαδι διαμετρο κλπ.
Κ παλι μπραβο.

TIGHT LINES

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2014 18:32 #1469 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπραβο παιδια για τα ψαρια σας :wav: :wav:

:ok: Λουκα το χταποδι :ok: με κοιταει στα ματια,κατι θελει να σου πει :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:


Μακη τι βαρκα την εχεις σε λιμανι η την πας με τρειλερ?
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": loukas

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

19/03/2014 18:59 #1470 από vasilis moystakas
Απαντήθηκε από vasilis moystakas στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σημερα πριν μπω για ψαρεμα,κοιταω το καιρο στο φρι μετεο δινει στης 5 ,3 μποφορ και στης 8, 5γεματο(για το απογευμα).Ριχνω το παραγαδακι μου κατα της 10 το σηκωνω στης 13.λιγα πραγματα.2 τσιπουρες,5 λιγδες,6 σαλαχια.
Ειμαστε και 3 ατομα πανω στη βαρκα,σκεφτομαι να το ξαναριξω το παραγαδι σε αλλο κοντινο συμειο, εχει βγαλει και 2 μποφορ γυρισε και ο αερας ανατολικος.
Μπα αστο λεω θα βγαλει καιρο!
Βγενουμε εξω καθαριζουμε και τη βαρκα.
Και εκανε απνοια μεχρι και τωρα στης7.Βριζω απο μεσα μου που χαθηκε η μερα.Αντε τωρα απο βδομαδα παλλη για ψαρεμα.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.348 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection