- Δημοσιεύσεις: 2019
- Μου αρέσει που έλαβε 3501
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φίλε Λουκά όπως το λες τα λαβράκια θέλουν πολλή τύχη να τα πιασης αλά δεν τα ψάχνω και πόλη κάνω το ψάρεμα μου και αν κατση,και ότι κατση καλοδεχούμενο άρχει να έχει και ανάλογο μέγεθος αλιος επιστρέφη πίσω,Λιπών εγω απο εδω απο Iουνιο μεχρι Νοέμβριο βγάζω τα κοκαλιά,μήπως τα μπερδευεις γιατί μοιάζουν λίγο??αλά πιο πολλή πιστεύω πως αλά νερά εκεί και αλά εδώ,ενώ τώρα τα σαφρίδια έχει σκεδων όλο το χρόνο πλην 2 - 3 μήνες άρχει να τα πετιχης,αυτά από δικαμου ψαρέματα και εμπιρια τώρα αν κάνω λάθος ας μας βοηθήση καπιος φίλος πιο εμπιροςloukas έγραψε: Ερβη να σαι καλα.Συγχαρητήρια που το παλευεις και τωρα τον χειμωνα.Εγω απ εξω δεν τα εχω ψαρεψει ποτε.Τα ψαρευω απο βαρκα με την τεχνικη της συρτης.Τα λαυρακια ειναι δυσκολα,θελουν ψαξιμο,θελουν εναλλαγες τεχνιτων,θελουν την ωρα τους κι αρκετη τυχη.Τα σαφριδια απο την αλλη,μου κανει εντυπωση που τα εβγαλες τετοια εποχη.Εμεις τα βγαζουμε απο μα'ι'ο ιουνιο μεχρι σεπτεμβριο οκτωβριο και ισως να τυχει και καμια σεζον μεχρι αρχες νοεμβριου με συρτη η με τσαπαρι κατα δεκαδες.Βεβαια να ομολογισω πως δεν εχω δοκιμασει ποτε χειμωνα να ψαρεψω τετοιου ειδους ψαρια.Για να μην παρεξηγηθω να πω πως αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις παντα.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
βαζεις μπουλντο και μετα παραμαλλο με το ραγλου ή μπομπαρδα?Eρβης έγραψε: Φίλε Λουκά με συρτή απέξω ραγλου άσπρο εκινη τη μέρα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Φιλε μου μπομπαρδα και μετα παραμαλλο 25αρι αορατο 1.50μετρο περιπου και το ραγου με μολυβοκεφαλή.Μπάμπης (chief7) έγραψε:
βαζεις μπουλντο και μετα παραμαλλο με το ραγλου ή μπομπαρδα?Eρβης έγραψε: Φίλε Λουκά με συρτή απέξω ραγλου άσπρο εκινη τη μέρα
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.
© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD