Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

06/02/2013 22:07 #1221 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ντακος Χρυσοβαλαντης έγραψε: Μπραβο Ευτύχη, πολυ ωραίος. σαργο(Killer) :hello:


Να σαι καλα φιλαρακι μου !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/02/2013 02:05 #1222 από ΝΑΣΟΣ
Απαντήθηκε από ΝΑΣΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μπράβο αγαπητε ευτηχη ωραια ψαρια εχεις βγαλει,
πιστευω οτι μεσα σε ενα χρονο απο τοτε που σε πρωτογνωρισαμε στο σαιτ ειχες απιστευτη εξελιξη ως ψαρας,
ασε που πιστευω οτι τελικα ο γαμος επιφυλασε μεγαλη ψαροτυχη χαχα
Κ παλι συγχαρητήρια

TIGHT LINES
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Αλέξανδρος Κλώνος, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/02/2013 10:51 - 07/02/2013 10:52 #1223 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραιος ο σαργος Ευτυχη
Αλλα νομιζω οτι αν ψαρευεις στο ιδιο μερος πρεπει να αραιωσεις τις ψαριες να πηγαινεις και σε αλλα μερη κυριως αν ειναι αυγωμενοι ...γιατι το μερος θα αρχισει να χαλαει ...
Απο οτι βλεπω με την μασκα οι σαργοι πανε κοπαδιαστοι και τα κοπαδια εχουν 40-60 κομματια συνηθως με 6-8 μεγαλους 1 κιλο, 700αρηδες 500αρηδες 300 αρηδες 200αρηδες κτλ γενιες γενιες...
Αμα διαχειριστεις σωστα το μερος θα βγαζεις συνεχεια για αρκετα χρονια...
Την εχω πατησει να πιανω μονος μου ενα κοπαδι και μετα ομως ?
Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχουν ολες οι γενιες στο κοπαδι...και ο σαργος δεν μεγαλωνει πολυ γρηγορα...
Ειχα πιασει σαργουδακια με την αποχη περυσι τον Ιουνιο και ηταν 5-6 γρ το καθενα ..τωρα ειναι 40-50 γραμμαρια το καθενα στο ενυδρειο μου ...με φαγητο καθε μερα κτλ δηλ ιδανικες συνθηκες..
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Mitsos_D

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/02/2013 15:06 #1224 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ έγραψε: Ωραιος ο σαργος Ευτυχη
Αλλα νομιζω οτι αν ψαρευεις στο ιδιο μερος πρεπει να αραιωσεις τις ψαριες να πηγαινεις και σε αλλα μερη κυριως αν ειναι αυγωμενοι ...γιατι το μερος θα αρχισει να χαλαει ...
Απο οτι βλεπω με την μασκα οι σαργοι πανε κοπαδιαστοι και τα κοπαδια εχουν 40-60 κομματια συνηθως με 6-8 μεγαλους 1 κιλο, 700αρηδες 500αρηδες 300 αρηδες 200αρηδες κτλ γενιες γενιες...
Αμα διαχειριστεις σωστα το μερος θα βγαζεις συνεχεια για αρκετα χρονια...
Την εχω πατησει να πιανω μονος μου ενα κοπαδι και μετα ομως ?
Κατα την γνωμη μου πρεπει να υπαρχουν ολες οι γενιες στο κοπαδι...και ο σαργος δεν μεγαλωνει πολυ γρηγορα...
Ειχα πιασει σαργουδακια με την αποχη περυσι τον Ιουνιο και ηταν 5-6 γρ το καθενα ..τωρα ειναι 40-50 γραμμαρια το καθενα στο ενυδρειο μου ...με φαγητο καθε μερα κτλ δηλ ιδανικες συνθηκες..

Αποστολή να σαι καλα κατ αρχην , 25 χιλιόμετρα περίπου απο τον άλλο τόπο ψαρεψαμε προχθές , το ξαναλέω δεν είναι υποχρεωτικά ο τόπος αλλα οι ΣΥΝΘΗΚΕΣ .. 5 αρι βορειοανατολικό είχε και δυστυχώς λόγω δουλειάς φύγαμε λίγη ώρα μετά που βγάλαμε τα ψαρια .. Οπότε φίλε Σαργοί μεγάλοι υπάρχουν απλα τρώνε με τις κατάλληλες ΣΥΝΘΗΚΕΣ !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/02/2013 00:31 #1225 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

ΝΑΣΟΣ έγραψε: Μπράβο αγαπητε ευτηχη ωραια ψαρια εχεις βγαλει,
πιστευω οτι μεσα σε ενα χρονο απο τοτε που σε πρωτογνωρισαμε στο σαιτ ειχες απιστευτη εξελιξη ως ψαρας,
ασε που πιστευω οτι τελικα ο γαμος επιφυλασε μεγαλη ψαροτυχη χαχα
Κ παλι συγχαρητήρια


Νάσο μου να σαι καλα ειλικρινα , 1,5 χρονο πριν η αληθεια ειναι που πρωτογραφτηκα στο σαιτ δε περιμενα οτι θα βρω ανθρωπους που στη πορεια γιναμε κ φιλοι και πηρα μεσα απο δω μεγαλη βοηθεια , πραγμα που δε το ξεχνω ποτε ! Να σαι παντα καλά Νάσο !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2013 08:53 #1226 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Εδώ και δύο βδομάδες περίπου σε 6 ψαρέματα σε μέρη που άλλοτε έδιναν αρκετά ψαράκια τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά από ένα έως κανένα.
Αυτό που παρατήρησα είναι ότι με νοτιάδες γενικώς Ν.Δ.-Ν.Α. ότι χειρότερο και φέτος είχε πολλούς νοτιάδες, περιμένω αλλαγή του καιρού μήπως και δούμε λίγο φως.
Πάντως όπως και νάνε σίγουρα στο ψάρεμα πάντα περνάμε ευχάριστα!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2013 09:07 #1227 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το καταλαβαμε οτι με τους νοτιαδες δεν εχει ψαρια.μαλλον κατα λαθος το εστειλες 5-6 φορες :rofl:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2013 09:28 #1228 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μμμμμμμμμ αν βρηκες φιλους σα το νασο την εκατσες τη βαρκα :rofl: :rofl:
γεια σου νασο αθανασακοοοοοοοοοοοο :yahoo:
νασαι καλα ρε ευτυχη που βγαζετε κανα ψαρακι εκει στην ομορφη κρητη,γιατι αν περιμενατε απο τα δικα μας τα πηγαδια........

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΝΑΣΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2013 12:35 #1229 από Κάλυμνος
Απαντήθηκε από Κάλυμνος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ναι κατα λάθος Μπάμπη με την τεχνολογία δεν τα πάω και τόσο καλά.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μπάμπης (chief7)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

26/02/2013 15:25 #1230 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Μην ανησυχειs αδελφε ειμαι εγω εδω!!!χααχχαχααχαχαχαχαχ
Να εισαι παντα καλα!!! :bye: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Κάλυμνος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.344 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection