Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

30/01/2013 10:35 #1191 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη!Εύχομαι να ζήσει να μεγαλώσει και να έχει και κάποιος άλλος νέος ψαράς την χαρά να το πιάσει! :good:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 11:48 #1192 από ΘΑΝΟΣ
Απαντήθηκε από ΘΑΝΟΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Mπραβο Γιωργο!Ομορφο λαυρακι!! :good:

Φιλε Παυλο θα εισαι παντα στην καρδια και την ψυχη μου!!Να περνας καλα εκει πανω!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 11:53 #1193 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Νασαι καλά Θάνο.Εύχομαι σε όλους τώρα που έπεσε η θερμοκρασία με τον βοριά ναχουν την τύχη να βρεθεί στην απόχη τους!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 12:34 #1194 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραιο λαυρακι ΜΠΡΑΒΟ ....τωρα ειναι η εποχη τους ...εγω το μεγαλυτερο μου το ειχα πιασει αρχες Φεβρουαριου πριν λιγα χρονια 4 κιλα με ψαροντουφεκο αλλα δυστυχως ηταν αυγωμενο και πηγαινοερχοταν αναμεσα σε 2 πλακες στα ρηχα 2 μετρα βαθος...τωρα τρωνε καλα παντως στην πετονια..ηταν αυγωμενο ή οχι?

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 12:40 #1195 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω Αποστόλη.Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω γιατί μπηκε κατάψυξη έτσι ώστε να το καθαρίσει-μαγειρέψει κατάλληλα σε λίγες μέρες ένας φίλος μου μάγειρας!!!Πάντως κι αυτο σε πολύ ρηχή θάλασσα πιάστηκε!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 12:40 #1196 από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Γεια σου Ευτυχη,

Οπως και να εχει με τους σαργους νομιζω οτι οι σαργοι σταματανε να τσιμπανε Δεκεμβρη και αρχιζουν παλι απο Απριλιο....για πετονια νομιζω τωρα ειναι εποχη για λαυρακια και καλαμαρια φυσικα

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 15:54 #1197 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβω γιωργο πολυ καλο το ψαρακι παντα τετοια φιλε!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 16:06 #1198 από Γιώργος
Απαντήθηκε από Γιώργος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Να σαι καλά Γιάννη κ συ να χεις πάντα επιτυχίες!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/01/2013 15:26 #1199 από gmaragos
Απαντήθηκε από gmaragos στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Πήγα σήμερα κατά τις δέκα το πρωί.Έριξα το καλάμι μου και μια πετονιά στον Κορινθιακό και περίμενα.Στο καλάμι δεν έπαιρνα ούτε τσιμπιά ενώ η πετονιά μου έδωσε 2 τσιπούρες 250γρ και 370γρ μέσα σε 20 λεπτά.Και για καμιά ώρα έπινα καφεδάκι και απολάμβανα τη γαλανή και ξαφνικά χοροπήδησε το καλάμι αρκετά δυνατά.Άπειρος απο καλάμι-15 μέρες το έχω-νόμιζα ότι έχω καμιά ψαρούκλα του (σχεδόν) κιλού τελικά ήταν ένα πανέμορφο λυθρίνι 340 γραμμαρίων! Για μένα που είμαι φρέσκος :fish: στο ψάρεμα(6 μήνες) ήταν απόλαυση.Δεν τράβηξα φωτό γιατί δεν το συνηθίζω.Αν όμως μου "κάτσει" κάτι super τότε θα το βγάλω.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

31/01/2013 19:43 #1200 από ΜΙΧΑΛΗΣ
Απαντήθηκε από ΜΙΧΑΛΗΣ στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
το βρηκα στο youtube και το παραθετω πιασανε ξιφια στην βαρκιζα πω πω :shok:

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.305 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection