Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

28/12/2012 17:45 #1181 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Δεν πειραζει Μιχαλη μου!!! :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": ΜΙΧΑΛΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2012 18:56 #1182 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ντακος Χρυσοβαλαντης έγραψε: Σημερα ψαρεμα απο τις 4 εως τις 8 στην μηχανιωνα, μια τσιπουρα και μια λαπινα. η λαπινα πεθανε για αυτο την κρατισα.

Συγχαρητηρια Χρυσοβαλαντη μου!!!!

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2012 19:15 #1183 από Παπακωστας Δημητρης (tselikas)
Απαντήθηκε από Παπακωστας Δημητρης (tselikas) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ωραιος ο Χρυσοβαλαντης :wav: :wav:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2012 19:21 #1184 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο χρυσοβαλαντη!!!!!!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

28/12/2012 20:01 #1185 από Ντακος Χρυσοβαλαντης
Απαντήθηκε από Ντακος Χρυσοβαλαντης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
σας ευχαριστω!! εχασα και ενα μεγαλυτερο ψαρι αλα δεν ξερω τι ηταν, ετσι οπως το εφερνα, μετα απο 15 μετρα, ξαφνικα σκαλωσε, (εχει πολες πετρες εκει μπροστα) προσπαθησα να το ξεκολισω αλα τπτ, το αφισα 2 3 λεπτα το καλαμι στην βαση του, το ξαναεπιασα ξανα σκαλωμενο τραβηξα λιγο αποτομα και φερνοντας την αρματωσια εξω ειδα οτι εκοψα το παραμαλο.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), Δημητρης Τσιμερης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2012 06:04 #1186 από Δημητρης Τσιμερης
Απαντήθηκε από Δημητρης Τσιμερης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
καλημερα στην παρεα Χρυσοβαλαντη και εγω πηγα παλι στον Σταυρο εχθες και ξερεις οι τσερουλες ηταν εκει γυρο στα τεσσερα κιλα μυραζω ολους τους γνωστους για το τσιπουρο ενα και ενα !!!!!!!!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ντακος Χρυσοβαλαντης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

29/12/2012 13:06 #1187 από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446
Απαντήθηκε από ΓΙΑΝΝΗΣ volos marine 446 στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβοοοο φιλε andriko πολυ ωρεα καλαμαρια- ψαρια!!!!!!!!!

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

02/01/2013 12:13 #1188 από Φωτης
Απαντήθηκε από Φωτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Καλημερα και χρονια πολλα στην παρεα σημερα ενα μεγαλο γεγονος συνεβει...... επιασα το πρωτο μου λαυρακι μετα απο 3μιση μηνες ταλαιπωριας και ξενυχτιου!!!!! :non_banana1 :non_banana1 :non_banana1 :hello2: :hello2: :hello2: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
δεν ηταν βεβαια τιποτα το σοβαρο σαν θηραμα γι.αυτο και το επεστρεψα στην γαλανη... ηταν 150γρμ αλλα πηρα μια χαρα επειδη νομιζα οτι τοσο καιρο κανω κατι λαθος αλλα ισως να εφταιγε ο τοπος που πηγαινα θα ξαναπαω εκει παλι αυριο και αν εχω καποια καλυτερη επιτυχια θα το μαθετε απο τους πρωτους...... :yahoo: :yahoo:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Παπακωστας Δημητρης (tselikas), σταμπαμπας γιωργος, ΘΑΝΟΣ, Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

04/01/2013 01:43 - 04/01/2013 01:51 #1189 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Αποστόλη καλησπέρα φιλαράκι μου , πάντα φιλικά , σαργοί υπάρχουν άφθονοι και σε μεγάλα μεγέθη !!!
Ειδικά στη Κρήτη !
Μπορεί να μήν έχουμε πολλές τσιπούρες που είναι και ο έρωτας μου αλλά λόγω μορφολογίας εδάφους , ίσως έχουμε και τους μεγαλύτερους πληθυσμούς στην Ελλάδα , σαργών .. Υπεραλιεύονται ναι και έχουν γίνει πλέον πολύ περισσότερο καχύποπτοι , αλλά με συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες αφήνουν τα βαθιά νερά , τις ξέρες και τις τρύπες τους και βγαίνουν έξω για να φάνε !
ΦΙλαράκι πρόσφατα , πήρε 5 κομμάτια , σε 4 ώρες ο μικρότερος 700 και οι υπόλοιποι άνω του κιλού .. Τα ψάρια αυτά τα είδα .. Χρειάζεται όμως να κάθεσαι στο αγιάζι , στο ψιλόβροχο και να σε χτυπάνε και ανέμοι της τάξεως των 4-5 μποφόρ .. Οπότε όσοι το αντέχουν και έχουν και τον κατάλληλο εξοπλισμό και υπομονή , πιστευω πως ανταμείβονται !
Χαιρετισμούς στο όμορφο Ηράκλειο ! Ελπίζω να σαι καλα !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης, ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

30/01/2013 10:30 #1190 από Δημήτρηs Κουζούπηs
Απαντήθηκε από Δημήτρηs Κουζούπηs στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Γιώργος έγραψε: Τον τελευταίο καιρό το κυνηγούσα χωρίς να πάρω τσιμπιά..Τελικά Δευτέρα βράδυ με τον κατάλληλο καιρό (βοριαδάκι-κυματάκι) και το κατάλληλο δόλωμα (μαύρο) έπιασα το πρώτο μου λαβράκι!Μετά από λίγο πολύ δυνατή τσιμπιά στο ίδιο καλάμι αλλά δυστυχώς επέστρεψε χωρίς αγκίστρι...Μάλλον είχε αδυνατίσει ο κόμπος όταν μπλέχτηκε στην απόχη και βιαστικά τον ξεμπέρδεψα για να ξανά δολώσω.Ελπίζω να ζήσει το ψάρι.

Συγχαρητηρια Γιωργο!
Μην ανησυχειs οι πιθανοτητεs ειναι υπερ του ψαριου!!!
Να εισαι παντα καλα! :bye: :ok: :good: :give_rose:

static.panoramio.com/photos/original/28891330.jpg
Δεν θα σε ξεχασω ποτε φιλε ΑΡΗ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.322 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection