Ερώτηση Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

26/10/2012 11:10 #1141 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευχαριστω φιλαρακια μου να στε καλα !

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2012 18:08 #1142 από Ευθύμιος
Απαντήθηκε από Ευθύμιος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Καλημέρα σε όλους!!!


Ευτύχη θα μου λύσεις μια απορία; Συχνά βλέπω βγάζεις λαυράκια. Συρτή κάνεις ή έχεις βρει κάποιον άλλο τρόπο ψαρέματος; Έχω να πιάσω λαυράκι πριν από κάμποσα χρόνια.......
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

07/11/2012 23:59 #1143 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευθύμιος έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Καλημέρα σε όλους!!!


Ευτύχη θα μου λύσεις μια απορία; Συχνά βλέπω βγάζεις λαυράκια. Συρτή κάνεις ή έχεις βρει κάποιον άλλο τρόπο ψαρέματος; Έχω να πιάσω λαυράκι πριν από κάμποσα χρόνια.......

Ευθύμη .. Μεγάλες μάνες όλόκληρες , δυο η και τρία μονοδόλια στη σειρά , μεγάλοι αμερικάνοι ολόκληροι , μακρινές βολές ή στα σκοτεινά σημεία των λιμανιών και καρτέρια ωρών .. Στο casting παίρνω τα ψάρια αυτά ..Ψαροδόλια και μαλάκια στα μέρη μου δέ τα τιμούν ιδιαίτερα , τα βρισκουν πλασαρισμένα συχνά στο πιάτο τους και τα υποψιάζουν .. Και εκεί που όλοι τα ψαρεύουν με κοινά δολώματα , ίσως κάποια εκλεκτά δολώματα κάνουν τη διαφορά ..
Α και λυτές αρματωσιές με χαμηλής διατομής φλουροκάρμπον πετονιές , κατα προτίμηση συρόμενα μονάγκιστρα .. ΕΛπίζω να βοήθησα φίλε Ευθύμη! Νά σαι καλα !
Α το σημαντικότερο είναι οτι ανάμεσα σε αυτες τις ψαριές έχω αφήσει 7-8 μικρά απο 300 - 500 γρ , έτσι ώστε να τα πιάσω χαχαχα αν μου κανουν τη χαρη οταν μεγαλώσουν !
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Δημήτρηs Κουζούπηs, Αλέξανδρος Κλώνος, ΘΑΝΟΣ, Γιωργος, Ευθύμιος και 1 άλλοι χρήστες ευχαρίστησαν.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2012 06:58 #1144 από Ευθύμιος
Απαντήθηκε από Ευθύμιος στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Σ' ευχαριστώ πολύ Ευτύχη, ήσουν πολύ αναλυτικός. Ομολογώ ότι δεν χρησιμοποιώ μεγάλες μάνες και μανάκια τρία τρία σχεδόν ποτέ. Θα το δοκιμάσω, ίσως και αυτό το Σαββατοκύριακο, και θα στείλω φώτο αν γίνει κάτι. Σου εύχομαι καλά δελφίνια....... www.psarema.gr/media/kunena/emoticons/occasion14.gif
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2012 07:07 #1145 από θανασης
Απαντήθηκε από θανασης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Κατι τετοι βλεπω και αρχιζω σιγα σιγα να κανω spinning, παντως μεχρι στιγμης μονο σπινιαρω με το αυτοκινητο χαχαχαχα :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2012 09:40 #1146 από Πέτρος Κρητικός (pikrit)
Απαντήθηκε από Πέτρος Κρητικός (pikrit) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
Ευτύχη, το προηγούμενο λαβρακι του φίλου σου, χτύπησε στο τεχνητό που φαίνεται μπροστά;
Γιατί μου μοιάζει με το mommoti το 19άρι που το λες και... ολίγον τι γκουμούτσα...

Το τελευταίο πάντως είναι τρόπαιο...
Θυμάσαι σε τι χτύπησε και τι ώρα περίπου;

Take your time... don't live too fast, Troubles will come and they will pass.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Ευτύχης Κουβαράκης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2012 10:57 #1147 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Πέτρος Κρητικός (pikrit) έγραψε: Ευτύχη, το προηγούμενο λαβρακι του φίλου σου, χτύπησε στο τεχνητό που φαίνεται μπροστά;
Γιατί μου μοιάζει με το mommoti το 19άρι που το λες και... ολίγον τι γκουμούτσα...

Το τελευταίο πάντως είναι τρόπαιο...
Θυμάσαι σε τι χτύπησε και τι ώρα περίπου;


Δε θυμάμαι το τεχνητό Πέτρο , δυστυχώς , γύρω στις 8 το απογευμα με πολύ γρήγορα τζέρκς το έβγαλε .. Τα fireblood παντως ανταποκρίθηκαν τελεια καλαμι κ μηχανισμός .. Το φιλαράκι μου εκείνη τη μέρα είχε δοκιμάασει γύρω στα 30 τεχνητά , άλλωστε δέ κρατάει λιγότερα απο 100 κάθε φορά , πρέπει να το δείς αυτό είναι psycho spinner χαχααχχα ,αλλά πολυ χαρισματικός και ταλαντούχος.. ¨Αλλωστε είναι η μοναδική τεχνική πού ψαρευει και ειναι πάρα πολύ καλός σε αυτό .. Μεγάλες λίτσες ,ΑΜΕΤΡΗΤΟΙ λούτσοι και αρκετά λαβράκια συμπεριλαμβάνονται στις ψαριές του .. Το Φλεβάρη πήρε άλλο ενα 5,500 λαβράκι μετα απο ένα 8ωρο spinning και αλλάζοντας συνεχόμενα αρκετά λιμάνια και εκβολές ποταμών .. Οπότε αν εχεις παθος και αγαπας κατι τόσο πού θα σου έρθει το τρόπαιο σου !!!
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Πέτρος Κρητικός (pikrit), ΘΑΝΟΣ

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2012 13:07 - 08/11/2012 13:08 #1148 από Μενιδιάτης
Απαντήθηκε από Μενιδιάτης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Ευθύμη .. (...), μακρινές βολές Στο casting


Δηλαδή, Ευτύχη, για πόσα μέτρα μιλάμε ?

.
«Η μεγαλοσύνη των εθνών δε μετριέται με το στρέμμα,
με της καρδιάς το πύρωμα μετριέται και με αίμα».        Κ.ΠΑΛΑΜΑΣ
Βασίλης
Αθήνα & Σάμος

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

08/11/2012 15:44 #1149 από Ευτύχης Κουβαράκης
Απαντήθηκε από Ευτύχης Κουβαράκης στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος

Μενιδιάτης έγραψε:

Ευτύχης Κουβαράκης έγραψε: Ευθύμη .. (...), μακρινές βολές Στο casting


Δηλαδή, Ευτύχη, για πόσα μέτρα μιλάμε ?


Εξαρτάται , τα ψάρια είναι κάτω απο τα πόδια μας αλλά με ομιλίες φακούς κουδουνακια κλπ ψάξε τα καλύτερα αλλού που θα φάνε πιο ανυποψίαστα
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Μενιδιάτης

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

10/11/2012 08:21 #1150 από Μπάμπης (chief7)
Απαντήθηκε από Μπάμπης (chief7) στο θέμα Περι αλιευτικών αποτελεσμάτων ο λόγος
μπραβο τεο και μητσο για τα κομματια.αλλα ρε τεο ξερεις τι παρατηρησα?εχεις μηχανακι για να δενεις τα αγκιστρια στο κασελλακι? :shok:

οτι ειχα να πω το ΗΠΙΑ.....:)

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Συντονιστές: Δημήτρηs ΚουζούπηsΠαπακωστας Δημητρης (tselikas)Γιαννης (STAY_ALIVE)Φώτης Σαρρηγεωργίου
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.345 δευτερόλεπτα

© 2004 - 2026 All Rights Reserved. | Φιλοξενία & Κατασκευή HostPlus LTD

hostplus 35

No Internet Connection